28 Temmuz 2009 Salı

Ve İbrahimoviç İmzaladı !!!!!!!!!!!!!!!







Yılın takası resmileşti.
İbra ''Barca'mıza'' Hayırlı Olsun.
Başarılar Diliyorum.
27 Yaşındaki oyuncu 5 yıllık imza attı.
46 m.euro'luk bedel Barca tarihinde rekor oldu.
Etoo ve Hleb kiralık verildi bilindiği gibi.Hleb'in maaşının % 70'ini de
Barca karşılayacak.43.5 m.euro +Hleb'in maaşı.
Sözleşmesinde ''250 m.euro'ya Serbest kalır'' maddesi var.
75 bin taraftarımız önünde tok sektirdi,formayı öptü.:))
9 Numaralı formayı giyecek.
Amerika da oynanan Chelsea maçında sakatlandı.
Elinden ameliyat olacağı için takımla çalışmalara 25 gün sonra başlayacak.
Yıllık 10 m.euro alacak,CL Kupası alındığı takdirde 4,5 m.euro daha prim alacak.





Duygularını şöyle özetledi ;

"Kendimi rüyada gibi hissediyorum. Geçtiğimiz haftalar benim için kolay olmadı. Dünyada sadece bir kulüp beni satın alabilirdi bu da Barcelona'ydı. Barcelona forması giymek benim için büyük bir onur. Buraya yeni bir şeyler getirmek için geliyorum.Kazanmak ve elimden gelenin en iyisini vermek için çalışacağım"

''Etoo'nun yerine gelmedim.Çünkü ben çok farklı bir oyuncum''
''Beni transfer etmekle yanılmadığınızı göstermek için maximum çalışacağım.
İnter'e Barcelona'ya gitmeme izin verdikleri için teşekkür ediyorum.Bugün benim için çok büyük bir gün''

''Moratti'ye Barcelona'ya gitmek istediğimi söylediğimde kimse bunu bilmiyordu.Ona beni alabilecek sadece bir takımın olduğunu söyledim.Bir çok harika takım ar ancak Barcelona gibi olanı tek ''

La Porta da farkı koymuş ;

Ibrahimovic Barcelona’ya 46 milyon avro artı Eto’o (20 milyon avro) karşılığında geldi ve çözülmesi gereken bir sportif sorun çözüme kavuştu. Bu Madrid’in izlediği transfer politikasından farklı bir durum. Bu transfer için bankadan bir euro kredi almadık. Bu Barcelona’yı kurallara uyan ciddi bir kulüp yapar



Şimdi gelelim ne verebileceğine ;
Pek çok yorum okudum bir çok yerde.
En başta Real Madrit sempatizanları karalar bağlamış durumda oldukları için kasıtlı,
karalayıcı yorumlar yapıyorlar.
Başarılı olamaz.Etoo Ondan iyi.İnter iyi kazık attı.İnter karlı çıktı v.s v.s.
En başta Etoo ile kıyaslamaya gerek yok.İkisi farklı oyuncular.
İkisi de başarılı ve iyi oyuncular.İkisi de zor,yönetmesi kolay olmayan oyuncular.
Bir kere Etoo'nun sözleşmesi seneye bitecekti ve uzatmak istemedi.
Kaldı ki 2 sezondur da sorun yaratıyordu.Her transfer sezonunda gitme durumları
oluyordu ama sonunda kalıyordu.Güya Fenerbahçe ile de geçen yıl anlaşmıştı 40m.bonservis
bedeli ile kendisi de tamamdı ama nedense olmadı son anda.Meşhur duyumcular böyle
diyordu.
Takım içinde sorun yaratmasına rağmen kaliteli futbolcu olduğu için golllerini attı
ve takıma faydalı oldu.
Ancak Etoo dar alanda,kapalı savunmalara karşı etkili olamayan bir forvet.
CL Yarı Final Chelsea ve Final Manu maçlarında takımın en etkisiz oyuncusu idi.
Güçlü savunmalara karşı etkili olamıyor.İbra'nın teknik özellikleri daha yüksek olduğu
için dar alanda da spektaküler hareketlerle etkili olabiliyor.
İbra'nın eksisi ayağında topu fazla tutması ve bireysel oyunu.
Takım oyunu oynayamaz eleştirileri var.İnter'de takım onun üstüne kuruluyordu ve
istediği gibi oynuyordu.Barca da sisteme girecek,takımın passing game sisteminde
herhalde o kadar ayağında çok top tutmayacak ve hızı kesmeyecek.
Pep onu nasıl kullanacağını bilir.Onun yapacağı arkada besleyici bir sürü adamın
atacağı pasları gol yapmak.Top tutmasına gerek yok artık.Elbette gerektiğinde çalım
yapacak,adam geçecek.
Ayrıca İnter'deki rolünü de unutup ,egolarını da indirecek,Henry gibi adapte olacak.
Henry de Arsenal'in her şeyi idi.Barca da diğerleri gibi eşit statüyü kabul etti.
İbra da edecek.
Şu var İnter İbra olmasaydı bu sezon Şampiyon olamazdı.Belki CL'de İnter ile başarılı
olamadı ama bu İnter'in oyun sisteminden kaynaklanıyordu.
Mourinho'nun açıklamalarına kulak asmamak lazım.
İşine baksın.
İşin kısacası ; İbra Barca'ya,Etoo İnter'e faydalı olur.
İkisine de Hayırlı Olsun.
İbra transferi ile Barca'mız Mirasyedi Haramzade RM'nin süksesini de aşağıya indirmiş oldu.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler