27 Şubat 2011 Pazar

TBL 19.Hafta : Oyak Renault - Fenerbahçe Ülker : 68-73 !!!


Fenerbahçe Ülker, Bursa’da Oyak Renault’u Geçti.
02/26/2011


Beko Basketbol Ligi’nin 19.haftasında Fenerbahçe Ülker, deplasmanda karşılaştığı Oyak Renault’u 73-68’lik skorla mağlup etti.

SALON: Atatürk Spor Salonu


HAKEMLER: Emin Moğulkoç – Özlem Yalman – Aydın Karaçam


OYAK RENAULT (68): Williams Conroy 10 (2 ribaund- 6 asist), Serkan İnan (1 asist), Ogün Sevinç 5 (3 ribaund- 1 asist), Nedim Dal 4 (1 ribaund), Tufan Önen 5 (2 ribaund), Antabia Waller 11 (8 ribaund), James Mays 21 (11 ribaund- 2 asist), Kerem Özkan 12 (4 ribaund- 1 asist), Umut Yenice


FENERBAHÇE ÜLKER (73): Roko Ukic 3 (2 ribaund- 3 asist), Ömer Onan 3 (1 ribaund), Darjus Lavrinovic 6 (11 ribaund), Sarunas Jasikevicius 14 (3 ribaund- 4 asist), Oğuz Savaş 10 (6 ribaund- 1 asist), Can Mutaf 2 (1 ribaund), Sean May 10 (4 ribaund), Emir Preldzic 25 (8 ribaund)


1.PERİYOT: 22-24
2.PERİYOT: 10-21

3.PERİYOT: 18-12
4.PERİYOT: 18-16



* Tebrikler takıma.
* Oli şokundan sonra bu maç için konsantrasyon kolay değildi.Ben bile hala kendime gelemediğim için gitmedim maça.FB TV'de tekrarını izledim ve iyi ki gitmemişim dedim çünkü gene gerilecektim.
* Tomas,Kaya  ve Kinsey yoktu.Tomas ve Kaya gerek görülürse diye benchte idiler ama Kinsey yabancı kontenjanı yüzünden yerini May'e bırakmıştı.
* İyi oynamadık.Zaten beklemiyordum.Önemli olan kazanmaktı.Son çeyrekte ve maçın sonunda zorla adamaları ortak etsekte neyseki Emir'in sayesinde kazandık.
* Emir 25s.8r.3tç.ile maçı bize getirdi.
* Emir'den sonra çift haneye ulaşan isimler Saras 14,May ve Oğuz 10'ar sayı ile.
* Ukiç keyifisizdi.Spahija ile de tartıştı kenara geldiğinde.
* Lavrinoviç'in defanstaki çıkışı sürüyor.11 ribauntu güzel.
* Ömer Onan ne yazık ki Oli maçı gibi bu maçta da çok kötüydü.6/1 ile oynadı.5/1 üçlük.
* Tomas ve Kinsey'in yokluğunda Can Maxim 10.28 dk.da 2s.1r.ile süre aldı.Sevindim.
* Gene kötü serbest atış attık.23/15.% 65.Allahtan onlar facia attı.OR 19/6.% 32 ile facia serbest atış attı.
Maçı kaybetmelerinin en önemli nedeniydi.
* Sakatlık falan olmaması iyi.İnşaallah kader maçına Valencia'ya başka eksik olmadan gideriz.
* OR'de James May 21s.11 ile çok iyi oynadı.Adamlar buluyor böyle iyi adamları biz May'i buluyoruz.
Al sana 25 yaşında zıpkın gibi bir 4 numara.Serbest atışları kötü yalnız.
Oyun kurucuları Conroy maçın sonunda 2 tane çok kötü üçlük atarak maçı bize hediye etti.
Bjk'den gelen Kerem Özkan kariyerinin en iyi maçını oynadı.
OR böyle oynarsa düşmez ama hep bizim maçta böyle oynarlar sadece.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler