21 Aralık 2009 Pazartesi

Fenerbahçe Lider Bitirdi.0-1 !!!!!!!!


Trabzonspor - Fenerbahçe (TSL 17. hafta) / 16


82330947.jpg

97718474.jpg

MAÇIN ADAMI
DANİEL GÜİZA
Aslında maçın adamı yine Alex olacaktı bizce ama, artık onun yaratıcılığı ve başarı düzeyi alışılagelmiş bir hal aldı; affına sığınıp Güiza’yı maçın tek golünü attığı için maçın adamı yapmak gerekiyor. İlk yarıda kaçırdığı akıl almaz golden sonra moral olarak düşse de, maç boyu yaptığı baskı ile rakip savunmayı hep tedirgin edip, sonunda golü bulduğu için Güiza.

Pas: 27
İsabetli pas: 17
Top çalma: 2
Top kaybetme: 10
Orta: 1
İsabetli orta: -
Yaptığı faul: -
Yapılan faul: 2
Topla buluşma: 31







Takımı kutluyorum.
Çok önemli bir galibiyet.Adım gibi emindim kazanacağımıza ve şurada da yazmıştım.
  Trabzon deplasmanında herkesin aksine ben kazanacağımıza inanıyorum.

Şimdi herkes Trabzon'da Güneş açtı,Güneş ısıttı naraları atıyor,hamsiler ellerini oğuşturuyor

falan ama son yıllarda olduğu gibi gene hüsrana uğratacağız.

 Bizim takım iyi konsantre oldu mu,istedi mi iyi mücadele ederek kazanıyor.
İyi futbol da oynadık.Fırtına gibi girdik maça ama sağolsun Guiza efendi gene bize saç baş
yoldurdu.Neyseki daha zor pozisyonda golü atarak hem kendisini hem de takımı kurtardı.
 Bu adam hakkındaki fikrim asla değişmeyecek.Fenerbahçe'nin bu kadar para vererek alıp
oynatacağı santrfor değil.İyi futbolcu olabilir,defansın  arkasına en iyi sarkabilen santrforlardan
en önde geleni ama istemiyorum böyle golcüyü.
  İnşaallah devre arasında gönderilir ve takıma adam gibi santrfor alınır.
Ama sanmıyorum.Geçen hafta ve bu hafta attığı golle ne yazık ki kalmayı garantiledi.
Aziz Yıldırım hayatta göndermez Onu.Dileyelim de Anelka gibi kendisi ben gidiyorum diye
diretsin.
  Maça başlayan 11 kağıt üstünde pek çok taraftarın istediği 11 idi 1-2 isim haricinde.
 Bana göre bu 11'den Guiza yerine kodu mu oturtan baba bir Santrfor,son alınan 2 Brezilyalı
yerine Fransa liginden 2 tane sağlam oyuncu alınsaydı çok iyi bir takım olurdu.
Andre Santos ve Christian'ın yerine daha iyi oyuncular alınabilirdi.
Andre Santos'u beğenmedim.Sol bek daha sert  ve tempolu olmalı.
Chrstian vasat.Onun yerine Diarra'lar,Sissikho'ar sülalesinden bir adam çok iyi giderdi.
  Fenerbahçe ilk 8 haftadan sonra gs maçını kazandıktan sonra anlamsız bir türbülansa
girdi.Eksikler,cezalar derken olmadık puanlar kaybettik.Neyse ki ilk yarıyı iyi bitirdik.
 Puan farkını çok açabilirdik.
  Neyse artık,yeter ki hem devre arasını iyi çalışma ve transferle iyi değerlendirip,
ikinci yarı fikstür avantajımızı da iyi kullanıp erken tur atmalıyız.
 Tabii bizm ki  temenni ama bu yönetime inancım yok.
   Transfer konusunda bir şey yapacaklarına inanmıyorum.
Son 2 hafta kazanıp ligi ve Avrupa'yı lider bitirdik,takım yeterli derler.
  Bekleyip göreceğiz bakalım.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler