9 Mart 2009 Pazartesi

Ağlayanlara Emzik varrrrrrrrrr :)))))))))))))))))))

Yılların makyavelist vampir müessese takımı Efes Pilsen son 2 sezondur Şampiyonluğu hem de (Sıfır) 0'a karşı süpürülerek kaybedince zırıl zırıl durmadan ağlıyordu.
Öyle koymuştu ki bu onlara en tepedeki Özilhan'dan etik fakiri Cenk Akyol'a kadar
hepsinin vücut kimyaları bozulmuştu.
Cenk Akyol şöyle demişti ;
"Fenerbahce maclarina gözümüz dönmüş olarak çıkıyoruz"
Bu sözler bana bir zamanlar Okan Buruk'un FB maçlarına ''dizlerimiz titreyerek
çıkıyoruz'' sözünü hatırlattı.:))
Bu sezon başında bu eziklikle deli para saçarak gene sil baştan takım kurdular.
EL'de Final Four oynama hedefi ile yola çıktılar,gruptan çıkamadan gene babayı aldılar
ama ligte anormal bir şekilde üst üste kazanarak gittiler.
Fenerbahçe'nin bir takım sorunlarından yararlanarak Kupa ve ligte 2 maçıda kazanınca
seriyi bozuyoruz artık diye hemen havaya girdiler.
Ve dün maç geldi çattı.
Biz gene deorganize,demotive durumdayız.
Ama çıktık ve her şeye rağmen derslerini verdik.

Maç boyu Ergin her pozisyona itiraz etti,her şeye ağladı.
Efes benchinin arkasındaki arkadaşlarımız kulakları ile duydular,gözleri ile gördüler
maç sırasında ve maç sonrası yaptıklarını.
Ergin maç sonrası masa hakemine ;
- Turgay bu mac için size ne kadar para verdi ? demiş herkesin duyacağı
şekilde ve röportajda da şöyle diyerek ağlamasını sürdürmüş ;
"Kızgın bir Fenerbahçe takımı ve agresif taraftar topluluğu karşısında, bu baskıdan etkilenen 3 tane de hakem vardı"


Ekürisi Genel Menajer Engin Özerhun da ağlamaktan geri durmamış.

Özerhun: Hakemler yüzünden yenildik

Özerhun: Hakemler yüzünden yenildik

“Uzatma dakikalarında hakemlerin yaptıkları iki net hata yenilmemize neden oldu” dedi.

Ben kendilerine ''Ağlama Değmez Hayat bu göz yaşlarına'' şarkısını ve 2 adet emzik hediye ediyorum avunmaları için.:))))))))))))




4 yorum:

  1. Nihayet Gürol hocanın sitesinde yorum yapma imkanı buluyoruz...
    Bunlar tipik Efes muhabbetleri. Bir kere de tebrik etseler yaldızları mı dökülür? Bu takım sizi 10 kere üstüste yendi, iki kere süpürdü son iki senede. Daha ilk pozisyonda itiraza başlayan sonra kendi oyuncularıyla didişen bir koçun söylediklerini kim önemserki?!
    Hakemler rezil bir yönetim gösterdiler. Bazı sitelerde hakemlerin Fenerbahçe lehine daha çok yanlış karar verdiklerini yazmışlar. Bu arkadaşlara maçı yeni baştan izlemelerini tavsiye ediyorum.
    Ayrıca Tanyeviç ne zaman katkı yapacak yada coşan takımı frenlemeyecek merak ediyorum!

    YanıtlaSil
  2. Estağfurullah Murat'cım teşekkürler.

    Yıllardır lobileri ile herhangi bir engel gördüklerinde ''şubeyi kapatırız,çekiliriz haaa'' tehditleri ile hegamonya kurdular.
    Ne zaman karşılarına birleşme ile
    bir dev çıktı ciyak ciyak bağırmaya
    başladılar.Tıpkı gs'lilerin Ulusoy
    gidince bağırmaya başladıkları gibi.
    Sanki aynı Özgener federasyonu ile
    geçen yıl Şampiyon olmamışlar gibi
    bu Aziz'in seçtiği federasyon bizi
    Şampiyon yapmaz yaygaraları yapıyorlar.
    Benzeşmiyo mu bu 2 kulüp.
    Ben boşuna mı diyorum yıllardır
    gs=efes=arkas=eczacı diye.
    Ama korkunun ecele faydası yok ki.

    Tanjeviç deme Murat'cım sinirlerim
    tepeme çıkıyor.
    Solomon'u istemiyorum diye diretiyormuş.
    Adam gibi yönetim başlarım senin
    inadına der kovar,Serdar Apaydın'a
    teslim ederdi sezon sonuna kadar.
    Aydın Örs kabul etmez çünkü.
    Solomon'u istememe nedeni tükürdüğünü yalamamak için işte.

    YanıtlaSil
  3. Efes bu sene şampiyon olamazsa şubeyi kapatır. Sanırım bunu son koz olarak kullanacaklar, benim korkum budur.
    Benzer hissi Arkas'a karşı da yaşıyorum.

    Gürol hocam birşey sormak istiyorum. Maçta dikkatinizi çekti mi? Kerem Tunçeri topu bizim sahamıza geri geri getirirken önce kendi bizim sahamıza girdi sonra topu kendi sahasında sektirdi. Bunu tam üç kere yaptı ama hakemler her defasında pas geçti. Acaba ben mi yanlış gördüm? kimse hatırlamıyor.

    YanıtlaSil
  4. Murat'cım kaçırmışım ben o pozisyonu
    ama yapmıştır ve es geçilmiştir.
    Kupa maçında da kimsenin anlamadığı 2 sayı fazla yazıldığı çok yazılıp çizilmişti.

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler