3 Ocak 2009 Cumartesi

Sadece Emir ile bu kadar olur.gs cc - Fenerbahçe Ülker 78-62

Salon :Darüşşafaka Ayhan Şahenk

Hakemler :Recep Ankaralı ?, Zafer Yılmaz ?, Yener Yılmaz ?

galatasaray Cafe Crown :
Cüneyt xxx 9, Graves xxx 15, Zizic xx 8, Gurovic xx 3, Hüseyin xxxx 23,
Cemal xx 5, Atkins xx 9, Polat xx 6, Erdem x

Fenerbahçe Ülker :
Green ? 6, Ömer ? 7, Preldzic ****** 25, Mirsad ? 3, Vidmar ? 5, Semih ? 2,
Mrsic ?, Oğuz ? 6, Smith ? 8

1. periyot: 23-14
Devre: 35-30
3. periyot: 51-47
Beş Faulle Çıkanlar: 33.43 Vidmar, 34.36 Semih (Fenerbahçe Ülker)

******************************************************************
Çok fazla yüklenipte burayı takip eden ezikleri sevindirmek istemiyorum.
Son zamanlarda ne yazık ki fazlalaşmaya başladı gs maçlarındaki bu ruhsuzluk.
Yenmekte var yenilmekte ama mücadele etmemek,savaşmamak,ruhsuz ruhsuz
dolaşmak,savaşa iyi hazırlanmamak ve kaçak güreşmek isyanın,direnişin sembolü
olmuş bir camianın takımına yakışıyor mu ?
Bir tek EMİR dışında yüreğini koyan adam yoktu ya.Yazıklar olsun.
EMİR'i yüreğinden öpüyorum ve ayakta alkışlıyorum.
Tek başına nereye kadar direnebilirdi ki.
Bir kere daha favori kaybetti.Ben zor maç olacağını bekliyordum.
O yaratılan vahşi atmosferde ,hakemlerin de desteği ile ve mendebur çemberlerin de
katkısı ile direneceklerini biliyordum.E bir de ''eziklik sendromu''nun da etkisiyle 2 kat
daha mücadele edeceklerdi.Öyle de oldu.
Tam tersi bizimkiler matmazeller gibi olunca sonuç belli oldu.
Ben en başta bu savaşa takımı her yönden iyi hazırlayamayan komutana keserim faturayı.
Rakibin 5 senedir takım çalıştırmamış,ancak dizilerde Lise takımını çalıştırmış hocası
bizim basketbol profesörüne ders verdi.Adam bizimkinden daha iyi hazırlamış takımı.
Her zaman söylediğim bir konu gene çıktı.Yani gene haklı çıktım.
Eyvallah 4 tane uzun gencimiz var ama hepsinin bir birinden falsoları var.
Şu takıma Vidmar yerine diğer gençlerin sürelerini çalmayacak,dakikasına razı olacak
1 tecrübeli uzun pivot şart diye dilimde tüy bitti.
İşte gördük 35 yaşındaki geberik Beşok bizim 3 genç uzunumuzu denize döktü.
Hem de kafalarına vura vura.23 sayı,11 ribaunt.
Bizimkiler;Semih 2s,2r,Vidmar 5s,2r.,Oğuz 6s,5r.Toplam 13s,9r.
3'ünü toplasan bir geberik Beşok etmiyor.Pehhhhhh.Artı 4.olarak Mirsad da var.
Bu iş çocuk oyuncağı değil,hele pivot,uzun oyuncu olmak seneler ister.
Semih denen kafadan sorunlu çocuk ne zaman adam olacak biemiyorum.
Bu kişinin sorununun mental olduğunu,kafasında olduğunu 4 senedir milyon kere yazdık.
Gram ilerleme yok kendisinde ve takımın yönetimi de bunu gidermiyor işin kötüsü.
Bir tane tecrübeli,kurt bir pivot olsaydı 10 dk.da Beşok ,Meşok kalmazdı ortada.
Örnek; Bir ara Corsley Edwards'ı getirmiştik 2.devre ve Play Off'larda Efes'in 4 uzununu
birden denize döküyordu.4'ü 4'er,5'er faullerle durduramıyordu adamı.
Aydın Örs ile anlaşamadı dediler,sezon sonunda gitti adam.Çok beğenmiştim onu.
Green için söyleyecek bir şey yok.10/2 üçlük atmış,isabetlerde maçın bittiğinde.
Şaka Adam bu ya.Smith'in istikrarsız olduğunu söylemiştim.Ne yapayım ben Mutlu Akü
maçında 30 atan adamı,bu maçta lazım bana şutör.
Hadi bu iki vasat ABD'liyi anladık ta,Ömer,Mrsiç ve Mirsad neydi öyle ?
Mrsiç'i 13 dk.oynattı,son çeyrekte oyuna bile almadı Bay Basketbol Profesörü.
Mirsad yediğin küfürler bile mi uyandırmadı seni be kardeşim.
İnanılır gibi değil.Rüyamda görsem inanmazdım gs derbisinde 1 kişinin,oynayıp 11 kişininin
yatacağını.Yenilgi olabilir ama bu tip yenilgiler sevgi erezyonuna yol açar.
Bir mağlubiyet aldık diye mi değil.Kepez'e,Aliağa'ya yenilmedik.
Bazıları bunu idrak etsin.Bu kadar rahat olmak yok kusura bakılmasın.
Sene sonu gene Şampiyon olabiliriz ama bu tip yenilgiler kolay kolay unutulmaz.
Hayatta en nefret ettiğim şeydir ''Bile Bile lades'' sözü ve olayı.
Bu sezon Daçka salonunda 3.maçı kaybettik.4 mağlubiyetten 3'ü bu salonda.
Play Off'lar için bu görününen tehlikeyi umarım bir çözüm bulurlar.

Hakemler rezildi bunu es geçmek istemiyorum.Recep Ankara'lıyı zaten biliyoruz.
Yener Yılmaz da Aydın Örs'ü diskalifiye etme onurunu (!) elde eden bir elemandır.
Pelin Çelik'in nişanlısı bu eleman bir FB maçında düzgün düdük çalmadı.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler