27 Mayıs 2010 Perşembe

Milliler Panayır Maçında Galip : 2-0 !!!

  
Aynen lig takımlarının sezon başında üç kuruş için köy sahalarında
yaptıkları panayır maçları gibi maçtı.
 Koskoca milli takımı böyle bir organizasyona düşürenler utansın.
Dev bir kafile ile eş dostu,kulüp başkanlarını,ıvırı zıvırı,30 tane futbolcu ile
Amerika gezisine götüren TFF bir skandal yaratmıştır.
 Maçı canlı izlemedim bile.Maç başlarken bir bakayım dedim,İ.Toraman'ı
görünce midem bulandı ve kapattım Skytürk'teki Basketbol Panaroma
programını izledim.Reklam aralarında ara sıra açtım,öylesine bir maçtı.
 Daha sonra golleri izledim ve geç saatte tekrarını biraz baktım.
 35 derece sıcakta,lisenin bahçesinde bir sahada tatsız tutsuz bir maçtı.
Rakip K.İrlanda çok zayıf.Bol pasa,topa sahip olmaya dayalı 4-2-3-1
dizilişli bir maç oynadık.İlk yarıda Kazım ileride tek,Sercan sağ kanatta idi.
 Sercan'ın defansın arkasına süratli koşuları iyiydi,golü de güzel attı.
Semih'in golü de güzeldi.Neticede kazanmak iyi.
 Hiddink'in elinde çok geniş, iyi bir kadro var.Oraya götürülenler ve
götürülmeyenler olarak alternatifli geniş bir portföyü var.
 İyi  bir 11 yapar umarım.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler