21 Mart 2010 Pazar

Beylikdüzü - Fenerbahçe Acıbadem 0-3 ( Bravo Beylikdüzü )

Fenerbahçe ter attı..

Aroma Bayanlar Voleybol Birinci Ligi’nde lider Fenerbahçe Acıbadem, Beylikdüzü’nü 3-0 yenerek, namağlup unvanını 20 maça çıkardı..
Burhan Felek TVF 50. Yıl Spor Salonu’nda yapılan karşılaşmada sarı-lacivertli takım setleri 25-15, 26-24, 25-9’luk skorlarla kazandı.
Ligde henüz galibiyeti bulunmayan Beylikdüzü, 1 puanla son sırada yer alıyor.
26096488.jpg

 

 Beylikdüzünü kutluyorum.
Bence 2.setteki mücadeleleri mükemmeldi.
Seti almış kabul ediyorum onları.
Geçen hafta gs maçında verdiğimiz set için kızmıştım ve mazeret yok
bunlara set vereceğinize Beylikdüzü'ne verin önemli değil demiştim.
Bizimkiler beni duymuş galiba set verme durumuna getirdiler.
Nasıl gs'ye set vermemiz onların maçı kazanması ile eşdeğerse
Beylikdüzü'nün de 24-23'e getirip 24-26 kazanabilmemiz set vermekle
eşdeğerdir bence.
  Tamam konsantrasyon yok,yükleme yapılmış,halter çalışlmış,yorgunluk
var falan da bunların manşet alamamakla ne alakası var anlamıyorum.
O mütevazi genç kızlardan 2.sette tam 6 blok yedik biraz ayıp değil mi ?
İlk 2 set Naz oynadı.Çok kötüydü.Hiç beğenmedim.
Hoca boşuna kesmiyormuş.
Songül geçen maç iyi dedik ama dün 4 manşet hatası ile göçmesi 
ürperticiydi.Genel manşet yüzdemiz 42/6.% 67(38)
6 manşet hatası ve % 38 mükemmel manşet Beyklikdüzü'ne karşı ise
Cannes ve Bergamo'ya ne olur düşünmek bile istemiyorum.
Fazla uzatmadan maçla ilgili en güzel şey genç Cemre'nin süre alması
ve nefis bloğu ile 3.seti ve maçı bitirmesiydi.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler