27 Mart 2010 Cumartesi

Bursaspor Aşığı Fenerlilere Geçmiş Olsun.Bravo İBB.2-1 !!!!


 Öncelikle İBB'li oyunculara ve Abdullah Avcı'ya Bravo.
Haftalardır bir sürü ve en iyi oyuncularından yoksun (Taner Gülleri,
İbrahim Akın,Herve Tum,Barbosa v.s.) oynamalarına ,hafta içinde
sanki 3 gün sonra Pazartesi günü başlatılsa kıyamet kopacak şike
soruşturmasının planlı bir şekilde maçtan 2 gün önce başlatılması
ve 2 oyuncu ve yardımcı antrenörün gözaltına alınmaları + takımda
oluşan moral bozukluğuna + bu yüzden Hasagiç gibi bir kaleci
oynayamadı yerine haftalardır oynamayan genç Oğuzhan oynadı
- Levent Kızıl iyi çalışıyor (!) - + 30.000 rakip taraftar önünde 
gibi her türlü olumsuz şartlara rağmen çıkıp delikanlı gibi oynadılar
ve hakederek kazandılar.Helal Olsun hepsine.
 Adım gibi biliyordum Bursa'nın takılacağına ama yenilmeleri daha iyi
oldu tabii.Beraberlik bekliyordum.
 Bursa 2 haftadır evinde Manisa ve Denizli'yi yendi ama ne yenme.
Stressten ayakları titriyordu.Denizli maçını hakem kararı ile kazanmışlardı
zaten ve ortada yönetilecek bundan sonraki maçlarında hiç bir maçı
kazanamazlar diyordum hala aynı iddiamdayım.
 Öyle kolay değil bu işler.Daha neler olacak göreceğiz.
Zaten şanslarına hep öne geçmişler hiç geri düşmemişlerdi.
İlk defa geri düştüler gördük durumlarını.
 Bu arada söylenen 30.000 rakamına şaşırdım.5-10 bin kişi gider
diyordum ama büyük organizasyon yapmışlar.
 Biliyordum çünkü arkadaşım gidecekti.Gidiş dönüş otobüs 20 TL.
Bilet 15 TL.diyordu.Herhalde biletleri de karşıladılar organizasyonu
yapanlar.İlginç.
Hasan Ali Durtuluk'a Bravo.
gs'den sonra Bursa'nın da canını yaktı.
21 yaşındaki genç santrfor ligteki 2.golünü çok şık bir vuruşla attı.
Adından çok sözettirecek ileride.
 Eğer FB Şampiyon olursa bu Hasan Ali'ye çok şey borçlu olacak :))

Hakem Bünyamin Gezer 2 takım adına da birer tartışılan penaltı
pozisyonunda devam dedi.
 Ancak Ali Tandoğan'ı son adamdan,Turgay'ı da 2.sarıdan atmadı.

Bu sonuç bizim Fenerbahçe taraftarını hala mutlu etmemiş,üzülenler
vardı.Hala daha Bursaspor yensin ,Şampiyon olsun biz nasıl olsa gs'ye
yeniliriz diyen adamlar hiç ortalıkta FB'liyiz diye gezmesin.
Hakikaten ayıp ve yazıklar olsun yani.
 Böyle şey mi olur ya.Sen daha FB'liliğin 1.maddesi :
''FB'nin olduğu her yerde umut her zaman vardır''ı kavrayamamışsan
hiç boşuna Fenerliyim deme.
 Bursaspor Aşığı Fenerlilere geçmiş olsun diyorum buradan.
  Bu sonuç bize yeniden büyük bir şans getirmiştir.
Artık değerlendirip değerlendirmemek Daum ve futbolcularımıza kalmıştır.
Ne yazık ki Daum bu sonuca çok sevinmiştir ve beraberliği ilk planda
düşünerek çıkacaktır.Bu da umarım bizim sonumuz olmaz.
 Korkmamalı.Çekinecek hiç bir şey yok.Çık kazanmaya oyna,yenemiyorsan da
yenilme.O zaman eyvallah.Kedilerinde önünü açmamış olursun o zaman.
Ama önce kazanmaya çık.Bu maçı alırsak kaç haftadır söylediğim
Şampiyon oluruz sözüm kesinlikle çıkar.Beraberlikte de şans devam eder
ama sakın ve sakın ha kaybetmek yok.
  Dünkü sonuca şimdiden çok sevinmemek lazım Pazar'ı bekleyelim hayırlısı
ile bir bakalım.

NOT : 
Aziz Yıldırım'ın Basın Toplantısı ile ilgili yazacaklarım vardı ama
derbi öncesi şimdi zamanı değil diyorum.Sadece hayal kırıklığı oldu benim
için.Bu toplantıyı TFF İstifa demek için yapmıyoruz dedin mi baştan bitmiştir
benim için.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler