15 Aralık 2008 Pazartesi

Hangisi doğru çıkacak bakalım ?


Aragones gitsin

Aragones: Devre arasında transfer istemiyorum

A.A. 15 Aralık 2008



Fenerbahçe Teknik Direktörü Luis Aragones, devre arasında transfer istemediğini açıkladı.


Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım'ın, takıma devre arasında takviye yapılacağı yönünde açıklaması olduğu hatırlatılan Aragones, “Tabii ki de kulübün başkanı ve yöneticileri farklı düşünüyor olabilir. Ben bunu geçmişten gelen tecrübe ile söylüyorum. Ama ocak ayında transfer yapmanın şöyle bir anlaşılması olabilir ve 'Sezon başlarken hata mı yaptık?' demeye getirebilir. Ben erken bir zaman olduğunu düşünüyorum. Bazı ekipler vardır sakat oyuncuları bile alırlar, tutarlar” şeklinde konuştu.

İspanyol teknik adam, konuyla ilgili son olarak yöneltilen, “Aragones Ocak'ta transfer istiyor mu, istemiyor mu?” sorusuna da, “Hayır istemiyorum. Hiçbir şey istemiyorum. Şu anda mevcut şekilde devam edip, en iyi işi çıkartıp, sezon sonu geldiğinde ona göre bakacağız” yanıtını verdi.

**************************



Ali Koç ;

Antalya Maçı sonrası FB TV'ye açıklamaları:

Ligin 15. haftasında liderin sadece 2 puan arkasındayız. Son 6 haftaya baktığımız zaman sadece 2 gol yemişiz. Defansif anlamda da toparlanmamız sevindirici. Sakat oyuncularımızın iyileşmesi ve takımdaki rekabetin artması da güzel. Biz de her şeyin tozpembe olmadığının farkındayız. Ezmemiz gereken maçları ezemiyoruz. Ofansif açıdan biraz daha verimli olmamız gerekiyor. Bu konuyu da en kısa zamanda aşmalıyız. Futbolcuları tebrik ediyorum. Taraftara da teşekkür ediyorum. Her şeye rağmen, her durumda bizim arkamızda oldurlar ve bu durumda olmamızda onların da büyük payı var. İnşallah biz de yöneticiler olarak üzerimize düşeni en iyi şekilde yapabiliriz ve 2. yarıda çok daha iyi bir Fenerbahçe izletebilmeliyiz.

"Ocak ayı çok hareketli geçecek. Gerekli transferleri yapacağız"

Ali Koç: Ocak ayı hareketli geçecek

FENERBAHÇE’DE Teknik Direktör Luis Aragones her ne kadar transfer düşünmediklerini söylese de Asbaşkan Ali Koç, farklı bir açıklama yaptı. Koç, ‘Gereken bölgelere gerekli transferler yapılacaktır. Transfer komitemiz çalışıyor. Ocak ayında iç ve dış transfer bizim için yoğun geçecek. Son 9 maçta 7 galibiyet aldık. İkinci devre çok daha iyi olacağız’ şeklinde konuştu.

Star Gazetesi

Daha önce de Kocaelispor maçı sonrası şunları söylemişti ;

Kocaeli galibiyetine rağmen futbolu beğenmeyen yönetim ilk kez transferi telaffuz etti.

Ali Koç ;Fenerbahçeliler endişe etmesin.Transferde gerekeni yapacağız dedi..

19 / 10 / 2008 09:51


***************************************************************************
Yönetim sezon başında Maldonado'yu gönderecekken,hocayı dinleyip
vazgeçmişti.Umarım bir daha ASLA BU HATAYI YAPMAZLAR.
Sen tedbirini al,gerisini Allaha bırak demişler.

EDİT :

Bu haberi yaptıktan sonra resmi siteden şöyle bir açıklama geldi.
Yani Dede'yi yalanladılar.Lafı dolandırmışlar ama ben bu açıklamadan transfer anlarım.
Göreceğiz bakalım icraatlarını.

Transfer Konusu Konuşuldu
15 Aralık 2008 Pazartesi

Başkanımız Sayın Aziz Yıldırım ve yönetim kurulu üyelerimiz bugün kulüp binamızda teknik direktörümüz Sayın Aragones ile bir araya gelerek bir değerlendirme toplantısı yapmışlardır. Toplantıda ara transfer dönemine ilişkin değerlendirmelerde bulunulmuştur. Buna göre sezon sonunda sözleşmesi bitecek bazı futbolcularımız ile sözleşmelerinin uzatılması konusunda resmi görüşmelere başlanması kısa ve uzun vadede kadromuzda eksik görülen yerlere takviyeler yapılması amacıyla araştırmalara ve temaslara başlanması kararı alınmıştır.

Spor kamuoyuna duyurulur

Fenerbahçe Spor Kulübü

http://www.fenerbahce.org/fb2008/detay.asp?ContentID=14071

2 yorum:

  1. Transfer çalışmalarına start verilmiş.En kısa zamanda biter transferler umarım.Maldonado'nun yerine sol açık alınmalı.Yerli ön libero alaım.Sene sonu Josico'nun yerine yabancı ön libero alırız.Kaleci, sağ açık ve forvet de lazım.

    YanıtlaSil
  2. Valla bence köklü bir revizyon şart.Onun için Ocak'ta bir kısım
    yapılmalı,gerisi sezon sonunda.
    Kullanmadığımız İlhan, Can,Gürhan,Ali Bilgin, Maldonado gibi adamların yerine daha iyi alternatifler alınmalı.
    Ali Bilgin'i göreceğime Gökhan
    Emreciksin'i göreyim daha iyi.

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler