15 Ocak 2010 Cuma

Gökhan Ünal Fenerbahçe'de !!!!!!!!



Ve Gökhan Ünal Fenerbahçe'de!


Resmi site yukarıdaki resimde görüldüğü gibi açıkladı.
3.200 m.euro ve Burak Yılmaz karşılığında.
Transfer yapmalarını beklemiyordum yönetimin.
Şaşırdım.
Ama gs'li,bjk'li eleman oldu mu hemen alırlar zaten.
O yüzden niye şaşırıyorum ki.
 Gökhan Ünal bir ''gs aşığı eleman''
Bunu açık açık her yerde söyledi.
Ama Tümer,Fatih Akyel,Emre Belözoğlu'nda olduğu gibi Aziz Yıldırım için hiç fark etmez.
 Gökhan Ünal ne demişti ?
Gökhan Ünal Trabzonspor defterini kapattığını ve G.Saray'da oynamak istediğini söyledi. Golcü oyuncu, Trabzon'da kafam hiç rahat olmadı. Bu yüzden beklentileri karşılayamadım” dedi

G.Saray'ın sürpriz şekilde gündemine aldığı ve kupa maçının devre arasında Başkan Adnan Polat'ın  Trabzonspor Başkanı Sadri Şener'den istediği Gökhan Ünal tatilini geçirmek için Ankara'ya giderken bordo-mavililer ile olan bağının koptuğunu söyledi.
MİLLİYET’e konuşan golcü oyuncu, Trabzon'da artık faydalı olamayacağım. Galatasaaray'ın her yönüyle bana uygun bir takım olduğunu düşünüyorum. Her şeyden önemlisi, bu takıma karşı bir sempatim olduğunu herkes biliyor” ifadesini kullandı.
Trabzon’daki dönemini anlatan Gökhan şunları söyledi:
27 yaşındaki futbolcu  , “Galatasaray’ın istemesi bana gurur verir. Heyecanlıyım ve bu transferin gerçekleşmesini bekliyorum. Aslında Trabzon’a gitmeden önce de Galatasaray’a gitmem söz konusuydu. Ancak yüksek bonservisim yüzünden gerçekleşmemişti. Kısmet bugüne diyelim” yorumunu yaptı.
Bu arada Gökhan Galatasaray’a transfer olursa, Trabzonspor’la bu sezon  Avrupa Ligi  ön elemesinde oynadığı için Avrupa Kupaları'nda forma giyemeyecek.

 Ne diyeyim hayrını görsünler.
Futbolculuğu konusunda yeterli şans bulursa Guiza ve Semih'ten daha yararlı olabilir.
Çünkü ağır değil,hep yazdığım sürat,sprinti var.Gücü,fiziği de iyi.
Alex'te söylemiş zaten ;
“GÖKHAN ÜNAL FARKLI”-
Trabzonspor’dan transferi gündemde olan Gökhan Ünal hakkında da görüşü istenen Alex, forvet mevkiinde Semih, Güiza ve Furkan olduğunu, ancak Gökhan Ünal’ın hepsinden farklı özellikte olduğunu kaydetti.

Bu transfer hakkındaki söylentileri duyduğunu ifade eden başarılı futbolcu, “Benim kendisi hakkındaki görüşüm, çok kaliteli bir futbolcu olduğu yönünde olur. Şuan kadromuzda Güiza, Semih ve Furkan gibi değerli golcüler var ama Gökhan Ünal’ın özellik olarak onlardan faklı olduğunu düşünüyorum. Gerek Kayserispor, gerek Trabzonspor, gerekse milli takımda gösterdikleri açısından kaliteli bir isim olduğunu düşünüyor ve eğer gelirse takımımıza katkı sağlayacağına inanıyorum” diye konuştu.

Ama benim çekincem yukarıda yazdığım noktaya.

Gökhan Ünal
 
1982’de doğdu. Futbola Muğlaspor’da başladı. 2000 yılında Gençlerbirliği’nde profesyonel oldu.
1999-2000 ve 2000-2001 sezonlarında Süper Lig’de Gençlerbirliği forması giydi.
2001-2002’de ilk devre 3. Lig’de GB. Oftaşspor’da (Hacettepe), ikinci devre 1. Lig’de Ankaraspor’da oynadı.
2002-2003’te 1. Lig’de Yozgatspor’da, 2003-2004’te ise 1. Lig’de Kayserispor’da oynadı.
2004-2005 sezonundan 2007-2008 sezonu sonuna kadar Kayserispor, 2008-2009 ve bu sezonun ilk devresinde de Trabzonspor formalarını giydi.

Organizasyon Maç Dak Gol As Sr Kr
Süper Lig 172 11879 79 27 33 1
Türkiye Kupası 31 2148 13 3 3 -
Avrupa Kupası 10 805 6 2 1 -
A Milli 15 814 4 - - -
Toplam 228 15646 102 32 37 1

Profesyonel kariyerinin ilk golünü, 78. dakikada oyuna girdiği 12 Mayıs 2000’deki Gençlerbirliği-Erzurumspor Süper Lig karşılaşmasında attı.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler