20 Mart 2011 Pazar

Bu sefer ''Arena'da 3 Boyutlu Koyduk'' 1-2 !!!

Galatasaray - Fenerbahçe (Süper Lig 26. hafta)
75. DK

GOOOOOLLLLL!!!!! Fenerbahçe Semih'in attığı gol ile durumu 1-1 yapıyor.Alex sol kanattan serbest vuruş kullandı, ceza sahası içine ortasını yaptı Semih iki kişi arasından kafayı vurdu ve top kaleci Zapata'nın bakışları arasında ağlarla buluştu.
Galatasaray - Fenerbahçe (Süper Lig 26. hafta)
Galatasaray - Fenerbahçe (Süper Lig 26. hafta)
87. DK

GOOOOOLLLLL!!!!! Fenerbahçe Alex'in attığı gol ile 2-1 öne geçiyor.Gökhan Gönül sağ kanattan ceza sahası içine ortasını yaptı, Alex yükseldi kafayı vurdu ve top köşeden ağlarla buluştu
Galatasaray - Fenerbahçe (Süper Lig 26. hafta)Galatasaray - Fenerbahçe (Süper Lig 26. hafta)
Galatasaray - Fenerbahçe (Süper Lig 26. hafta)
* Tebrikler takıma,teknik heyete ve büyük taraftara.
* Harika,Muhteşem,Müthiş ve Çok büyük avantaj getiren bir galibiyet oldu.
* Bjk maçından test ettiğim gibi uğur olsun diye - totem falan - maç öncesi bir yazı yazmadım ve herkese ,her yere beraberlik bu maç,1 puan yeter dedim,yazdım.Maçı ise çok iyi bir link bulduğum için bırakmak istemedim ve Arda'nın girdiği 60 küsuruncu dakikaya kadar izledim.Ama baktım atamıyoruz,Aykut Kocaman yapmıyor,bir şeyler yapmak lazım dedim bari dedim ve netten çıkıtım,bilgisayarı kapattım.Bjk maçında ve daha önceleri çok yaptığım haber almak istemediğim her yeri kapattım. TV'de de NGC Wild ve NBA TV'yi açtım.Sonra Habertürk'teki haber programını açtım.Bir yandan da hem duvar saatine bakıyor hem dualar ediyordum.6 Ay önce kaybettiğim çok iyi Fenerli babamı düşündüm,gözlerim doldu,dua ettim kendisine ve Onun için oynayın, yenilmeyin dedim.1 gol atın bari ne olur oradan yenilmeden çıkın diye çok dua ettim.Tam o sırada programda konuşan ,çok beğendiğim Prof.Dr.Ümit Özdağ hoca 1 gol daha oldu galiba dedi.Herhalde arkadan gol sesleri geldi.Kahretsin dedim ve korka korka NTV Spor'u açtım.Alt yazı daha yeni çıktı : gs - FB 1-2.Alllllaaaaaaaahhhhhh   dedim şükürler olsun.Hemen gene kapattım geçtim NBA TV'ye ve kaç dakika kaldığını bilmeden tam 23.00'da açarım dedim her zaman öyle yaparım rakiplerin maçında 21.00'da veya 22.00'da sonucu öğrenmek için % 100 Futbol programının olduğu ya NTV'ye ya NTV SPOR'u açarım.Bir yandan gene dualara devam ediyordum.Hanım geldi Hadi İyisin 2-1 dedi seyrettikler yerde yazıyordu herhalde.Bitti mi ki dedim ? Bilmiyorum dedi ve gitti. 23.00 olmuştu.Bismillah dedim ve açtım % 100 Futbol Programına ve 1-2.O an hissettiklerimi yazıya dökmem imkansız.Sadece Şükürler Olsun Allahım dedim.
* Maça gelince ; Emre'nin yokluğu dediğim gibi çok etkiledi bizi.Aykut Kocaman sakatlıktan çıkan Selçuk ve Baroni'yi orta göbekte oynattı ama maalesef  netice alamadık.Selçuk hiç hazır,çok kötüydü.Zaten sakatlandı aynı yerden ve çıktı devrede.Baroni biraz daha ileride oynar diye düşündüm ama olmadı.İlk yarıda istediğimiz futbolu oynayamadık,bunun sebebi A.Santos'un kankası ezik kelepçe Kazım'a hediyesi ile eziklerin erken kazandığı goldü.Beklemediğimiz bu gol bizi çok etkiledi,panikledik ve topa sahip olma,oyunu kontrol etme düşüncemizi uygulayamadık.Çünkü gs atmosferinde etkisi ile iyice morallenmişti ve topun arkasına iyice geçip,kanal bırakmadılar bize.Sadece Sağdan Gökhan'ın getirdiği topta Özer'in atamadığı gol pozisyonumuz var 1-02dan sonra.0-0'da ise gene Gökhan'ın girip orta yapma yerine kendisinin vurup harcadığı pozisyon vardı.Orta yapmayı düşünse Lugano golü yapabilirdi.
* İkinci yarı beklediğim gibi Aykut Kocaman hatasından mecburen dönerek defansif kadrodan vazgeçerek Semih'le başladı.gs gene arkaya çekilerek gömülüyordu.Topun hakimiyeti bizdeydi ama pozisyon bulamıyorduk.Ancak bir duran toptan veya ceza sahası dışından şutla golü bulabilirdik.Bir şey lazımdı sonucu değiştirmek için.İlk fişeği sağolsun Hagi ateşledi.61'de Kazım-Hagi,64'te Stancu - Ayhan değişiklikleri bize yaradı.Arda belki gs'yi ileri taşıdı,hücumda görünmeye başladılar ama bu sefer bu 2 değişiklik ile defansif açıdan zorlanmaya başladılar,çünkü kanatlardan zaaf yaşamaya başladılar.73'te ikinci fişek ateşlendi.Niang belki de zorunlu olarak yerini Stoch'a bırakınca oyunun şekli iyice lehimize döndü.Gol geliyorum diyordu ve 3.fişeği sağolsun (!) Neill ateşledi.Göğsünden seken topu koluyla düzeltmeye kalınca haklı olarak iyi bir duran top kazandık.Alex usta Nöbetçi golcümüz Semih'in kafasına topu kondurdu ve 1-1.Akabinde devam ediyorduk bindirmeye.Soldan kesilen topta Özer bom boş kaleye golü atamadı.Ve 87.dakika.Gökhan Gönül eliyle de işaret ederek girin dedi ve Alex Reis'e mükemmel kesti.Reis kazma uzunların arasından harika bir zamanlama ile Zapata'yı 2.80 uzatarak işi bitiriyordu.1-2
*  Fener iyi oynamadan kazandı deniliyor hemen.Tamam da böyle bir atmosferde iyi oyundan ziyade bize puanlar lazımdı.Kaldı ki 2.yarı gayet iyi oynadık.Erkek gs golü bu formata çevirdi oyunu ve Emre'nin yokluğu.Trabzon çok mu iyi oynuyor ? Geçen hafta kötü oynayarak hakem kararı ile kazanmadılar mı ? Hem kötü oynayarak kazanıyorsan iyi oynayarak zaten kazanırsın.Hem Şampiyon olmak istiyorsan kötü oynayarakta kazanmalısın.
* İkinci yarı soğukkanlılığımızı ,sakinliğimizi koruyarak oynamak takım için büyük artıydı.Alex'te belirtti Aykut Kocaman devre arasında bu minvalde konuşmalar yaparak takımı motive etimiş.Büyük takım olma hüviyetleri bunlar..
* Alex Reis için ne diyelim ki ya ? Allah razı olsun kendisinden.Yaşarken Heykelini dikmek lazım.
* Kaleci Volkan,Lugano,Semih,M.Topuz ve Stoch diğer öne çıkan isimlerdi.
* Özer biraz kendine gel artık.Kazım'ın önüne geçtiğin topta sadece vardın.Ne zaman daha iyi oynayacaksın ?
* Sol bekte Uğur Boral denenmeli ve A.Santos kızağa çekilip yabancı kontenjanında yer açılarak Dia veya Stoch devamlı oynamalı.Hatta Niang sola Semih santrfora olabilir.Çünkü hücumda kısır kalıyoruz  bu şekilde.
* Maçın kırılma anları ; Kazım'ın 1-o'ken atamadığı 2.gol.1-0'ken Cana'nın şutunu Volkan'ın nefis kurtarışı,Hagi'nin değişiklikleri. Niang- Stoch değişikliği ve Neill'in kollaması.
* Maçın adamı : Alex.
* Maçın ağlayanları ; Hıncal ve Abdürrahim Albayrak.
Bir sözüm de hakeme. Ben Aziz Yıldırım'ın bu maçı daha tarafsız yöneteceğini düşünüyorum. Bütün şüpheli pozisyonlarda G.Saray aleyhine faul çaldı ve kart çıkardı. Daha maçın başında Gökhan ve Servet'e arka arkaya çıkardığı yanlış kartlarla amacının G.Saray'ı bitirmek olduğunu ortaya koydu. Bütün şüpheli pozisyonlarda F.Bahçe lehine olduğu zaman düdük çalmadı ve kart çıkarmadı. Yorumlarını % 100 Fenerbahçe lehine kullandı. Ama bu hakeme rağmen yürekli bir teknik direktörle Galatasaray bu maçı gene de kazanırdı.
Hıncal
Abdürrahim ise Kanaltürk'te amma ağlıyordu.
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=jPcMRwBKojU&w=480&h=390]
* Fırat Aydınus 20.ci dakikalarda sanırım Servet'in Mehmet Topuz'a vurduğu yumrukta sarı yerine kırmızı kart vermeliydi.
* Ali Sami Yen'in kapanışında nasıl koyduysak,Peşkeştepe'nin de açılışını yaptık.İlklerin takımı gs ha.
* Gerçekleri tarih yazar ,tarihi de gs.Hahahahahahahaa.Tarih yazdın gene hadi iyisin aslanım :))))
* Sahaya rakı şişesi atacak kadar ezildiniz.Bunlar daha iyi günleriniz.Ne dedik ''Peşkeştepe Cehenneminiz Olacak'' .
* Desibel rekoru kırmışlar.Doğru bu kadar koyarsak o kadar bağırırlar tabii :)).87.dakikada Desibel ''0'' mış ama.
* Ahmet Çakaralmaz nihayet doğru bir laf etti.''gs artık Fenerbahçe'nin ezeli rakibi değil.Kalmadı ezeli rekabet falan''
* Gökmen ise ''Tecavüz kaçınılmazsa zevk almaya bakacaksın '' diyerek son noktayı koymuş oldu.
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=yyKMMdSoQkU&w=640&h=390]
* 2600 taraftarımız mükemmeldi.Hepsinin tek tek Alınlarından öpüyorum.Aziz Bey gene kızmış gerçi ama umursamıyoruz artık.
* Bu sezon top ve şans melekleri de yanımızda gibi şimdilik.Maç öncesi yazı yazsaydım bunu yazacaktım.gs de işler ters gittiği için iyi oynasalar da kaybediyorlar.Umarım gene öyle olur diyecektim.Gerçekten de öyle oldu.Kaybedecek kadar kötü değillerdi ama işler bir kere kötü gitti mi hep öyle gider.Top bizi seviyor Aykut Kocaman da söyledi bunu.Evet ama sevsin artık.Bu takım 2 kez son maç travması yaşadı.İmtihansa bu imtihanı çok iyi geçtik.Ezik kardeşler bunu yaşamadan ne haldeler görüyoruz.
* 10/10 ile iyi gidiyoruz.Top bizi seviyor,şans melekleri yanımızda diyoruz ama henüz hiç bir şey kazanmadık aman ha.Geçen sezonda böyle değil miydi ? Geriden gelip son 9 maç kazandık ama son maçta herhalde Şans melekleri tatile çıkmıştı ki top bizi sevmedi ve girmedi öyle değil mi ? O yüzden bu kez öyle olmasın.Daha hiç bir şey bitmiş değil.Sakın ha gevşemek yok.Allahım lütfen bu kez sevindir bizi.AMİN.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler