27 Nisan 2011 Çarşamba

Buca : 3 Fenerbahçe : 5 ( Kalplere Zarar Fenerbahçe) !!!








17. DK

GOOOOOLLLLL!!!!! Fenerbahçe Emre'nin attığı gol ile durumu 1-1 yapıyor.Emre sağ çaprazda topla buluştu, bekletmeden uzak köşeye sert vurdu ve top 90 diye tabir edilen köşeden ağlarla buluştu.


60. DK

GOOOOOLLLLL!!!!! Fenerbahçe Alex'in penaltıdan attığı gol ile durumu 3-2 yapıyor.


Bucaspor - Fenerbahçe (Süper Lig 30. hafta) / 22


62. DK

GOOOOOLLLLL!!!!! Fenerbahçe Alex'in attığı gol ile durumu 3-3 yapıyor.Mehmet Topuz sağ kanattan ceza sahası içine ortasını yaptı, Alex yükseldi kafayı vurdu ve top köşeden ağlarla buluştu.

Resim

71. DK

GOOOOOLLLLL!!!!! Fenerbahçe Guiza'nın attığı gol ile 4-3 öne geçiyor.Semih sağ kanattan ceza sahası içine uzun oynadı, Guiza hareketlendi ceza sahası içinde bekletmeden şutunu vurdu ve top köşeden ağlarla buluştu.


Bucaspor - Fenerbahçe (Süper Lig 30. hafta) / 29
Bucaspor - Fenerbahçe (Süper Lig 30. hafta) / 28


90. DK

GOOOOOLLLLL!!!!! Fenerbahçe Andre Santos'un attığı gol ile durumu 5-3 yapıyor.Stoch ceza sahası içine yerden pasını verdi, Andre Santos sol kanattan içeriye girdi topla buluştu sert vurdu ve top kaleci Londak'ın yanından ağlarla buluştu.

Spor yazarları Fenerbahçe'nin Buca galibiyetini değerlendirdi

 ***************


 *********************************************
 * Şükürler Olsun Allah'a demekle başlamak en doğrusu sanırım.Fenerbahçe gerçekten ''kalplere zarar bir takım'' .Acıdan geçmeyen hiç bir zaferimiz yok.Genlerimize işlemiş artık bu.Bir ''Fenerbahçe Genetiği''
* Doğrusu Cuma akşamı son ümidimiz olan Eskişehirspor'un Hamsilere attığı çelmeden sonra bizim takım Altın tepside sunulan bu son fırsatı kaçırmaz,çıkar takır takır oynar ve farklı galip geliriz diye düşünüyordum.
Evet 3-5 gene farklı galibiyet sayılır ama ne galibiyet ama :))
* Takım inanılmaz bir şekilde tutuk,gamsız,lakayt,sıfır konsantre başladı  maça ve Bucaspor'lu oyuncuların bile beklemediği bir şekilde geriye düştük.Emre'nin nefis golü bile bizi kendimize getiremedi.Anlaşılır şey değildi.Emre'den başka oynayan oyuncumuz yoktu.Nitekim 2.golü de yedik.Devre bitti.
* Endişe yoktu.Alırız diye inanıyordum yeter ki 46-60 arası bir gol atalım.Ne mümkün ki ,biz atacağımıza onlar attı.3-1.Ulan ne oluyoruz ya dedim ve kahretsin gene mi bu sezon haram oluyor diyerek netten çıktım,TV'da skor yazan hiç bir yeri açmadım.Bir Ulusal Kanal'ı bir NGC Wild belgesel kanalını açtım ve yeni uğur - totemim salondaki ikili koltuğun sağ köşesine oturdum.''Fenerbahçe adamı totemlerden totem beğendirdiği'' :)) için bu koltuk totemini yeni keşfetmiştim.Cuma akşamı aynı saatte başlayan  Fenerbahçe - Arkas final maçı ile Eskişehir - Trabzon maçını da bu koltuktan takip etmiştim ve sonuç almıştım :))
Gündüz 13.00'daki Voleybol Şampiyonluk maçında da bir kez daha test ettim ve tuttu :))
 Oturdum koltuğun sağ köşesine bildiğim tüm duaları ve sureleri okuyordum.En azından 3-3 yapalım diyorum bir yandan.Biraz içim ferahladı.Her zaman yaptığım gibi tam 21.00 olduğunda FB TV'yi açtım.Toplu sonuçları veriyorlardı.Bucaspor - Fenerbahçe : 3-5'i görünce kalbim duracaktı.Gözlerime inanamadım,bir kez daha yakından baktım ve Allahım sana şükürler olsun dedim.Velhasıl keramet bendeydi dostlar :))
* Doğrusu Bucaspor ilk yarıda mükemmel oynadı.3 kişi basıyorlardı her topa.Bugüne kadar böyle oynasalardı herhalde şimdi kümede kalmayı garantilemişlerdi.İsterdim kümede kalmalarını aslında ama olmadı.
* Guiza'nın girer girmez aldığı ilk topu gol yapması ''Bu işin bu sezon olacağı''nı gösterdi bence.
Allah ve şans melekleri nihayet yanımızda.
* Guiza bu gol ile tüm hesabı kapattı bana göre.Tabii inşaallah Şampiyonluk geldiğinde.Golden sonra ağlaması,yedek kulübesindeki sonradan öğrendiğimiz tavırları nihayet ''olaya dahil olduğunu'' da gösteriyordu.
* Alex Reis ilk yarıda sahada yoktu ancak kritik penaltıyı soğukkanlılıkla gol yapması ve akabinde hemen gene o çıldırtıcı kafa gollerinden birini atmasıyla bu sezon benim sezonun olacak dedirtti.
* 2.yarı sağ kanattan Gökhan Gönül'ün etkili oyunu da çok önemliydi.
* Volkan ve defansımızı bu maçta hiç beğenmedim.Volkan'a yediği 2.ve 3.goller hiç yakışmadı.A.Santos 1.golde kademeyi gene boşladı.Attığı 5.golle bu hatasını telafi etti diyelim.Lugano ve Yobo döküldüler.Hele Yobo beni delirtti.Resmen kepaze oynadı.Abdülkadir'e eşlik etti adeta.
* Stoch girince gene takıma dinamizm getirdi.Artık 11'i haketti.
* Şu bir kez daha görüldü ki ,tempolu,hızlı,çabuk oyuncular oynamalı.Semih 11'de çıktığı maçlarda ileride takımı yavaşlatıyor.Stoch,Dia,Niang gibi çabuk oyunculara ihtiyaç var.Caner çalımı bırakmalı.
* Penaltı tartışılıyor.Bence hiç tartışılacak bir yönü yok.Kol açık ve topun geçmesini önlüyor.Ki ilk yarıda Semih'in pozisyonunda duble el vardı.Ediz ve Erkan'ın kollarından yürüdü top.Sadece Çakaralmaz her zamanki yanar dönerliğini gösterdi ''penaltı değil'' derken,FB düşmanı Doberman penaltı olduğunu bildiği halde diyemiyor ''Flu'' diyor.Metin Tokat penaltı diyor.Bursa ve G.Antep maçlarında verilmeyen penaltılara saysınlar diyeceğim ama bu da penaltıydı.
''Maçın en önemli pozisyonunda Gökhan Gönül’ün ortaladığı top pozisyonu engellemeye çalışan Ediz’in yukarıda bulunan kolundan döndü. Ediz topa yakın gibi görünse de kolun yukarı kalkmasında kasıt vardı. Yardımcı hakeminin uyarısı ile verdiği  penaltı ve sarı doğruydu.''
Metin Tokat
* ''Fenerbahçe Son Sözü Söylemeden Hiç bir şey bitmez'',''Fenerbahçe'nin olduğu yerde umut her zaman vardır''
* Maçın Adamı : 343 gün sonra gol atan Daniel Guiza.
* Maçın Görüntüsü : ''Guiza'nın gözyaşları''
* Günün Sözü ;
''Aziz Yıldırım’ın Fenerbahçe taraftarına 7/24 ücretsiz hizmet verecek Kardiyoloji Kompleksi inşa etmesi de artık mutlak bir şart haline geldi '' Hasan Ali Atasoy
* Maçın kader dakikaları  : '' 58-71.dakikalar arası 13 dakikalık kasırga''
* Bucaspor'u onurlu mücadelesi ve ilk kez 11'de oynayıp maça damga vuran Abdülkadir Özgen (Gurbetçi.Kayserispor'a geldi.Oradan kiralık geldi Buca'ya)'i tebrik ediyorum.
* Bazı rakamlar ;
 - 12 Aralık 2010'da 16.Haftadaki A.Gücü 2-1 deplasman mağlubiyetinden beri 133 gündür yenilmiyoruz.
- 17.Haftadaki Sivasspor 1-0 galibiyetinden beri de 14 maçta 13 galibiyet,1 beraberlik aldık.
- Üst üste 7 deplasman galibiyetimiz oldu.
- Bu sezon 2.kez şans bulan Guiza 343 gün sonra gol attı.
- Alex 21.golünü atarken,ilk maçta da Buca'ya 3 gol atmıştı.
- 37 BİN 174 BİLETLİ İZLEYİCİ TAKİP ETTİ
Atatürk Stadı'ndaki karşılaşmayı 37 bin 174 kişi izlerken, hasılat da 1 milyon 871 bin lira oldu.
Bucaspor'un, 51 bin 295 seyirci kapasiteli Atatürk Stadı'nda ligin ilk devresinde oynadığı gs karşılaşmasını 27 bin 936, bjk maçını ise 21 bin 601 biletli seyirci izlemişti.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler