23 Kasım 2009 Pazartesi

Sarı Melekler Dyo Karşıyaka'yı rahat geçti.3-0 !!!!!!!!



Fenerbahçe Acıbadem’de tarife aynı.

FENERBAHÇE ACIBADEM: 3 - KARŞIYAKA DYO: 0

Salon: TVF 50. Yıl

Hakemler: Çetin Akbulut xx, Kalay xx

Fenerbahçe Acıbadem: Blom xx, Çiğdem xx, Gamova xxx, Osmokrovic xxx, Eda xx, 

Naz xx (Nihan xxx, Songül x, Diricks xx, Seda xx, İpek x)

Karşıyaka DYO: Emel x, Tuba xx, Uhl xx, Aslı x, Korobkova xx, Merve xx (Şükran x, 

Rabia x, Gamze x)

Setler: 25-8, 25-8, 25-16


Süre: 55 Dakika (17,18,20)


kske.jpg 
 





 








   Bu sezon Sarı Melekler bize teknik değerlendirme şansı bile bırakmıyor maçlarda.
Maçlar çok kısa sürüyor.Öyle ki 1.sette bilgisayarda bloga bir şeyler yazıyordum aynı anda,
bir baktım 8-1 falan olmuş bir anda.Alice Blom servisteydi ilk gördüğümde.:))

 İkinci sette iki lokma  bir şeyler yemek için mutfağa geçtim,orada FB TV yok,
döndüm set bitmiş bile.:))
3.sette hafif gevşeme ile biraz sayı kazandılar.İşin doğrusu KSK her sayı kazandığında sevindim
maç biraz daha uzasın diye.O duruma geldik yani.
M.Ali Bey'e tekrar tekrar teşekkürler.
 Tabii bunları bazı taraftarlarımızda gördüğüm kibir,havayagirme,küçümseme,rakibi alaya alma 
gibi söylemiyorum,durum tespiti yapıyorum.
 Perşembe günkü Vgst maçından itibaren İCL'nin de başlaması ile daha zor ve çekişmeli maçlar
seyredeceğiz.Umarım çizgimiz aynen devam eder.Set ve maç kaybedebiliriz ancak mühim olan
sezonun sonunda olacağımız yerdir.
  İstatistiklere baktığımızda dikkat çeken bir kaç nokta ;
 * Ne yazık ki Alice Blom'un 4 manşette 3 hatası var.Alice servis ve hücumda ne kadar iyi ise,manşette  hep aynı ne yazık ki.Seda 2 hata yapmasına rağmen ondan iyi.13/2. % 69.
3.sette Rabi arka arkaya ikisini de avladı 2 serviste hatırladığım.
* Gamova'nın 3 hücum hatası takım olarak yaptığımız 3 hataydı aynı zamanda.
* Eda'nın 4,İpek'in 3 bloğu dikkat çekiyor.
* İpek bugün verilen şansı iyi kullandı.Bravo.
* 12 servis sayımız var.Alice,Eda,Naz 3'er.
Alice tam 17 servis atmış,seriye taktığı belli oluyor.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler