12 Mayıs 2010 Çarşamba

Fenerbahçe Üniversitesi Geliyor !!!!!!!!!!

 http://www.resimresimleri.net/data/media/82/20-universite-resimleri.jpg
Fenerbahçe Spor Kulübünün, söz konusu araziye özel üniversite kurmak için İstanbul Büyükşehir Belediyesi Meclisinden, plan değişikliği talebinde bulunduğu belirtilen rapora göre, şu anda park ve spor alanı olarak kullanılan arazinin bir bölümü yeşil alan olarak ayrılacak.

Raporda, Bayındırlık ve İmar Komisyonu, arazinin özel eğitim tesisi, yeşil alan ve yol alanına alınarak, özel anaokulu, özel ilköğretim ortaöğretim, özel kolej, spor akademisi tesisleri ve özel üniversite yapılması için görüş verdi.

Büyükşehir Belediye Meclisi, tartışmaların ardından oy çokluğu ile araziyi özel eğitim tesisi, yeşil alan ve yol alanına aldı.

Yapılan plan tadilatı sonrası, Fenerbahçe Kulübünün istediği 200 bin metrekare inşaat alanı, yer üstünde 50, yer altında yaklaşık 100 bin metrekare olmak üzere toplam 150 bin metrekareye indi. Yapılara da 5 kat sınırlaması getirildi.

 ********************************************
Haydi  Hayırlı Olsun bakalım.
Heyecanla beklediğimiz  bir haberdi bu.
Nihayet  diyorum.
Çok güzel haberler geliyor çokkkkk !!!!!!!!!!!!

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler