6 Mayıs 2011 Cuma

''Konuşan Fenerbahçe Platformu''nun Mali Genel Kurul İlanı.




* Takım Şampiyonluğa oynuyor,muhalefeti askıya aldık demiştik ama Mali Kongre bu hafta sonu ne yapalım ?
* Son derece yerinde sorular sormuşlar.Ben de merak ediyorum cevapları.
* Takım Şampiyonluğa gidiyor sırası mı,zamanlama,her zaman ki gibi eleştirenlere hain damgası vurulmuş.
İyi de takım bu ilandan etkilenip son 3 maçı kazanamayacaksa vahhhhh ki vahhhhh.
İkincisi ; Mali Genel Kurul bu hafta sonu.Adamlar ne zaman konuşacak,ne zaman ilan verecek,ne yapacaklardı ? 3 hafta sonraya bıraksalardı o zaman mali genel kurulu.
Gelsinler Mali Genel Kurul'da konuşsunlar denilebilir.Eyvallahta süre sınırlı,kimseyi zaten konuşturmuyorlar.Bu kadar ayrıntılı soruları hangi sürede ve atmosferde sorabileceklerdi ?
* Muhalefet her zaman iyidir.Ne çekiyorsak ''totaliter yönetimlerden '' çekiyoruz.
* Başkan ve Yönetimin kongrede sorulan sorulara açıklıkla cevap vermelerini bekliyorum.
* Aynı zamanda FB TV'den veya diğer kanallardan canlı yayına izin verilmesini bekliyorum.
* Divan Kurulu Toplantılarını bile en ufak tepki olur diye banttan veriyor FB TV.
* Başkan Ankara tesislerinin yöneticilerin katkısı ile yapıldığını,Topuk Yaylası tesislerinin kaynağının belli olduğunu,kulübün kasasından hiç bir kuruş çıkmayacağını söylemişti.Ama bakıyoruz sonra bilançolarda şu kadar harcama yapıldı diye yer alıyor.Merak ediyorum bunun cevabını.

Bugün Gürcan Bilgiç'in yazısından ;
Fenerbahçe futbolda iyi gidiyor, ancak mali konularda camia içinde rahatsızlığın olduğunu biliyoruz. Yarınki Mali Genel Kurul'da nasıl bir hava bekliyorsunuz?
Yönetim, hiç gereği yokken kongre tarihini erkene aldı. Geçen sene 29 Mayıs'ta yapmışlardı. Takımın şampiyonluğa gittiği ortamda eleştiri yapanı "hain" ilan etmeye hazırlanıyorlar. Halbuki mali açıdan çok büyük çıkmazın içindeler. Gelirlerle birlikte borçlar da artmış. Harcamalarda keyfiyet söz konusu. Bir de Deloitte rezaleti yaşandı.
Üyelere dağıtılan bilanço ile federasyona gönderilen Deloitte denetiminden geçmiş arasında iki katına varan farklar olduğu ortaya çıktı. Böyle giderse kulüp iki seneye kalmaz kapısına kilit vuracak.
Şampiyonluk kadar önemli bir durum var ortada. Yönetim ibra edilmeyebilir.


 Dedim işte niye ertelemediler de 3 hafta varken,öne çektiler Mali kongreyi.Eleştiri yapan muhalefet edenleri hain ilan etmek için.Gürcan Bilgiç'i de linç etmişler resmi siteden ,mahkemeye vereceklermiş.
RTE efekti oluşturdular FB kulübünde artık.Gürcan da Silivri'ye :))

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler