12 Ocak 2010 Salı

Roko Ukiç İmzaladı.!!!!!!!!!


Fenerbahçe Ülker'in, NBA takımlarından Milwaukee Bucks'tan transfer ettiği Hırvat oyuncu Roko Ukic, kendisini 6 aylığına sarı lacivertli renklere bağlayan resmi sözleşmeye imza attı..

Ukic ilk hedefinin, "Sezonun geride kalan tüm bölümünü etkileyebilecek maç" şeklinde tarif ettiği Zalgiris Kaunas maçının kazanılması için katkı sağlamak olduğunu söyledi.


Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadı Basın Toplantı Odası'nda düzenlenen imza törenine Basketbol Şube Direktörü Nedim Karakaş da katıldı. Törende ilk olarak söz alan Nedim Karakaş, önemli bir transferi gerçekleştirdiklerini söyledi.

"Zor bulunabilecek bir oyuncu"
Karakaş, "Takımımızda sezon başında Solomon'dan boşalan oyun kurucu mevkisi için uzun süredir arayış içindeydik. Bu transfer döneminde takımınıza yarar sağlayabilecek oyuncu bulmanın zorluğunu bilirsiniz. Bize önerilen her teklifi almamız da söz konusu değildi. Bence, sadece bu dönemde değil, esas transfer döneminde de zor bulunabilecek bir oyuncuyu kadromuza kattığımız için mutluyuz. Ukic, Hırvat basketbolunun son yıllarda yetiştirdiği en önemli oyunculardan biri. Avrupa'da Lottomatica Roma ve Barcelona maceralarından sonra NBA takımlarından Toronto Raptors'a transfer oldu ve geçtiğimiz yıl da Milwaukee Bucks ile anlaştı. NBA'de aradığı mutluğu bulamadığı için Avrupa'ya dönmek istedi. Biz de bunu değerlendirerek, kendisini kadromuza kattık. Kendisine hoş geldin diyoruz ve bize büyük yararlar sağlayacağına inanıyoruz. Kendisine ve takımımıza hayırlı olsun" diye konuştu.

"Rakamlar afaki"
Nedim Karakaş'ın konuşmasından sonra imzalar atıldı, Roko Ukic'e Karakaş tarafından Fenerbahçe Kart ve Fenercell abonelik paketi hediye edildi.

Basın mensuplarının sorularını da yanıtlayan Karakaş, "Fenerbahçe Spor Kulübü'nün, Başkanımızın talimatları doğrultusunda bir kararı var. Bu da Kulübümüzün her branşında oynayan sporcularımızın aldığı rakamların, kuruşu kuruşuna resmi mercileri bildirilmesi. Bu nedenle tüm branşlardaki oyuncularımızın aldığı tüm rakamlar, kuruşu kuruşuna bildirilmektedir. Bu fiyatları öğrenmek için biraz çalışma yapmanız gerekmektedir. Bunun dışındaki afaki rakamlar gerçeği yansıtmıyor. O rakamların yarısı bile değildir. Ukic ile 6 aylık bir süre için anlaştık. Devamı için görüşmelerimiz bilahare olacaktır" dedi.


"Kariyerim ve pozisyonum gereği tercih ettim"
Törende daha sonra söz olan Roko Ukic açıklamalar yaptı ve soruları yanıtlandırdı.

Ukic, "Öncelikle NBA'deki Milwaukee tecrübesinden sonra, birkaç iyi maçtan sonra benchte oturmaya başladım, fazla süre bulamadım. Ben de basketobolmu ortaya koyabilecek bir takım aradım. Avrupa'dan birkaç takımdan teklif aldım. Kendi kariyerim adına ve kendi pozisyonum gereği Fenerbahçe Ülker'i tercih ettim. Burada bazı beklentiler var. Takımda bazı hayal kırıklıkları olmuş. Önümüzde bir Zalgiris maçı var. Önemi büyük olan bu maçı kazanmalıyız. Öncelikle bu maça kazanmak adına katkı vermeye ve takıma faydalı olmaya geldim" diye konuştu.

"Sık takım değiştirmekten mutlu değilim"
Şu an için uzun vadeli düşünmediğini, ilk hedefinin Zalgiris maçı olduğunu vurgulayan Roko Ukic, "NBA'den buraya geldim ve tam olarak ne olacağını bilemezsiniz. Şu anda buradayım ve şu anı düşünüyorum. Ülker'in 3 gün sonra çok önemli bir maçı var. Bu maç, tüm sezonu etkileyecek önemli bir maç. NBA'de oyuncu değişiklikleri çok sık gündemde olan şeyler. Sık takım değiştirmekten, teknik kadro değiştirmekten çok mutlu değildim. Fenerbahçe'deki ilk amacım, burada başarı kazanmak ve tüm sezonu etkileyecek bu maçı kazanmak. Şu anda kariyerimi çok düşünemiyorum. Umarım ben takımımı, takımım da beni sever ve uzun yıllar Avrupa'da oynayabilirim. Avrupa'da bazı kurallar var. Burada 1 numara giyilmiyor. Bu sebeple ben de burada 4 numarayı giyeceğim" dedi.


Roko Ukic kimdir?
5 Aralık 1984 doğumlu Hırvat guard, 1.96 metre boyunda ve 86 kilo ağırlığında. Ukic, son olarak NBA'de Milwaukee Bucks forması giyiyordu. Fenerbahçe Ülker'in yeni transferi Ukic; 2005-2006 sezonunda Baskonia, 2006-2007 sezonunda Barcelona, 2007-2008 sezonunda Roma, 2008-2009 sezonunda Toronto Raptors ve son olarak da Milwaukee Bucks formasını giydi.

*************
 Hayırlı Olsun.
İnşaallah başarılı olur.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler