9 Ekim 2008 Perşembe

Beşiktaş'ta Mustafa Denizli Dönemi Başladı.


Beşiktaş'ta Mustafa Denizli dönemi resmen başladı. Sinan engin istifa etti. Denizli'nin yardımcılıklarını Tayfur Havutçu ile Zafer Öğer yapacak...

Beşiktaş’ta, Mustafa Denizli dönemi resmen başladı. Ertuğrul Sağlam’ın yerine göreve getirilen deneyimli teknik direktör, siyah-beyazlı kulüple sezon sonuna dek sözleşme imzaladı.

BJK Nevzat Demir Tesisleri’nde düzenlenen törende, Mustafa Denizli’nin, 2008-2009 sezonu sonuna dek siyah-beyazlı kulüple sözleşme imzaladığı açıklandı.

Mustafa Denizli resmi imzayı attı !Törende kulüp başkanı Yıldırım Demirören, yönetim kurulu üyelerinin büyük bir bölümü ile Denizli’nin yardımcılığını yapacak Tayfur Havutçu da hazır bulundu.
Denizli'nin yardımcılıklarını Tayfur Havutçu ile kaleci antrenörü Zafer Öğer'in yapacağı, kondisyoner olarak da Stefano Moreno'nun görev alacağı belirtildi.

*****************

Yeter Demirören! Nilay Yılmaz - Milliyet

Futbol sanatından bihaber olmalarına rağmen sadece ve sadece paraları olduğu için o koltuklarda oturan ve kararları veren takım elbiseli adamlar...
Beşiktaş’ı yönete(meye)nler...


Borç batağındaki kulübe para kaynağı bulmak için kulübün değerlerini para babalarına peşkeş çekenler...
Televizyon ekranlarında birbirini yalanlayanlar...
Beşiktaş’a siyah ve beyazı değil, sadece siyahı yaşatıyorsunuz. Ve maalesef hiç utanmıyorsunuz.
Farkında değilsiniz belki, ama erdem sizin literatürünüze ait bir terim değil. Başkalarının sözlüklerinden alınmış terimleri kullanıp da kirletmeyin!
Bir yıl önce teşvik primini temize çıkarmaya çalışan Levent Erdoğan mı bize erdem dersi verecek? Başka zaman olsa gülerim, ama sayelerinde gülmeye mecalimiz kalmadı.
Yeşilçam filmlerinin şımarık, zengin çocuklarına bile tahammül edemezken buna katlanmamız nasıl beklenebilir?
Ne olacak şimdi?
O filmlerdeki gibi suçu atacak ve hapiste bakılacak yeni bir gariban mı bulunacak? Yoksa TV ekranlarındaki acımasız silahşörlerden yeni teknik heyet mi kurulacak?
Adalet istiyorum!
Acı çeken milyonlar adına istiyorum bunu... Geldikleri gibi savrulup gitmelerini istiyorum...
Levent Erdoğan’ın dediği gibi “HATALI OLANLAR BEŞİKTAŞ’A DAHA FAZLA ZARAR VERMEMELİ, İNSANLAR İÇİN ERDEMLİ OLAN YOLU DERHAL SEÇMELİDİRLER”...
Biraz gururunuz varsa...
GİDİN ARTIK!

**********************

Nilay Yılmaz'ın bu sözlerinden sonra bize laf düşmez ama ağzından ''Beşiktaşlılık Duruşu'' klişesini düşürmeyen Demirören'in son icraati ve daha önce söylediği lafları yutup,çevir kazı yapıp yaptığı garip açıklamalardan sonra bu haberi koyup,iki kelime etmeden duramadım.

Bakın dün ne demiş ;

2007’nin Aralık ayında Lig TV’de “2’ye 1” programına çıkan Demirören, Ertuğrul Sağlam’ın arkasında olduklarını belirterek, “Ben olduğum sürece Mustafa Denizli ve Samet Aybaba bu takımda olamazlar. Ben bunu 2000 senesinde de söyledim” ifadesini kullanmıştı.

"Ben başkan olduğum sürece Samet Aybaba bu kulüpten içeri giremez" sözleri size mi ait?

Tabii. Ben başkan olduğum sürece değil, Beşiktaş'ta ben 2000 yılında yönetici oldum. Aynı şeyi söyledim. Sayın Mustafa Denizli ile Samet Aybaba, Beşiktaş kulübünden içeri giremez dedim. Ben yeni birşey söylemiyorum. 8 senedir aynı şeyi söylüyorum. Ben hep taraftar gözüyle baktım, Samet Aybaba her Beşiktaş maçında puan almıştır, rakiplerine puan vermiştir. Ben böyle bir kişiyi bu kulüpte istemiyorum demiştim, bugün de yine aynı şeyi söylüyorum.

Bugün ne diyor;

"Geçen sene Bursa maçı oynanmadan evvel, atmosferi tüm kamuoyunun ve taraftarın düşünmesini istiyorum. O günkü hocamızla ilgili belli spekülasyonlar vardı çünkü maç çok önemliydi. Ben, hocamızı korumak için, aile dostumuz, değerli büyüğüm Sayın Mustafa Denizli ve Samet Aybaba ile ilgili bir açıklamada bulumdum. O günün şartlarına göre doğru, inandığım bir açıklamaydı. Ama açıklamadan bir kaç gün sonra hocamızı aradım, bunu neden yaptığımı kendisine anlattım. Zaten ailece de görüşüyoruz. Hocamızla yaptığımız görüşmelerde de bu konu bir daha gündeme gelmedi."

Yani en hafif tabirle çevir kazı yanmasın.Daha ağır şey söylenir ama boş verelim sadece buna kargaların bile güldüğünü söyleyip geçelim....

Daha vahim bir açıklama daha yaptı.Ertuğrul Sağlam'a cevap verirken

''Bay Duruş Şampiyonu'' Demirören.

Nedir ?

Metalist maçından sonra Kiev'de Lucescu ile görüşmesi ile ilgili Ertuğrul Sağlam'ın

sözlerine şu cevabı verdi.

"Ama herkes şunu bilmeli ki Beşiktaş başkanı, istediği zaman, istediği yerde ve özellikle kimsenin beklemediği çok kötü bir mağlubiyet alındığı zaman, istediği hocayla, Beşiktaş başkanlık makamı istediği hocayla, istediği futbolcuyla konuşur.''

Evet İşte Etik ve Duruş Şampiyonu bir Başkan.

Peki Mustafa Denizli ne demişti ?

Böyle Başkana :
http://videogaleri.hurriyet.com.tr/Video.aspx?s=2&vid=2797

Böyle Teknik Direktör :
İşte Mustafa Denizli'nin 12 Aralık 2007'de Milliyet gazetesinde 'Denizli noktayı koydu' başlığıyla yayımlanan ve bugün bir kez daha önem kazanan açıklamaları:

'Son zamanlarda bazı kulüplerimizde teknik adamlıkla ilgili adım geçmektedir. Bu yazılanlar ve söylenenler tamamen benim bilgim dışında olmaktadır. Kulüplerde adımın geçmesi, benim için onur vericidir. Ancak Türk futbol kamuoyu şunu bilmektedir ve anlamaktadır ki, ben Mustafa Denizli olarak sezon ortasında ve kendi kurmadığım bir takımın başında Türkiye'de görev almadım ve bu prensibim böyle süregelmektedir. Gereksiz yere ismimin üzerinde bu tür polemikler yaratılması beni çok üzmektedir. Tüm futbol kamuoyundan ilgili, ilgisiz herkesten düşüncelerimin böyle olduğunu, değişmediğini de bir kez daha hatırlatmak istiyorum.

**************

Hollandalı Hocalar Rijkaard ve Koeman pahalı gelince,bu saatte hoca bulamayınca

daha dün adamı Sinan Engin'in Mustafa Denizli gündemimizde yok açıklamasından sonra

çark edip,mecburen hocanın kapısını çaldılar.

Eeee yılların işsiz hocası,çocukluğunun takımından gelen bu teklifi havada kaptı.

Doğrusu Denizli için bulunmaz bir fırsattı.Zaten kendisi de minnetini,sevincini yüz kere

beyan etti.

Peki bu aşı tutar mı ?

Aslında şu aşamada yapılabilecek en mantıklı seçim gibi duruyor.

Her hafta takımı izleyen,Türk Futbolunu ve Beşiktaşı iyi bilen hazır bir hoca başka nereden

bulunacaktı.Kariyeri de iyi.Yeniden çıkış yapma iseğinde,

Zaten Beşiktaşlıymış.Daha ne olsun değil mi ?

Denizli için şu an ki ligteki konum ,kadro malzemesi falan da iyi.

Ancak en büyük dezavantajı Demirören gibi bir Başkan ile çalışacak olmasıdır.

İşine karıştırtmaz gerçi.Kaldı ki Demirören de artık bu son şansı için aklından bile geçirmez.

Gene de Sıfır kredili Demirören ve Yönetim yumuşak karındır.

Denizli'nin de teknik anlamda zaman zaman garip tasarruf ve tercihleri olur.

Bunlar da sıkıntı yaratacaktır.Şimdiden 3'lü defans oynatacağı söyleniyor.

Bakalım ne yapacak göreceğiz.

Bence şu aşamada yapılabilecek en mantıklı tercihi yaptılar.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler