2 Kasım 2009 Pazartesi

Aziz Yıldırım, ''Gönder Şu Guiza'yı Artık'' !!!!!!!!!!



Evet yetti artık.
Bu nedir kardeşim.Taraftarın sabrı bu kadar sınanır mı ?
Nedir bu Guiza'nın kerameti ki ?
Asrın kazığı yedirdiniz diye ille de oynatmak zorundamısınız ?
 Adam bitik,geberik,yorgun.
Ayakta duracak hali yok ki koşsun Wederson'un o nefis kestiği toplara yetişip vurabilsin,
Emre'nin nefis tam ayağının üstüne uzun pasını indirsin alsın veya tek vuruş yapsın.
Veya ileride top tutup,saklasın ki rakip defansı meşgul etsin,ileriye çıkarmasın.
  Bunların hiç birini yapamıyor ve hala 90 dk.sahada.
Aziz Yıldırım maçta görmüşsündür,manevi oğlun Emre bile çıldırdı Guiza'ya bağırdı.
Fazla uzatmaya gerek yok.
Lütfen yaptığın hatadan dön ve Ocak Ayında sat bu adamı.
Piyasası da varmış ne de olsa.
Zaten kendisi de gitmek istiyordu.
4 senedir Kezman ve Guiza ile bu taraftarın oluk oluk akıttığı paraları çar çur ederek adam gibi
bir Santrfor almadın şu takıma.
FB'nin böyle bir lüksü var mı ?
Bu paralar neden saçılıyor ?
Ondan sonra kale arkası bilet fiyatını dayıyorsun 55 TL.'yi.
Yazık.Günah.
Hani FB'nin 1 kuruşunu dahi yedirtmem,boşa harcatmam diyordun.
Lütfen biraz akıl,izan ve kendimize gelelim.
 Şimdiye kadar empati yaptım,bugün yarın patlayacak,oynayacak,gol atacak dedim,sabrettim,destek verdim ama yeter ertık.Bu saatten sonra Guiza her maç 3 gol atsa da benim için bitmiştir.
 Onu bu halde oynatan Hoca'ya da sahip çıkan,satmayan Başkan'a da tepkimi yazacağım.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler