29 Mayıs 2010 Cumartesi

Anna Vajda Yeni Kraliçe mi ?

Andrea Somogyi & Anna Vajda 
(MiZo Pecs 2010)

Bir süredir ismi geçen Macar Milli oyuncu Anna Vajda'yı eurobasket sitesi Fenerbahçe
sayfamızda kadroda göstermiş.
 http://www.eurobasket.com/team.asp?Cntry=TUR&Team=7712&


Karşılaşmadığımız için izleyemedim  ama burada haftalık WEL´yi takip
ettiğim için adını duyduğum ve bildiğim bir oyuncu.
Milli takımın en iyi oyuncusu.İstatistikleri de iyi.
Hoca istemiştir‚ vardır bir bildiği.Ona güveniyorum.
Ama hemen Jan-Dirickx´ten başlanmış gene.
Bu üzücü ve anlayamadığım bir şey.
Yıllardır sahada değil tribünde oturttuğumuz Amerikalıların
yerine oynatabileceğimiz ve dar rotasyonu genişletebilecek
iyi bir alternatif oyuncu alınıyor doğruysa daha ne isteniyor
bilemiyorum.Ben sevindim ve faydalı olacağına inanıyorum.
(Alındıysa tabii)

2010 İstatistikleri


Kariyer İstatistikleri

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler