20 Ocak 2010 Çarşamba

Zico'cular Ne Haber ? Zico gene kovuldu !!!!!!!!!!



Gene haklı çıktım.:))
Zico'nun asla iyi bir teknik direktör olmadığını,uzun soluklu maratonlarda çok başarısız olduğunu
hep iddia ettim ve söyledim.
 FB'ye CL Çeyrek Finali yaşattığında yere göğe koyulamadı.
Eyvallah FB tarihinin en büyük başarısı içi nankörlük etmiyorum ama lig'te zayıf rakiplere karşı bile
üstünlük sağlayamayan,''Aziz Yıldırım'ın yürüye yürüye Şampiyon olmalıydık'' sözünü doğrulatan
bir antrenördür.
 Aynı görüntüyü kaale almayacağımız Özbek takımı haricinde kovulduğu CSKA Moskova ve Olimpiakos'ta
da gördük.Bir türlü iyi futbol ve başarılı sonuçlar alamadı.
 FB Çeyrek Finalinde hem kendisinin hem futbolcuların Avrupa vitrini için iyi motive oldular,ligi boşladılar.
Japonya Milli takımı,Fenerbahçe,CSKA Moskova ve Olimpiakos'tan kovulması tesadüf mü ?
  Onu kovanlar hiç bir şey bilmiyor mu ?
Oli'de CL 2.turuna çıkmasına rağmen bile 4 Ay dayanamadı.
Çünkü ligte berbattı.Pana'dan 7 puan gerideler.
Üst üste 2 mağlubiyetten sonra zayıf Kavala'yı bile yenemeyip 0-0 berabere kalınca tekmeyi vurdular.
Aynı şeyleri ligte bize yaşatmadı mı ?
 FB taraftarı hala Zico diye ağıt yakıyor inanamıyorum.
Neyse yeni bir kovulacak takım buluncaya kadar Zico'culara geçmiş olsun.:))

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler