15 Mart 2010 Pazartesi

Yahu yeter yılgınlık,karamsarlık.Her şey bitmedi daha !!!!!!!!

http://www.ilgazetesi.com.tr/wp-content/uploads/2009/01/fenerbahce.jpg

Harbiden kusacağım geldi 2 gündür yazılan,çizilen konuşulan yılgın,bitgin,karamsarlık,sürekli
negatiflik pompalayan yazılardan,laflardan.
 Tamam takım çok kötü,ışık vermiyor,yanlışlar silsilesi devam ediyor ama bu nedir ya
her şey  bitti ''BİZ ŞAMPİYON OLAMAYIZ '' ''BİZ ŞAMPİYON OLAMAZSAK BURSA
OLSUN'' lafları.
Yakışıyor mu bir FENERBAHÇE'liye bunlar.
HAYIR EFENDİM HENÜZ HER ŞEY BİTMEDİ VE BİZ ŞAMPİYON OLAMAZSAK 
KİMSE DE OLMASIN.BANA NE BURSA'DAN BİLMEM KİMDEN ?
  Burayı takip edenler bilir.
İflah olmaz bir Aziz Yıldırım ve Yönetim Muhalifiyimdir.
Aziz Yıldırım'dan nefret ederim.
Daum'u da beğenmem.Takımın yetersiz olduğunu sadece Alex,Emre,Özer,Lugano ve azıcıkta
Gökhan Gönül'ün futbolcuya benzediğini,diğerlerinin FB'de oynayacak futbolcu olmadığını
sürekli yazıyorum burada.
 
  Ama yemişim Aziz Yıldırım'ı ve yönetimini,Daum'u,futbolcuları.
BEN FENERBAHÇELİYİM.BEN ARMAYA,FORMAYA AŞIĞIM.
ŞAMPİYONLUKTA MATEMATİKSEL OLARAK % 1 BİLE ŞANSIM
DEVAM EDİYORSA BEN SONUNA KADAR BUNA İNANIRIM.
 Bu nedir yahu bizi yerden yere vurup,rakipleri göklere çıkarmalar.
Hiç yakışmıyor bu bozgunculuk ve yılgınlık,bitkinlik ,teslimiyetçilik.
Ya hocam  bu Daum'la mı bu futbolcularla mı diyenleri duyar gibiyim.
Evet Onlarla.
Daum'dan ziyade bu beğenmediğimiz futbolcularla kovalayacağız.
Dibe vurmuş durumdayız.Herhalde bir sıçrama,silkiniş yapacağız.
Kaptan KrAlex dümene geçiyor bu hafta.Daum'u ,yönetimi falan iplemeden
futbolcuları toplayıp direnişi başlatmalı.
Azıcık onurları varsa zaten oynarlar.
  Her türlü sorun bir yana şanssızlık ve hakemlerin yaptıklarını da es geçmiyorum.
Şansta yok yanımızda.O Gökhan Ünal'ın vurduğu kafa pekala girebilirdi ama girmedi.
Yok işte.Ben bunu Aziz Yıldırım'ın o negatif kişiliğine bağlıyorum.
Hani öyle tipler vardır.Kıl herifin,mendeburun tekidir.Bir türlü işleri rast gitmez,şans gülmez.
O hesap işte.Ama illa ki dönecek.
  Daha 9 maç var yahu.
Niye dükkanı kapatalım ?
Ve bana göre 4 puan fark var liderle.
Evet 4.
Diyarbakırspor çok açı kurallara göre 2 hükmen yenilgi alacak ve küme düşürülecek.
Oynadığı ve oynayacağı tüm maçlarda mağlup ilan edilecek.
Buna Fenerbahçe taraftarı bile inanmıyor,kafa buluyor ,dalga geçiyor.
Bazıları kuralı koyuyor ama yanlış yorumluyor.

4) Bu maddede belirtilen sebeplerle aynı sezonda ikinci kez müsabakanın tamamlanamamasına sebebiyet veren takımlar‚ bulunduğu sezonda müsabakalardan çıkarılarak‚ bir alt lige düşürülür ve bu takımla müsabakası olan takımlar müsabaka yapmaksızın hükmen galip sayılırlar . Bu durumda olan takımların takip eden sezonda müsabakalara alınıp‚ alınmaması konusunda TFF Yönetim Kurulu karar verir. Alt lig bulunmaması halinde kulüpler bir yıl(sezon) müsabakalara alınmazlar.

  Kural bu ama Ankaraspor'un  küme düşürülüşünde ne oldu ?
İlan tarihinden sonra oynayacağı maçlarda ve o güne kadar oynadığı - kazandığı puanlar dahil
maçlarda hükmen mağlup sayıldı.
  Aynen bu durum Diyarbakırspor için de uygulanacaktır.Aksi takdirde büyük adaletsizlik olur.
Bu durumda biz ve Beşiktaş berabere kaldığımız Diyarbakırspor maçlarından 
+2 puan daha alacağız.

   O zaman şu anda Bursaspor'dan 4 ,gs'den 2 puan gerideyiz.bjk bugün Denizli maçını
kazanırsa onlardan da 2 puan geride olacağız.

TFF ne kadar baskı olursa olsun önce 2 maçı hükmen mağlubiyet ile tescil etmeli,sonra da
Diyarbakırspor'un tüm maçlarını 3-0 mağlup  ilan etmelidir.
 Kurallar açık.
Eğer bunu yapamazsa büyük haksızlık ve kaos doğar.
Kulüpler itiraz etmeli ve haklarını aramalıdırlar.
En başta biz ama Aziz Yıldırım bunu yapmaz ayrı mesele tabii.

   İşte bu tablodan mı havlu attık,yandık,bittik kül olduk.Kapatıyoruz dükkanı.
Bu hafta G.Antep ile başlarız ,sonra zaten İLACIMIZ var.
Şans işte bu.Krizden çıkış için bundan iyi fırsat mı olur ?
ÇIKSINLAR YENİP DÖNSÜNLER.
Veya en azından yenilmeden dönsünler.
Daha çok şey değişir,değişecektir.
Bursa'yı da göreceğiz daha.Stresi kaldırabilecekler mi ?
Top oynamadan bize verilmeyen penaltının aynısı ile attılar golü işte gördük.
gs ise Ümit Özat'ın saçma salak kadro ve anlayışı ile kafadan bireysel hata ile gol yiyerek
teslim olması ile yenebildi.2.gol de geçen hafta elle gol yedik diye ağlayanlar,Keita'nın eliyle
alışına ne diyecekler acaba ?
  AZİZ YILDIRIM İNANMASA DA BENİM ŞAMPİYONLUĞA İNANCIM HER ŞEYE RAĞMEN  DEVAM EDİYOR.
ÇÜNKÜ FENERBAHÇE BENİM İÇİN HEP UMUT DEMEKTİR.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler