13 Aralık 2009 Pazar

Fenerbahçe Ziraatbankası'na 2-0'dan 2-3 maç verdi.





 Hakemler: Serdar Nişancıoğlu,Temel Öneri
SALON: TVF 50.YIL
FENERBAHÇE: Emre (6), Arslan (7), Coskovic (7), Özkan (7), Divis (6), Gardner (7), 

 Serkan (L) (6), Yasin (6), Burak(5)
ZİRAATBANKASI: Fatih (7), Selçuk (7), Platenik (7), Resul (6), Celitans (8), Granvorka (7), 

Özer (L) (7), Ender (5)
SETLER: 27-25, 25-23, 15-25, 20-25, 14-16 


zir.jpg 






 İşim vardı izleyemedim maçı,eve geldiğimde 5.set 8-10 Ziraat öndeydi.
Kalan kısmını izledim ve bir türlü blok koyamadık ve Emre'nin dağlara,taşlara
attığı servis seti ve maçı kaybetmemize neden oldu.
 Üzüldüm,kahroldum.
TK'dan rezilce elenmemize neden olan rakibe karşı rövanşı almak için iyi hazırlanmış,
istekli,arzulu iyi oynayan ve kazanan bir takım bekliyordum ama nerede ?
TK'da Ankara'daki ilk maçta da 2-0 öne geçip güç bela 2-3 kazanabilmiştik.
Gene 2-0 öne geç ve maç bitti zannet,oradan maçı ver.
İzlemediğim için ve hiç bir yere bakmadığım için oyun hakkında bir fikrim yok.
Sadece istatistiklere bakarak yorum yapabiliyorum.
Hücum yüzdelerine baktığımda bizim daha fazla hücum yapmamıza  rağmen yüzdemiz
düşük.126/58.8 hata,11 blokta kalma.% 46.
Ziraat,114/70.11 hata,8 blokta kalma.% 61.
Bu bizim top öldürmekte güçlük çektiğimizi ve rakibin daha iyi defans yaptığını gösteriyor.
Top öldürme sıkıntısı çok önemli ve başımızı süreki ağrıtıyor.
Bizde Gardner 20 sayı ile en skorer ismimiz gözüküyor ama 42/18.3 hata,5 blokta kalma.
% 43.2 blok sayısı var.20 sayı almış ama 8 sayı vermiş.
Rakibin aynı mevkii de oynayan oyuncusu Celitans 32 sayı yapmış.
4 numaraları Çek Platenik Gardner'dan daha az top almasına rağmen ondan fazla
sayı yapmış.Gardner 42/20.Platenik 30/21.Celitans 43/27.7 hata,3 blokta kalma.%63.4 blok.

Yani bizim pasör çaprazı rakibin 4 numarası kadar bile oynayamamış.

 Şu bir kere belli oldu artık  Gardner pasör çaprazı oynamamalı.
Pasör çaprazı kesinlikle Emre oynamalı,Gardner hazır manşette de sıkıntılarımız varken
son 2 senedir Grbiç'in yaptığı tecrübesi ile manşete girmeli 4 numara oynamalı.
Divis ile rotasyona girmeliler.Divis'te 5 setlik bir maçta sadece 10 sayı yapabilmiş.
Artı 1 hata ile % 54 , mükemmeli % 38 ile manşet almış.
 Görülüyor işte.Çözüm ya bu ya da transfer yapacaksınız.
Rakipler güçlü.Geçen yıl ki gibi tüm sezon kötü gidip,finale çıkaraz her zaman olmaz.
Bu sezon geçen yıldan daha iyiyiz sonuçlara baktığımızda onu da belirtelim.
Gerçi geçen sezon Arslan'ın kadro dışı bırakıldığı dönemde kaybettiğimiz epey maç olduğunu
da es geçmeyelim.
 Serkan'ın 3 manşet hatası var.Serkan'ın liberoda en zayıf halka olduğunu belirtmiştik.
Cengizhan'dan daha fazla yararlanmak gerekiyor.
 Ancak Demeter'in statükocu bir antrenör olduğunu,belli kalıpların dışına 
çıkamadığını da biliyoruz.

  Sözün özü ; transfer yapılmayacaksa takım içinde mevkii değişikliği yapılmalı ve
Demeter'e de ciddi uyarı yapılmalı.

4 yorum:

  1. Billings'i arar olduk.Takım vasat bence.Pek umudum yok bunlardan bu yıl.Transfer yapılmazsa işimiz zor.İbb bence en büyük favori bu yılda.

    YanıtlaSil
  2. Gürol hocam iyiki maçı izlememişsin. Sinir olmamak elde değil. Elin voleybolcusu top çıkarmak için yerlere yatar her topa uçar, bizim beyler bellerini bile eğmeye zahmet edemiyorlar. Bu takımda en eksik olan şey takım ruhu. Can'lı Nuri'li kadrıya döndük. Herkes afyon yutmuş gibi ruhsuz. Diğer bir konu da Gardner. Performansı tam bir hayal kırıklığı. Lakin dikkat edilmesi gereken en önemli sorun bu adamın gamsız, vurdum duymaz, arkadaşlarını hiçe sayan tavırları. Kimsin sen ya? Kendini İBB'de oynuyor sanıyor galiba.

    YanıtlaSil
  3. Gürol Abi. Ne erkek basketbol ne de erkek voleybol keyif veriyor artık. İkisini de izlemiyorum. Bir tek sizin yorumlarınıza bakıyorum o kadar. Dayanamayıp Asvel maçını izlemeye oturmuştum. İlk 5 dakikada Ömer'in smacı dışında bir şey yapamayınca çıldırdım.

    Ne oluyor bu amatör branşlara? Başarı başarısızlık önemli değil. Ruh kalmamış. Maaşla çalışan adamlara dönmüş hepsi.

    Yazık, çok yazık.

    Baan voleyboldaki dünya çapındaki yıldızlarımız çok daha heyecanlı ve başarıya aç. İlginç...

    Hiç keyif bırakmadılar bu sene...

    YanıtlaSil
  4. Ertuğrul ,Murat ve Özgür yorumlarınıza katılıyorum.
    Ne yazık ki bayanlar daha özverili
    ve amatör ruh ile oynuyor.FBA organizasyonu zaten kulüpten bağımsız.
    Kraliçeler de fazla gözönünde değil ve oraya karışan yok o yüzden farklılık var.Yoksa bizim çok bilen
    Baylar Aziz Yıldırım,Mahmut ve Murat
    Özaydınlı gibiler oralara da karşır
    ve batırırdı.
    Soğuttular futbol ve erkek
    basketboldan.
    Ben de takip etmiyorum da arşiv
    için kayıt altına alıyorum işte.

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler