20 Aralık 2008 Cumartesi

Beklenen oldu.Es Es Kurban edildi !!!! 2-1

Türkiye Turkcell Süper Ligi 2008/2009
Tarih : 20.12.2008 19:00 Stadyum : Hüseyin Avni Aker
Hakemler : Fırat Aydınus - Bülent Gökçü - Erdinç Sezertam



23' (0-1) Anderson Dos Santos
Gökhan Ünal (1-1) 36'





37'
Stjepan Poljak



45'
Koray Arslan
Hrvoje Cale
55'


Gustavo Colman
56'





62'
Tayfun Türkmen
Barış Memiş
65'





73'
Vanja Ivesa
Gökhan Ünal (2-1) 76'


Isaac Promise
77'





78'
Tayfun Türkmen



86'
Krunoslav Lovrek
Ceyhun Gülselam
88'


Selçuk İnan
89'




Hafta boyu ağlanıp,sızlanan federasyona siyah çelenk bırakan,MHK Başkanı Oğuz
Sarvan'ı Ermeni ilan eden,Başkanı Sadri Şener Süper Lige ''Balans Ayarı'' yapıldı
bu haftada şöyle olursa taraftarı tutamam sahaya inerler gibi akıl almaz,tehlikeli
ve komik görüntülerle baskı oluşturan bir takım bunun semeresini gayet güzel aldı.
Fırat Aydınus eyyamdan ölecekti,üzerinde sadece bordo mavi forma eksikti.
Karar verilmişti ; Es Es kurban edilecekti.Ve oldu !!!!!
Maçın başından sonuna kadar seyirci sanki boğa güreşi arenasında gibiydi.
Trabzonlu oyuncular gladyatör,Fırat Aydınus ise görevini yapıyordu.
Komik bir penaltı.Trabzonlu Cale ve Colman'a çıkmayan kırmızı kartların
Tayfun'a çıkması - Colman adama yumruk atıyor. Sarı kartı var. Atılmıyor.
Cale'nin sarı kartı var. Topu kaptırdıktan sonra arkadan tekme atıyor. Atılmıyor -
,Bülent Ertuğrul'un ayağının parçalanması,her türlü baskı sonuç
verdi ve sonuç 2-1,3 puan.
Böyle olacağı belliydi.Eskişehirspor camiasının hafta boyunca tek bir açıklamasını
duymadık,maç sonrası konuşmalarının bir anlamı yok artık.

Tayfun böyle konuşmuş ;

''Kamuoyu yaratan takımlar kollanmasın!''

Trabzonspor galibiyeti hak etti. Ama bu futbolcuların emeğiyle değil. Başkanıyla, yönetimiyle, taraftarıyla hafta içinde gösterdiği tepkiden dolayı 3 puanı hak ettiler, kutluyorum. İlk önce penaltı pozisyonu var. Pozisyonun içinde Umut'la ben vardım. Bana göre penaltı değildi. Hakem penaltı görmüş olabilir. Ama penaltı değildi bana göre. Eğer penaltıysa o pozisyonda bana kırmızı vermeliydi, sarı bile vermedi.

Gördüğüm ilk sarıyı görmedim. Hakem ikinci sarıdan kırmızı gösterdiğinde bana 'Sırtın dönüktü' dedi. Böyle şey olur mu? Aynı hakem Galatasaray maçında 20 metre koştu ve gidip Arda'ya sarı kartı gösterdi. Sarı kartım olduğunu bilsem ikinci sarıyı görmem. Bana sarı gördüğümü hiç kimse söylemedi. Sarı kart gösteriyorsan benim haberim olmalı. İlk gösterilen sarı kartta itiraz ettim, Cale'yi atması gerekirken benim görmediğim bir sarı kart gördüm.

Trabzon galibiyeti hak etti dedikten sonra diğer dediklerinin ne anlamı var Tayfun ?

Rıza Çalımbay :
"1 haftadan beri büyük baskı vardı. Hakemin de üzerinde baskı vardı. Atmosferi gergin bir maç oldu. Buraya çok eksik geldik. Galipken iyi oyuncularımızdan biri sakatlanınca birçok oyuncunun yerini değiştirmek zorunda kaldık ve oyun düzenimiz bozuldu. Hakem biraz daha iyi idare edebilirdi. Bizim oyuncumuzu attı ama Cale'yi de atması lazımdı. Ersun hocayı da tebrik ediyorum. Cale oyundan atılabilirdi oyundan aldı. Trabzonspor'un galibiyetini gölgeleyecek bir şey yok. Eksik kadroya rağmen iyi mücadele ettik."

Rıza Çalımbay ise maçın gergin bir havada oynanacağını tahmin ettiklerini ifade ederek, ''Bir haftadan bu yana hakemlerin üzerinde yoğun baskı vardı. Bunun neticesinde maç gergin devam etti. Hakemin yanlış kararları çok oldu. Tayfun'u attıysa Cale'yi de atması lazımdı. Hakemin yönetimini eleştirmek istemiyorum, ama daha cesaretli yönetebilirdi'' diye konuştu.


Trabzonspor'a yapılan hataların kendilerine de yapıldığını kaydeden Çalımbay, sözlerini şöyle sürdürdü:
"Ama bizim sesimiz çıkmadı. Türkiye'nin en iyi hakemlerden biriydi Fırat Aydınus, ama maçı cesaretli yönetemedi. Trabzon'a bayağı eksik geldik. Önemli 4-5 oyuncumuz yoktu. Galip duruma geçince de önemli oyuncularımızdan biri sakatlandı. Eksiklerimize rağmen takımın oyunundan memnunum. Son paslarımızda biraz daha dikkatli olsaydık istediğimiz sonuçla buradan ayrılabilirdik. Galip gelmek için elimizden geleni, oyunu çirkinleştirmeden yaptık. Hakem biraz daha cesaretli yönetim gösterseydi, belki buradan daha farklı şekilde ayrılabilirdik. Fırat Aydınus'a bu yönetimi yakıştıramadım."

Trabzonspor'un galibiyetini gölgeleyecek bir şey yok.

Böyle dedikten sonra diğer söylediklerinin bir anlamı var mı Rıza Hocam ?
Ne bekliyordun ? Maç öncesi neden konuşmadın ?

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler