15 Ağustos 2009 Cumartesi

Hazırlık Maçı : Mehmet Topuz Sahneye Çıktı.1-2 !!!



HAKEMLER: Abdullah Kalafat, Fethi Kayış, Osman Tüfekçi
ÇAYKUR RİZESPOR: Yavuz (6) - Hasan (6), (Dk.86 Bahadır), Mehmet (5)(Dk.75 Hakan 4), Mustafa (5)(Dk.86 Mesut Yılmaz), Murat (5)(Dk.86 Eyüp Kadri)- Engin (5)(Dk.86 Semih), Kenan (6)(Dk.86 Adem),8 Diakhate (6), Çağrı (6)(Dk.65 Mesut Özkalkan 4)-Mithat (6)(Dk.71 Umut 4), Riberio (7)
FENERBAHÇE: Mert (6) Ali Bilgin (6)(Dk.84 Serhat), Bilica (6)(Dk.84 Devrimcan), Bekir (6), Vederson (7)(Dk.84 Furkan)- Selçuk (7), Cristian (6) (Dk.76 Özer Hurmacı 6),Deniz Barış (6), Mehmet Topuz (7)- Uğur Boral (6)(Dk.84 Abdülkadir), Deivid (7)(Dk.84 Onur)
GOLLER: Riberio (Dk.20), Deivid (Dk.30, Mehmet Topuz (Dk.64)
SARI KART: Bekir (Çaykur Rizespor)

Hafta ortasında bu kadar yoğun tempoda nereden çıktı bu maç demiştim ama
iyi oldu.Neden mi ?
Yönetim ve Futbolcu kadrosu olarak ''Tam kadro'' giderek ''Türkiye'de En fazla
FB Taraftarı''nın olduğu az sayıdaki kentlerden Rize'ye güzel bir jest yapılmış
oldu ve FB'nin büyüklüğü bir kere daha ''Dost'a Düşman'a '' gösterildi.
Yeni Stad ''Rizespor'a ve Türk Futboluna'' Hayırlı Olsun.
Kısa kısa ;
Mehmet Topuz iyi oyununu nefis bir golle süsledi ve son günlerdeki
negatif havayı tam tersine çevirdi ve büyük moralde kazandı.
Çok iyi oldu.Çok sevindim.
Özer'in son 15 dk.süre alması ve klasını göstermesine de çok sevindim.
2 Kaliteli oyuncu daha geliyor demektir bu.
Ali Bilgin bir kere daha ''Ben bu takıma 1o gömlek hafif geliyorum '' dedi.
Deniz sağ bekte çok iyi oynadı.
Uğur Boral'da Ali Bilgin gibi aynı yolda gidiyor. - 1.goldeki güzel ortasına rağmen -

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler