18 Ağustos 2010 Çarşamba

M.Özil Hayallerinin (!) Takımında.

 Mathias Özil layık olduğu (!) yere gitti sonunda.İyi de oldu.Barca'lı olarak böyle yazıyor değilim.
Barca'ya gitse sevinmez,takımın başarısına katkısı olursa sevinirdim o ayrı.
Milli takım tercihinden dolayı hiç sevmediğim biriydi.Gene nefret ettiğim bir kulübe gitti.
Tencere-Kapak oldular yani.
  Bir de muadilleri gs'ye gelen her oyuncunun ''Ben doğuştan gs'liyim.Hayallerimin takımına geldim'' demesi gibi ''Hayallerim gerçek oldu.Küçüklüğümden beri RM forması hayallerimi süslüyordu'' vecizesini yumurtlamaktan geri durmamış bile.
 Benim felsefem,çizgim bellidir.Ulu Önder ATATÜRK'ün ''Kendini TÜRK olarak hisseden herkes TÜRK'tür'' bu kadar basit. Bu arkadaş tercihini Alman olmaktan yana kullanmış.Bitti.Fatih Terim'in yaklaşımı ne olursa olsun sen FT'nin takımına değil TÜRKİYE  MİLLİ TAKIMINA davet ediliyorsun kardeşim.
 Kariyerim için Alman Milli takımını seçiyorum diyen birini niye hala TÜRK muamelesi yapıyoruz bilemiyorum.
 O yüzden dünden beri manşetlere çıkarılmasını yok gurur duyuyoruz,yok RM'ye giden ilk TÜRK (Yalan Baliç gitmişti),ıvır zıvır yağlanmasını içime sindiremiyorum.Bakın Marca gazetesi bile ne manşeti atmış ;
-''ALMAN ZIDANE''-
Marca gazetesi Özil için ''Alman Zidane'' yakıştırmasını yaparken, genç futbolcunun Real Madrid'e gelmek için kulübü Werder Bremen'e ''Ya beni satın, ya da oynamam'' diyerek, şart koyduğunu ileri sürdü.

 Öbür yönüne bakarsak ,RM Kaka'nın 4 Aylık sakatlığından dolayı yaratıcı oyuncu eksikliği için aldı.Elindeki Sneijder,Robben gibi bu tip oyuncuları bir kalemde silebilen,Van der Vaart gibi oyuncuyu birinci obsiyon düşünmeyen bir zihniyetin çarklarında boğulup gider kısa zamanda.Mourinho çok istedi eyvallahta düşüncesi farklı ama.
Mesut yaratıcı özellikte bir orta saha oyuncusu.Takımdaki Gago,Lassana Diarra'ya göre daha ofansif,Canales'e benzer özellikler taşıyor.Onu daha çok defansif orta saha özellikleriyle kullanabilmeyi umduğunu (Var mı ki defansif orta saha özellikleri) söylemiş.Ayrıca Van der Vaart ile rekabete gireceğini,ikisini beraber oynatabileceğini de eklemiş.
 M.Özil'in en büyük zaafının oyunda sürekliliğinin ,dayanıklığının olmaması,defansif yönünün olmamasını herhalde biliyoruz.Mourinho  Etoo,Pandev gibi forvetleri bile kanatlara çekip adam kovalatıp defans yaptırdm ben Onu da böyle yaparım diye düşünüyor ama çok zor.Tamam 21 yaşında daha gelişmeye açık ama gittiği yer La Liga gibi Kurtlar Sofrası.Orada ayakta kalabilmek için dayanlıklı olacaksın,sert olacaksın, çabuk düşüneceksin,topu ayağından çabuk çıkaracaksın.Bunları yapabilmesi için çok uğraşması lazım.
O süreyi ona verirler mi göreceğiz.
 Ezcümle Hayırsız Olsun............

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler