17 Şubat 2010 Çarşamba

Hoşgeldin Guus Hiddink !!!!!!!!!


       Ve beklenen oldu ve ''Süper Guus'' 1 Ağustos 2010'dan itibaren 2+2 yıllığına
A Milli takımımızın başına getirildi.
 Öncelikle Hayırlı Olsun diyorum ve kendisine başarılar diliyorum.
Sonra da ''Yerli Antrenörcü'' tayfanın tantanasına ve goy goyuna hiç taviz vermeyerek
''Dünyaca Ünlü 1.Sınıf bir teknik direktör '' getireceğiz sözünü yerine getiren TFF'yi de kutluyorum.
(Çok sevdiğim Rıdvan Hoca'ya da yerlici ve Fato'cu tavrından dolayı çok kızıyorum)
Son derece yerinde bir seçim.3.7 m.euro,4m.euro yıllık parası çokmuş ,ıvırmış zıvırmış anlamam.
Zaten yarısını sponsorlar karşılıyor.TFF'nin yıllık 40 m.euro geliri de var zaten.
 Şimdiden daha önce Fenerbahçe Teknik Direktörlüğünü yaptığı ,yardımcılıklarını da Oğuz Çetin
ve Engin İpekoğlu'nun yapacak olması nedeniyle Anti -FB ve gs cephesi başladılar caz yapmaya da
pabuç bırakmamak bizim gibilerin destek olması lazım.
 FB'deki başarısız dönemi gündeme getiriliyor hemen sakız gibi .
Olabilir ,belki de zaman verilip düşündüklerini gerçekleştirme fırsatı tanınsaydı başarılı olabilirdi.
Ey QTM; Fato'ya gösterilen desteğin,toleransın,sabrın ve verilen-tanınan  şansın en azından yarısını verin yahu.
 Hiç olmazsa artık rahat rahat basın toplantılarında soru sorabilir,fırça,azar yemezsiniz.
   Ben başarılı olacağına inanıyorum ve sonuna kadar nacizane arkasındayım.
Artık benim de rahat rahat izleyebileceğim ve destekleyeceğim,milli maç haftalarında nereden
çıktı bu Milli maç yahu demeyeceğim bir Milli takımım var ...........

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler