22 Ocak 2009 Perşembe

Alex ve Roberto Carlos Uzattılar.



Hayırlı olsun.
Başarılar diliyorum.
Alex gibi bir adamı kolay kolay silemeyiz ama bu konuda fikrimi burada yazmıştım.
Ben artık Fenerbahçe'de Brezilya ekolü veya Lugano haricinde G.Amerikalı
yabancı istemiyorum.
Oyunun iki yönünü oynayan,koşan,basan,ısıran,yıpratıcı daha sert yabancılar istiyorum
şeklinde.Alex'e nankörlük ettiğim falan da yok.
Onun gibi efektif bir yabancı gelmedi.Tarihe geçti.Büyük hizmetlerde bulundu.
Ama karşılığını da yüklü miktarda maddi manevi aldı.Helali hoş olsun.
Şimdi madem kaldı Alex'li oynamaya devam edeceğimize göre etrafına yukarıda bahsettiğim
türde oyuncularla donatmamız şart.Yoksa bu düşük tempo ve yavaşlık,dirençsizlikle
zor sonuç alırız.Her ne kadar son 14 maçta 12 g.2b.alsak ta.
Devre arasında revizyona gitmediler.Artık Sezonunda ne yapacaklar göreceğiz.
Pek ümitli değilim.Her sene aynı hikayeyi dinlemekten bıktım.
Roberto Carlos konusunda da görüşüm aynı.Çok büyük bir PR transferidir eyvallah.
Ama oyuncu olarak katkısı yeterli değil.Zaten onu RC yapan hücum gücü ve bindirmeleri.
Defansif yönü çok zayıf.Hep yazdığım gibi oynayacaksa sol önde oynamalı.Arkasına
Wederson konulmalı veya başka bir sol bek.PAF'tan genç Özgür Çek bile olabilir.
Yabancı kontenjanının sol bek için harcanması da lüks.
Ben olsam yenilemezdim.İlerisi için teknik adamlık,sportif direktörlük fikirlerine ise
eyvallah ,bir şey demem.
Başkanın bu töreni balo salonuna alması ve kendisinin de katılması ilginç.
En son Emre - manevi oğlu - törenine katılmıştı.

Yaptığı konuşmada şurası dikkatimi çekti ;

CARLOS BOŞ MUKAVELEYE İMZA ATMIŞTI

"Roberto Carlos ise dünyanın en büyük futbolcularından biridir. Ben Fenerbahçeli olarak, onun bu formayı giymesinden dolayı gurur duyuyorum. Roberto Carlos dünyanın her yerinde tanınan ve kulübümüze bu tanınmışlığıyla da katkı sağlayan bir isimdir. Biz Carlos'la bu anlaşmayı Temmuz ayında yapmıştık. Carlos, boş mukaveleye imza atmıştı. Kasada hazır duruyordu. Sadece şimdi açıklıyoruz. Ben bunu açıklamak için bu imza törenine katılıyorum. Umarım 1 senenin sonunda da Fenerbahçe'de kalmak ister"

Yahu Temmuz'da imza attırmışsın işte ne diye taraftardan saklıyorsun ki.
Anlamak mümkün değil.Kaldı ki RC bunu çeşitli yerlerde söyledi.
Başkan ve Yönetimin taraftara karşı bu kadar ketum,kapalı,şeffaf olmamasını bir türlü
anlamam.İletişim eksikliği diyoruz ama ısrarla ,inatla taraftarı adam yerine koymuyorlar.
Ama işlerine geldiği zaman ,yani ürün alın,kombine bilet alın,taraftar kart alın,salona
gelin destek verin,v.s. v.s. taraftara yalvarırlar.
Fakat 2 satır taraftarı bilgilendirmeye gelince yok.Adam yerine koymazlar.
Yazık ve ayıp.Ne var yani ,kendi oyuncunla anlaştığını açıklamada.
İmzayı gene transfer döneminde atacağız dersin açıklarsın.
Ama yok,her şeyi tek adam biliyor ya....

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler