9 Mart 2009 Pazartesi

Çirkin Bir Portre : Kabadayı mı ? Teknik Direktör mü ?




Adı Soyadı : Tolunay Kafkas.
Mesleği : Sözde Teknik Direktör
Ama Özde : Çirkef bir Kabadayı.

Bu arkadaş futbolculuğunda da böyleydi.
Agresif,çirkef,her pozisyona itiraz eden,karşısındaki meslektaşının bu işten
ekmek yediğini bile bile sakatlayıcı,kasti tekme atan ama herkesin bunu gördüğü
halde oynadığı kulüp ve Milli takımdan dolayı yok uçakta bile elinden kitap
düşürmüyor,çok entel bir futbolcu diye pohpohlanarak yaptığı çirkeflikleri
mübah gösteren anlayış futbolu bırakıtktan sonra gökten zembille Milli Takım
Antrenörlüğü - aynı jenerasyondaki arkadaşları aynen şu anda öyle - sonra da
tek bir takım çalıştırmadan Süperlig'te yağlı bir takıma Teknik Direktör olarak
atanması.
Ve futbolculuğundaki yapısını da aynen futbolcularına aşılaması.
Centilmenlikten bir haber,saha kenarında kabadayı gibi herkese posta koyan tavırları ile Türk Futbolunda asla yeri olmaması gereken bir portre.
Ve bu portre her nedense içinde iflah olmaz bir kuyruk acısı varmış gibi her Fenerbahçe maçında kudurgan bir tavır sergiliyor.Aynı tavırları gs,bjk ve ts maçlarında yapmıyor.Bugün gene aynıydı.
Sürekli kenardan her pozisyona itiraz ederek
ortamı gerdi.RC gibi bir Dünya Markasına bile çirkin kabadayı tavırlarla ne tiynette
olduğunu cümle aleme bir kez daha gösterdi.

Roberto Carlos maç sonrası kapağı takmış kendisine.:))

-"BEN O'NUN İSMİNİ BİLE BİLMİYORDUM"

Ben maça daha fazla ateş koymamasını söyledim Tolunay Kafkas'a. Sahada olan sahada kalır. Eğer hoca kendi takımına kızgınsa bunu karşı takımın oyuncularından çıkarmaması lazım. Siz söyleyene kadar ben onun ismini bile bilmiyordum. Sahada olan sahada kalsın diyelim. Ben bu kadar sinirli olmasını anlayamadım açıkçası. Şampiyonluğa bile oynamayan bir ekibin teknik direktörünün bana bu tavırla gelmesi beni şaşırttı ve üzdü diyebiliriz.

Tez zamanda Türk Futbolundan düşmesi dileğiyle ;
Acı var mı Tolunay Acıııııııııııııııııı :)))))))))))))

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler