14 Ekim 2009 Çarşamba

Teşekkürler Aras Kargo !!!!!!

Fener, Aras Kargo'yla 'devam' dedi!

Rahmetli Celal Aras'ın başlattığı ve ölümünden sonra da eşi ve oğlunun ''Fenerbahçelilik

bize Ondan mirastır'' düsturu ile 4 yıldır devam ettirilen Bayan Basketbol takımı

Ana Sponsorluğu yenilendi.

Yüzlerce FB'li Zengin Sanayici,İş Adamı,firma sahibi olup % 90'ı kılını kıpırdatmazken

Acıbadem hastaneleri sahibi M.Ali Aydınlar ve mütevazi bir Kargo Şirketi Aras Kargo'nun

merhum Celal Aras ve ailesinin taşın altına eline sokarak ''Fenerbahçeliliklerini'' bir kere

daha göstermeleri takdir edilmesi gereken büyük iştir.

FB Amatör Sporlarını takip eden bir taraftar olarak kendi adıma her ikisine şükranlarımı

sunuyorum.

Aras Kargo imkanları ölçüsünde katkıda bulunuyor.Yönetim de gereken katkıyı yapmalı

ve artık yüz akı olan Bayan Basketbol Şubemiz bir ''Final Four'' görmeli.

Bu anlaşma yenilenmişken bir noktayı belirtmeden geçmeyeceğim.

http://www.htspor.com/2009/05/07/resim/145327.jpg

Geçtiğimiz sezon kazandığımız Şampiyonluktan sonra İdareci ve oyuncularımızın

Şampiyonluk sonrası röportajlarında hep yönetime teşekkür edip,Aras Kargo'yu

es geçmelerini,bir kere bile teşekkür etmemelerini yadırgadığımı burada yazmıştım.

Heyecandan mı,bilinçli mi yapıldı bilmiyorum ama hiç hoş olmamıştı.

Dün gibi hatırlıyorum çünkü.

Umarım bu sezon böyle bir hata veya gaf tekrarlanmaz.

TEŞEKKÜRLER ARAS KARGO.

Nur içinde yat Celal ARAS !!!!!!!!!!!!!

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler