5 Şubat 2010 Cuma

Penny Taylor: "Başarı takım ruhundan geliyor"





Başarılarla dolu bir kariyeri, üst düzeyde basketbol bilgisi, güzelliği ve inanılmayacak derecede büyük bir alçak gönüllülüğü var. Olimpiyat madalyalı Penny Taylor, Fenerbahçe Bayan Basketbol Takımı'na katıldığı günden bu yana yaydığı enerji ile taraftarlarımızın gönlünde taht kurmuş durumda tabii güzelliği de cabası.

SPOTLAR:
1) Bağdat Caddesi'nde gezmeyi seviyorum. Birkaç tane favori restoranım bile oldu diyebilirim. Daha da çok gezmek istiyorum. Özellikle Kapalıçarşı gidip görmeyi ve alışveriş yapmayı arzuladığım bir yer.
2) Fenerbahçe'yi de Euroleague'de oynadığı maçlardan takip ediyordum. Tüm bunların bir araya gelmesinin ardından Fenerbahçe'ye gelme kararı çok da zor olmadı.
3) Futbolu bırakmamın bir diğer nedeni de çok kötü futbol oynamamdır. Şaka bir yana futbol izlemeyi halen çok seviyorum. Chelsea hayranıyım. Buraya geldiğimden bu yana maçları takip etmeye çalışıyorum. Ama antrenman ve maç trafiğim nedeniyle statta maç izleme şansım bir türlü olmadı.
4) Fenerbahçe taraftarı gözlemlediğim kadarıyla takımlarına hangi branş olursa olsun gönülden bağlı bir taraftar kitlesi. Bizim maçlarımızda nereye gidersek gidelim bizi yalnız bırakmamalarından bunu görebiliyorum.

***************
Penny'miz Fenerbahçe Dergisi'nin Şubat sayısına röportaj vermiş.
Tek kelime ile ''SONSUZAKADAR PENNY'' diyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler