7 Ağustos 2013 Çarşamba

FENERBAHÇE - RB SALZBURG : 3-1 (TURLADIK) !!!

                                           


Öncelikle Selçuk Yula ve diğer Efsanelerimize Allahtan rahmet diliyorum mekanları cennet olsun nurlar içinde yatsınlar.

   Maça gelince tur için mutluyum ama tedirginliklerimde haddinden fazla maça gol yiyerek başlayınca korktum gene geçen seneye mi benzeyecek diye ama rakibin savunmasının kötülüğünden mi hücumcuların takımın diğer oyuncularına göre daha hazır olmasından mı bilmiyorum ama erken cevap verdik ve geçen sene görülmemiş biçimde ilk yarıda hatta ilk 30 dakikada 3 gol atabildik.

   Öncelikle Volkan yine formunu tutmuş yine Volkanı kalede görünce insanın içi rahatlıyor inşaallah  Pazar günü Mert aratmaz.Aksi halde savunmada ki hataları görünce gerçekten çok karamsar bir haldeyim Gökhan'ın dönmesi sağ kanadı biraz daha rahatlatsa da Yobo'nun formsuzluğu Bekir'in güven vermemesi Beşiktaş'ta 60 maçta sakatlanmayan Egemen'in 1 sezonda 3 kere sakatlanması savunmaya ayağı yere basan bir adamın gerekliliğini açıkça ve korkutarak belli ediyor.
  Bruno Alves mevzusuna hiç girmiyorum Allah nazardan saklasın.

Kadlec'e gelince benim açımdan hayal kırıklığı izlediğim bildiğim Kadlec bu kadar kötü oynayacağını tahmin etmiyordum. Hasan Ali yerli olduğu için daha mantıklı bir tercih ve hocada lig'te Hasan Aliye daha çok şans verecektir

Orta saha ya gelince Raul oynarken ve çıktıktan sonra bu kadar zıt görüntü çizmeleri de biraz endişe verici eğer yönetim forvet transferi için Holmen'i yerse bence hata yapmış olur.

Cristian bir maçta bütün kariyer özetini çıkardı bir bölüm var bir bölüm yok hala bazen Alex bazen Casper gibi sahanın içinde.

Topal'a gelince takımın en hazırlarından biri bu sene formayı Allah korusun sakatlık veya ceza dışında bırakmaz.

Alper'e gelince daha ondan bir şey anlamadım bazen dikine oynamak için topu bırakıp ileri doğru koşu yapıyor top arkasında kalıyor ve top kaybına sebep oluyor.

Forvet hattına gelirsek takımın en hazır tarafı orta sahada bağ kuracak adamlar sağlam ve formda olursa Emenike takviyesiyle çok can yakarlar Avrupa ve lig'te.

Sow Avrupa'nın elit golcüleri arasında olduğunu dün attığı golle göstermiş oldu.

Son olarak inşaallah başarılı kupalarla dolu bir sezon geçirmemizi diliyorum ve fikirlerimi belirtmem için Gürol abime bana bu şansı verdiği için teşekkür ederim.

Barış BALKAY

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler