2 Eylül 2009 Çarşamba

SüperLig'te Antrenör Kıyımı : (V.2) Erhan Altın Gitti.

Denizli'de ''Altın'' imza!

Sezon başında bu görüntülerle 3 yıllık sözleşme imzaladılar.

Her şey toz pembe ve güzeldi.

Sakatlıklar ve şanssız bir fikstür ile alınan 3 mağlubiyetle Erhan Altın'ın ipi

çekildi.Adam arka arkaya FB ve gs ile oynuyor.Ardından evinde kazanabileceği

krizdeki Sivas maçı erteleniyor - şanssızlık işte - sonra Kayseri deplasmanı ve kayıp.

Adam bana 10 hafta müsade verin bu takımı yukarılara çıkaracağım diyor ama ne

mümkün ? Orada Özhan Çetin diye çok bilen (!) bir Genel Menajer var,Ali İpek'in

adamı.Geldiği günden beri hocanın işine karışıyor,yetkisini aşıyor,nihayetinde

Kayseri maçında 3.golden sonra hoca ile kameralar önünde kavga ediyor.

Daha 1.haftadan beri Erhan Altın'ı diken üstünde tuttular.

Madem arkasında duramayacaktın niye getirdin Ali İpek.

Şimdi çıkmış ,''Ben Genç Hocaları destekliyordum - ucuz olduğu için - ama bundan

sonra böyle yapmayacağım.Geldikleri yerin kıymetini bilmiyorlar'' gibi çirkin

söylemlerde bulunuyor.Kılıfı ; takım çok kötü oynuyormuş ve bazı davranış bozuklukları

varmış falan filan.

Ali İpek gibi çirkin bir adam bunları söylerken Erhan Altın tam bir beyefendi gibi

şöyle konuşmuş ;

Altın, yaptığı açıklamada, kendisini bu göreve yönetimin getirdiğini, görevden alma yetkisinin de yine yönetimde olduğunu vurgulayarak, ''Karara saygı duyuyorum. Umarım daha iyisini bulurlar'' dedi.

Bir iki gün içerisinde basın toplantısı düzenleyeceğini kaydeden Altın, kimseye kırgın olmadığını ve görevlerin kimsenin tekelinde olmadığını kaydetti.

Lig fikstürünün getirdiği olumsuzluk nedeniyle ilk maçlarda şampiyon adayı güçlü takımlarla karşılaştıklarını ve sahadan mağlubiyetle ayrıldıklarını belirten Altın, ''Keşke, bu kadar kısa bir sürede, bu değerlendirme olmasaydı. Denizli halkına bir söz vermiştim. Takımı ilk 10 takım arasına sokacaktım. Bu konudaki iddiam hala devam ediyordu. Ama takdir yönetimin'' diye

İşte böyle güzel bir adam Erhan Altın.

Ben Olsam 3 yıllık paramı babalar gibi alırım,geri adım atmam.

Ali İpek ise Nurullah Sağlam ile anlaşacakmış.Hani şu Diyarbakırspor'dan 3 gün de kaçan

adam.Yani Süperlig'te Antrenör Kıyımınının 1.halkası kişi.

Erhan Altın V.2 dir.

Ali İpek boşuna hoca aramasın.Adamı Genel Menajer Özhan Çetin'i hocalığa getirsin işte.

Nasıl olsa çok biliyor.

Bu arada ben Erhan Hoca'dan önce Kasımpaşa'nın hocası Besim Durmuş'un gideceğini

düşünüyordum. O da bu haftaki G.Birliği maçından sonra bunun sinyalini vermişti yönetimle

görüşeceğim diye ama 3 transfer yaptılar ,herhalde yönetim 1-2 hafta daha kal dedi.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler