18 Kasım 2008 Salı

Ayıp Ettin Aslan Ekşi !!!!!!!!!



Bu takımda en çok seni severim.Pek çok platformda her zaman övgüyle
bahsettim,asla sana toz kondurmadım.En kalabalık üyeli taraftar sitesinde
senin için zamanında ''Aslan Ekşi O Bir Pas Virtüözü,O Bu takımın Yüreği''
adlı başlık açmış hakkını teslim etmiştim.
Çünkü Sen öncelikle biz Fenerbahçe taraftarlarının şimdilerde,değerler erezyonunda
mumla aradığımız ve çok az kalan sonradan olma değil
GERÇEK FENERBAHÇELİ
bir Sporcumuzdun.
Sonrasında ,genç yaşına rağmen oynadığın oyunla bu takımın
tarihinde ilk ve hem de 2 Kupalı Şampiyon olmasında en büyük pay sahibi idin.
Sadece attığın paslar ve servisler,yaptığın bloklar ile değil,her daim
hırsınla
takımı ateşlemen ile gönüllerimizde taht kurmuştun.
Sana ben Aslan ''BU TAKIMIN YÜREĞİDİR.''
''O BU TAKIMIN İSYANKAR RUHUNUN ÇIĞLIĞIDIR'' dedim her zaman.
Ama bugün maç sırasında Kıvanç'ın Aslan Ekşi maç öncesi Disiplinsiz davranışları
nedeniyle kadro dışı kaldı dediği zaman beynimden vurulmuşa döndüm.
Çok üzüldüm ve de çok kızdım.
Olmadı Aslan.Yakışmadı Sana.Ayıp ettin Aslan.
Bu takımda bu gerekçe ile kadro dışı kalacak en son adam SENDİN.
Grbiç bile olabilirdi.Sebebi tüm yukarıda yazdıklarımdır.
Kesin sebebi bilmemekle beraber sanırım gene o bildiğimiz hırsının kurbanı oldun.
Son maçlarda performans düşüklüğü yaşadığın için yerine Burak giriyordu.
En son MEF Okulları maçında da böyle oldu.Sanırım burada hocaya PROFESYONEL değil DUYGUSAL bir tepki verdin.
Tabii YANLIŞ BİR TEPKİYDİ BU.
Öyle tahmin ediyorum.Umarım daha büyük ve çirkin boyutları yoktur.
Yersiz,zamansız,gereksiz,amatörce,cahilce v.s bu tavrının neticesinde bugün
takımın ezeli rakibine son derece kötü bir oyun ile yenilerek geçen yıl kaldırdığın bu
kupadan elendi.


Sonucu tamamen sana bağlamak istemiyorum ama olsaydın sonucun böyle olmayacağını herhalde herkes kabul eder.
Ayrıca feveranım sadece bir maç ve tur-kupa kaybettiğimiz için değil
(Elbette çok önemli) ama maç başlığında da dediğim gibi şu konjenktürde ezeli
rakibimize kaybetmek önemli bir prestiji de götürdü ne yazık ki.
Bu camia için gs maçlarının ne kadar önemli olduğunu herhalde biliyordun.
Diğer başlıkta da belirttiğim gibi kadro dışı kararını yanlış buluyorum.
Oyuncuyu değil,takımı cezalandırmış oluyorsunuz.En iyi Disiplin Cezası ,çok büyük
bir olay olmadıkça - o durumda kulüple ilişkisini kesersin -yüklü bir miktar para
cezası vermektir.
Sonuç olarak beni çok kırdın Aslan.
Arkadaşlarına ve camiaya ihanet demeyeyim gene ama çok büyük ayıp ettin.
Bu yaptığını kolay kolay unutmayacağız ne yazık ki.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler