29 Temmuz 2009 Çarşamba

QTM'den Fenerbahçe'ye Günün Salvosu Mehmet Çiftçi'den !!!

Milliyet'in İspanya Muhabiri Azılı FB Düşmanı Mehmet Çiftçi ellerini oğuşturarak
(!) gene bir FB aleyhine haber yapmış.

Güya Fenerbahçe Brezilya'dan şu ana kadar transfer ettiği 16 futbolcudan dolayı
İTHALAT ŞAMPİYONU (!) olmuş.

Breh Breh Brehhhhhhhhhhhh.Neymişiz haberimiz yokmuş be.

Bir de İthalat Listesi ile süslemiş haberi.

Acaba bırakalım Türkiye'de,Dünyada böyle salakça bir mantalite ile haberi yapılan
kulüp varmıdır ?
Tabii ki yoktur.Amaç Fenerbahçe aleyhine bir şeyler yazmak.

Bu Mehmet Çiftçi denilen vatandaş zamanında Alex ile Brezilya'da röpotaj yaptım
diyerek baseninden uydurdukları ile hayali röportaj yayınlamıştı gazetesinde.
Alex ben bu isimde,böyle bir gazeteci ile yüz yüze hiç bir araya gelmedim demiş
ve yalanı ortaya çıkmıştı.

(12. Şubat.2004'de Alex tranfer edilmeden evvel yaptığını iddia ettiği bir röportajda Alex'in Türkiye'ye gelmeyeceğini söylemişti.
"Mehmet Çiftçi, FB yönetimini yıpratmak için hayali bir röportaj yazdı. Kendisini 'Marca Gazetesi muhabiri' olarak tanıtıp Alex'i yanılttı. Alex'in, aslında giremediği evinde söyleşi yaptığını iddia etti. FB yönetiminin Alex'in transferi konusunda ısrarlı davranmadığı yolunda yalan haber üretti.")

(Daha sonra 2007'de gene hayali bir röportaj üretti.

Mehmet Çiftçi aynı taktiklerle bugünkü Milliyet'te hayali bir röportaj daha üretti.

Mehmet Çiftçiye göre :

"'Artık sıkıldım'

Yıldız futbolcu, yönetimle üç kez masaya oturduklarını ancak anlaşamadıklarını söyledi, "Bugün git, yarın gel laflarından bıktım. Ya anlaşsınlar, ya da güle güle desinler. Beni oyalamasınlar. Tahminimce sezon sonunu bekliyorlar ama o zaman çok geç olabilir" dedi


Fenerbahçe'de kalıp kalmayacağı belirsiz olan Alex de Souza, ilk kez sarı-lacivertli kulüple anlaşamadığını söyledi.
Avrupa'dan ve ülkesi Brezilya'dan ciddi teklifler aldığını ifade eden yıldız oyuncu, "Beni fazla oyalamasınlar. Beni birçok kulübün istediğini yönetim de biliyor. Ya anlaşsınlar, ya da güle güle desinler. Bugün git, yarın gel laflarından artık sıkıldım" dedi.
Alex, Brezilya'da yayınlanan Alterosa televizyonuna verdiği özel röportajda sözleşme uzatma isteğini yavaştan alan Fenerbahçe Kulübü'ne tepki gösterdi. Brezilyalı oyuncu, sarı-lacivertli yönetim ile şu ana kadar üç kez masaya oturduklarını, hiçbirinde anlaşamadıklarını belirtti ve "Her defasında bana daha zamanımız var diyorlar" diye konuştu.


'Sorun para değil'

Alex, anlaşmaya yanaşmayan tarafın Fenerbahçe olduğuna değindi, "Ben 3 yıl daha Avrupa'da futbol oynamak istediğimi kendilerine ilettim. Gönlümün Fenerbahçe'de kalmaktan yana olduğunu da söyledim. Ancak beni sürekli oyalıyorlar. Tahminimce sezonun bitmesini bekliyorlar. Sezon sonunun geç olabileceğini bilmeliler" ifadelerini kullandı.
Brezilyalı oyuncu ayrıca Avrupa'dan gelen teklifleri de ilk kez doğrularken, "Ben kesinlikle boş kalmam" yorumunu yaptı.
Cruzeiro Başkanı Eduardo Maluf ile yardımcısı Zez1e Perrella ile de görüşmeler yaptığını kaydeden Alex, ülkesine geri dönmesi halinde ilk tercinin eski takımı Cruzeiro olacağının da altını çizdi.
Alex, Fenerbahçe ile anlaşamamasının parasal konulardan kaynaklanmadığına işaret ederek, "Para şimdilik benim için ikinci sırada. Söylenenlerin aksine ailem Brezilya'ya dönmekten yana değil. Aksine Avrupa'da olmak istiyorlar. Benim planım 3 yıl daha bu kıtada futbol oynayıp, daha sonra Brezilya'ya geri dönerek jübile yapmak. Bu yüzden ülkemden gelen teklifleri sürekli geri çeviriyorum" demiş

http://www.milliyet.com.tr/2007/03/31/spor/aspo.html

Artık imza yerinde Mehmet Çiftçi'nin adını görünce bir katakulli olduğu hemen anlaşılıyor..

Resmi site haberi şu şekilde yalanladı:

Bugün Milliyet Gazetesi'nde Mehmet Çiftçi imzası ile yayınlanan haberin baştan sona yalan ve uydurma bilgiler içerdiğini söyleyen Brezilyalı oyuncumuz Alex yayınlanan haber için "Grande Mentira"(Yalanların en büyüğü) dedi.

Alterosa TV muhabirlerinin geçtiğimiz hafta Türkiye'ye gelerek kendisi ile röportaj yaptığını ve basına bugüne kadar söylediklerinden farklı bir şey ifade etmediğini açıklayan Alex "Yapılan tüm röportajın amacı benim Cruzerio'ya dönmemle ilgiliydi. Burada mutlu olduğumu ve ailemle Avrupa'da bir süre daha kalma kararı verdiğimi açıkladım. Ayrıca Fenerbahçe'de çok güzel günler geçirdiğimi ve burada kalmak istediğimi, en kötü şartlarda sezon sonu anlaşamasam bile yine de Brezilya'ya dönmeyeceğimi söyledim. Yapılan röportaj tamamen Cruzerio ile ilgiliydi. Bu röportajdan sonra Türkiye'de yayınlanan Alex haberinde dublör kullanmışlar. Çünkü yazılanların hiçbirini ben söylemedim" dedi.

Ayrıca aşağıdaki linkten röportajın tamamına da ulaşılabiliyor...

http://www.uaimidia.com.br/html/sessao_esportes,id_sessao=35/sessao_esportes.shtml?video_play=4632 )


Bugünkü haberi ise şöyle ;

dos-santos-deivid-cristian

Fenerbahçe Spor Kulübü, Brezilyalı oyunculara ödediği rakamlarla Türkiye - Brezilya ticari ilişkilerinde dev bir ithalatçı şirket kimliğine büründü. Fenerbahçe 40 milyon dolarla birçok şirketi geride bıraktı!

İşte detaylar…

Fenerbahçe Kulübü, son olarak Corinthians Kulübü’nden 17 milyon dolar ödeyerek transfer ettiği Dos Santos ve Cristian’ın transferleri sonrası Türkiye - Brezilya ticari ilişkilerinde dev bir ithalatçı şirket konumuna geldi.
Brezilya basını, sarı-lacivertli kulübün sadece 2009 yılında Brezilyalılara ödenmek üzere kasasından çıkacak paranın 40 milyon dolara yaklaştığını yazdı. Fenerbahçe’nin, 8 Brezilyalı futbolcuya 2009-10 yılları için “maaş olarak” Brezilya bankalarına yatıracağı rakamın ise 20 milyon dolar civarında olduğu ileri sürüldü.

Türkiye, Brezilya’dan 2008 yılında yaklaşık 1 milyar 430 milyon dolarlık mal ithal ederken, bunun karşılığında 318 milyon dolarlık ihracat yapmıştı. Fenerbahçe Kulübü ise 40 milyon dolarlık ithalatı ile birçok şirketi geride bırakmış durumda gözüküyor.

Milliyet Gazetesi

fenerbahce-transfer-rakamlari-01

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler