7 Kasım 2010 Pazar

Fenerbahçe - Eskişehirspor : 4-2 !!!




4' Dakika : GOOOOOLLLLL!!!!! Fenerbahçe Alex'in penaltıdan attığı gol ile 1-0 öne geçiyor.

17' Dakika : GOOOOOLLLLL!!!!! Fenerbahçe Semih'in attığı gol ile 2-1 öne geçiyor.Gökhan Gönül sağ kanatta topla buluştu, arka direğe ortasını yaptı ve Semih gelişine kafayı vurarak topu ağlara gönderdi.
 Fenerbahçe - Eskişehirspor (Süper Lig 11. hafta) / 9
45' Dakika : GOOOOOLLLLL!!!!! Fenerbahçe Gökhan Gönül ile 3. golü buldu.Gökhan Gönül ceza sahası içinde sağ çaprazda savunmadan seken topa çok sert vurdu ve top köşeden ağlarla buluştu.
 Fenerbahçe - Eskişehirspor (Süper Lig 11. hafta) / 24

71' Dakika : GOOOOOLLLLL!!!!! Fenerbahçe Semih'in attığı gol ile durumu 4-2 yapıyor.Gökhan Gönül sağ kanattan ceza sahası içine yerden pasını verdi, ve Semih altıpas içinde gelişine şutunu vurarak topu ağlara gönderdi.
 Fenerbahçe - Eskişehirspor (Süper Lig 11. hafta) / 10

 MAÇIN ADAMI
GÖKHAN GÖNÜL
 
Kasığına yakın bir yerden yırtık teşhisi ile bir hafta çalışmalara katılmayan Gökhan Gönül’ün dünkü saha performansı çok etkileyiciydi. Attığı gol de kıskanılacak türdendi. Kanatta “one man show” yapması da cabası. Maçın en güzel hareketlerine sahip oldu. Sakat sakat bu başarısı, aklımızı karıştırmadı değil doğrusu!
İSTATİSTİĞİ
Pas: 58
İsabetli pas: 46
Top çalma: 20
Top kaybetme: 20
Orta: 8
İsabetli orta: 4
İsabetli şut: 1
Topla buluşma: 68


****************************************************
   * Futbol takımı ile ilgili bir şey yazmıyordum uzun süredir ancak çok eleştirdiğim Gökhan Gönül'ün dün akşamki performansına şapka çıkarıyorum ve onun hatırına yazmaya karar verdim.
 GG'ü niye eleştiriyordum ? Profesyonelliği,koşması,mücadelesi üst düzey ama efektif değil,son hareketi yapamıyor,orta yapamıyor yani bal yapmayan arı gibiydi.Ki benim eleştirdiğim yönünü Semih'te söyledi zaten GG'de maç sonrası röportajında Semih'in şikayetini teyit etti.GG hafta oyunca sakatlığı nedeniyle takımla sadece son antrenmana çıkabilmesne rağmen çıkıp en üst düzey performansını gösterdi.Bu kez eleştirdiğim
yönünde de mükemmeldi.1.goldeki ''Hah İşte bu beeee'' dedirten ortası - bunu görmek istiyorum işte - ve 2.goldeki pası - kendim atacaktım Semih bağırınca şimdi gene eleştirir diye çıkardım dedi GG - ve nefis golü.
İşte gerçek ,beklediğimiz GG bu.Helal Olsun.Umarım devamını istikarlı bir şekilde getirir.
* Takımda gözle görülür bir iyileşme var.Aykut Kocaman kafasındaki sistemi yavaş yavaş yerleştiriyor.
Nedir ? Tempolu,çabuk sürekli ileri ,dikine oynayan, çabuk hücuma çıkan  bir takım.Dün akşam ilk yarıda rakip ne oynarsa oynasın 3 gol,3 kaçan net gol pozisyonu ve 1 direkten dönen top vardı.
Mükemmel oynadık hücum olarak.
* İkinci yarı Lugano'nun aptallığı,gerzekliği yüzünden herşey berbat oldu.İnanılmaz kızgınım Lugano'ya.
Affedilmeyecek hata yaptı.İbretlik bir para cezası verilerek kamuoyuna açıklanmalı.- Bu konunun takipçisi olacağım - 3-1 galipsin ,golde hata yapmışsın,geri zekalıca basit bir topu neden dışarı atmıyorsun diye rakiple didişip,devre arasına taşıyorsun ve atılıyorsun.Tam bir ihanet.Bu yüzden Stoch çıkmak zorunda kalıyor,stopere de ''Saatli Bomba Bilica'' giriyor ve takımın tüm ritmi bozuluyor.6 Kasım'da bir 6 daha gelecekken kalıyoruz.
* Tabii burada ''Çakma Doberman'' Bünyamin'in işgüzarlığı da tüy dikiyor.Kaçırmıyor şov fırsatını.
Atmasan ne olur du ki ?
* Alex'te yükselen bir grafik var.Adamımdır ama sözleşme meselesi yüzünden değildir umarım bu kıpırdanış.
* Mehmet Topuz eyvalah çok iyi de 1 de gol atabilse...
* Emre'ye de kızıyorum.Gene sakatlandı 2-3 hafta yok.Devamlılık yok kardeşim.Artı gene kudurmuş gibi hakeme itiraz ediyor.Bünyamin sarı kartı göstermedi.Ne gerek var böyle tepki göstermeye bilmiyorum.
* Baroni cephesinde yeni bir şey yok.Hükmümü ilk geldiği zaman vermiştim.3.Sınıf bir Brezilyalı Ön libero.
* Caner istediğim gibi değilse de dünkü eleştiriler haklı değildi.Zira Stoch çıkınca sol ön boş kaldı ve o kanatta yalnız kaldı ,Eskişehir oradan yüklendi tabii.
* Kalan 6 maçımızı kazancağımızı düşünüyorum.
* FB devre arasına operasyonu mutlaka tamamlamalı.
Ne yapmalı ?
Guiza,A.Santos,Baroni ve Bilica gönderilip 1 Sissokho & Diarra'lar sülalesinden bir ön libero,Lugano'yu tehdit edecek sağlam,çabuk bir stoper ve sol bek alınmalı.3 yabancı şart.Sol bek İBB'den Ekrem Ekşioğlu'da alınabilir.Ondan sonra bu takım kolay kolay tutulmaz.
 Ancak bu minvalde bir mini operasyon yapacaklarını sanmıyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler