2 Ocak 2010 Cumartesi

Semih Olayı : İki Tarafa da Yakışmadı !!!!!!!!!

http://yenisafak.com.tr/resim/site/semih_senturk0081a111006d49e7by.jpg

Kulüp diyor 1 hafta önceden kendilerine haber vererek federasyona 1 yıl Obsiyon hakkımızı
kullanığımızı bildirdik,federasyon da onayladı.
 Semih diyor '' bana haber verilmeden'' yapıldı ben de hakkımı korumak için dilekçe verdim
tescilin iptalini istiyorum diyor.

Ben Fenerbahçeli Semihim

Ben Fenerbahçeli Semih olarak doğdum. Futbolu burada bırakmak istiyorum. Fenerbahçeli Semih olarak futbolun içinde kalmak en büyük hayalim.

Bugüne kadar ki sözleşmelerimde hiçbir zaman gerek kulübüme karşı‚ gerek yönetimime karşı problem yaratmadım. Ancak aynı zamanda profesyonel bir futbolcuyum. Ailemin ve çocuğumun geleceğini düşünmek durumundayım. Fenerbahçe kulübü sözleşmedeki opsiyonu tek taraflı olarak‚ bana hiçbir bildirimde bulunmaksızın‚ ve görüşümü almaksızın federasyona bildirmiştir.

Bende herhangi bir hak kaybına uğramamam için‚ hukuken yapmak zorunda olduğumuz bu başvuruyu fedarasyona yaptım.

Bu işlemi profesyonel bir futbolcu olarak yapmam en doğal hakkım. Ancak bu tablo‚ asla Fenerbahçeyi sildiğim veya gitmek istediğim anlamına gelmemeli. Fenerbahçe yönetimi ve başkanı benim de başkanım ve yönetimimdir. Zamanı geldiğinde oturup anlaşırız ve gerektiğinde ben Fenerbahçede kalırım.

Basında bu konu para meselesi gibi yansıtılmıştır. Bu konunun para olmadığını özellikle belirtmek isterim. Benim Fenerbahçeliliğim konusunda şüphe duyulmasına ilişkin yazıları eshefle karşılıyorum. Konu para olsaydı eğer‚ Turkcell Süper Liginde gol kralı olup‚ ardından 2008 Avrupa Futbol Şampiyonasında gösterdiğim performanstan ötürü gelen bir çok teklifi değerlendirmeye alırdım. Şunu herkes bilmelidir ki‚ buradaki tek mesele kulübümün bana herhangi bir bildirimde bulunmaksızın federasyona başvurması ve benim hak kaybına uğrayacak olmamdır. Bu hak kaybına uğramamak için federasyona bu başvuruyu yapmak zorundaydım.

Önümüzdeki günlerde bu yaşanan problemlerin en iyi şekilde çözüleceğine inanıyorum.

2010 yılının tüm Fenerbahçe camiasına sağlık‚ huzur‚ mutluluk ve başarı getirmesini diliyorum.

Saygılarımla
Semih Şentürk


 Perde arkasında Semih'in Avukatı Şenol Çilek var deniliyor.

Perde arkasında neler var...
Semih’in avukatı Şenol Çilek’in daha önceden imzalanmış olan opsiyonlu sözleşmeyi kabul etmemesinin ardında yatan sebep; Tahkim Kurulu’nun Aurelio ile ilgili vermiş olduğu karar... Önceki sene 1 milyon 300, geçen sene 1 milyon 350 bin Euro garanti para alan Semih’in önümüzdeki sene Fenerbahçe’den alacağı para 1 milyon 450 bin Euro garanti ücret şeklinde. Golcü oyuncunun avukatı Şenol Çilek’in kulüpten 2.5 milyon garanti para istediği öğrenildi. Semih’in ücretindeki bu artış Şenol Çilek’in payına da doğal olarak yansıyacak
.
 
Her ne olursa olsun bu iş şık olmadı.Doğru düzgün oturup konuşabilirlerdi.
Yönetim hala Aurelio olayından ders almamış ki obsiyonlu sözleşmede devam ediyor.
Anlaşılamıyorsa mukavelesi bitmeden satışa çıkarırsın olur biter.
 Semih'i çok sever ve tutarım ama kimse vazgeçilmez değil.
Semih eyvallah çok hizmeti vardır ama giderse de yeri dolar.
Bana kalırsa gitmesi her iki taraf açısından da hayırlı olur.
 Semih sürekli oynayabildiği bir takım bulabilir,kulüp az çok para kazanır ve Semih var diye
almadığı adam gibi - tabii bulabilirlerse - bir Santrfor alır.
 Şimdi Başkan çok kızmıştır Semih'e.
Bakalım daha önce kızıp gönderdiği Aurelio,Gökhan Emreciksin,Burak gibi gönderecek veya
kızıp transfer bitmişken İbrahim Akın'dan vazgeçtiği gibi mi yapacak yoksa Kazım ve yabancılara
gösterdiği müsamahayı mı gösterecek ?

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler