19 Ağustos 2009 Çarşamba

Memleketim NAZİLLİ'den 2 Güzel Haber !!!

İlkini tatilde okumuştum.
14 Yaşındaki Golcü Fenerbahçe'de diye.

Benim lisanslı olarak oynadığım Pamukspor kulübünden yetişme
(Serkan Balcı'da buradan yetişmiştir.Rıdvan Dilmen ise bizim ezeli rakibimiz
Sümerspor'dan yetişmştir.) Onur Yavaş isimli genç golcü Fenerbahçe'miz
Altyapısına transfer olmuş.



TFF 3. Lig 2. Grup ekiplerinden Nazilli Belediyespor’un 14 yaşındaki oyuncusu Onur Yavaş, Fenerbahçe’ye transfer oldu.

Futbola Pamukspor’da başlayan 14 yaşındaki forvet oyuncusu Onur Yavaş, yapılan protokolle 2008’de Nazilli Belediyespor kulübünün 14 Yaş Altı takımında görev almıştı.

Nazilli Pamukspor Kulübü Başkanı ve Antrenörü Kadir Mutlu, yaptığı açıklamada, kulüp olarak altyapıya çok önem verdiklerini belirterek, şunları kaydetti:

“Nazilli’de adeta bir futbol okulu gibi çalışıyoruz. Bugüne kadar yüzlerce futbolcu yetiştirip ülke genelindeki büyük kulüplerimize gönderdik. Örneğin Trabzonspor’da oynayan Serkan Balcı başta olmak üzere, Serkan Çevik ve çok sayıda futbolcu benim öğrencilerimdir. Şimdi de 5 yıl önce kulübümüze gelen 1995 doğumlu forvet oyuncusu Onur Yavaş’ı Fenerbahçe Kulübüne gönderdik.”

Genç oyuncu Onur Yavaş da gece-gündüz disiplinli bir şekilde çalışarak Fenerbahçe’de başarılı olacağını belirterek, Nazilli’yi en iyi şekilde temsil edeceğini sözlerine ekledi.
AA


O yaşları hatırladım şimdi.15-16 yaşında ben de mahallede Rıdvan Dilmen'den sonra
çıkacak 2.yıldız olarak görülüyordum.Rıdvan Abi Muğlaspor'a gittiğinde beni de istemişti
ama o zamanki kafa yapımızla Aileden ayrılamam,okul falan derken gitmedik ve yolumuz
farklı çizildi.Kader işte.
Şimdi olaylar farklı tabii.14 Yaşında Onur'u Babası gönderebiliyor.
Hayırlı Olsun diyelim.
İnşaallah ilerler,başarılı olur da biz de Rıdvan Dilmen,Serkan Balcı,Kayserispor'lu Aydın
gibi Nazillimizden yetişme bir yıldız diye kendisi ile gurur duyarız.
Yolun Açık Olsun Onur.

İkinci Haber Rıdvan Dilmen ile ilgili.

Bu haberde ben tatildeyken çıkmıştı.Keşke memlekette olsaydım.

İlk kez bu yaz gidemedim ve O Açılışa katılamadım.

Yakın bir zaman önce Nazilli Belediye Başkanı seçilen arkadaşım Haluk Alıcık ,

Nazilli'mizi daha iyi tanıtabilmek amacıyla Nazilli'li ünlü isimleri gündeme getirmek,onları

onore etmek niyeti ile Belediye Meclisinden çıkartılan karar ile Nazilli'mizin yetiştirdiği

en büyük isimlerden Rıdvan Dilmen'in ismini bir Spor Tesisine verdirerek adını ölümsüzleştirmişti.

İşte şimdi bu tesisin açılışı yapılmış.

Rıdvan Dilmen de İstanbul'dan ünlü isimleri de getirmiş bu açılışa.

Aynı zamanda Nazilli Belediyespor'umuzun da Sezon açılışı yapılmış.

Emeği geçenleri tebrik ediyorum.Bravo.Hayırlı Olsun.

Nazilli Belediyespor'umuza da 2.lig'e çıkma yolunda başarılar diliyorum.

Hayırlı Olsun.









RIDVAN DİLMEN SPOR TESİSLERİ AÇILDI

Rıdvan Dilmen spor tesisleri düzenlenen tören ile hizmete açıldı.

Geçtiğimiz aylarda yapılan Belediye Meclisi toplantısında Sümer Park içerisinde bulunan Kapalı spor salonu ve spor tesislerine Nazilli’li Rıdvan Dilmen’in adının verilmesi kararlaştırılmıştı. Türk Futbolunun yetiştirdiği en büyük yeteneklerden birisi olan Şeytan lakaplı milli futbolcu Rıdvan Dilmen’in adını taşıyan spor tesisi düzenlenen tören ile hizmete açıldı. Açılış törenine Rıdvan Dilmen’in yanı sıra Gürkan Uygun (Memati), Oğuz Çetin, Semih Yuvakuran, Gökhan Keskin, Zeki Önatlı, Recep Çetin, Nurettin Yıldız, Mustafa Eskisoy, Hakan Zerenman, Acun Ilıcalı, Tanju Çolak, Nazilli Belediye Başkanı Haluk Alıcık ile Belediye Meclis üyeleri, Nazilli eski Belediye Başkanı Esat Ergüler, Nazilli Belediyespor yönetimi kurulu ve davetliler katıldılar.
Açılış töreninde bir konuşma yapan Nazilli Belediye Başkanı Haluk Alıcık; “Bugün burada büyük bir heyecan yaşamaktayız. Hizmete hazır hale getirilen ve Sümer park içerisinde bulunan spor tesisinin açılışını yapmaktan dolayı çok mutluyuz. Geçtiğimiz ay yaptığımız Belediye Meclisi toplantımızda gündem maddeleri içerisinde yer alan spor tesisine isim verme konusunu meclis üyeleri ile değerlendirerek karara bağlamıştık. Bu spor tesisimize Türk Futbolunun yetiştirmiş olduğu ve Nazilli’de doğup futbol hayatına burada başlayan Rıdvan Dilmen’in adının verilmesinin uygun olduğu kararını almıştık. Rıdvan Dilmen bu güne kadar Nazillispor için elinden gelen desteği göstererek bizlere yardımcı olmuştur. Bizlerde kendisinin yapmış olduğu bu desteklerden dolayı spor tesisine Rıdvan Dilmen’in adını vermeyi uygun gördük” dedi.
Spor tesisine adını veren Şeytan lakaplı Milli Futbolcu Rıdvan Dilmen ise yaptığı konuşmasında; “Böyle bir spor tesisine adımın verilmesi beni çok onurlandırdı ve mutlu etti. Bu büyük jesti bana yapan Nazilli Belediyesine çok teşekkür ediyorum. Doğup büyüdüğüm ve futbol hayatımın başladığı yer olan Nazilli’de adımın yaşayacak olması beni çok mutlu etti. Ben her zaman Nazillispor’a elimden geldiği kadar destek olmaya gayret gösteriyorum. Onların yakalamış oldukları başarılarda payımın olması beni sevindirmektedir” dedi.


Nazilli Belediyespor'un Sezon Açılışı .





Bu arada Rıdvan Dilmen'in ismi ilk kez verilmiyor.
07 Ocak 2008'de de Bahçelievler Belediyesi tarafından ilk kez bir Spor Salonuna ismi
verilmişti.

FB KAPTANI ÖLÜMSÜZLEŞTİ...

Türk Futbolunun ve Fenerbahçe'nin şeytan lakaplı efsane futbolcusu Rıdvan Dilmen, isminin verildiği Spor Salonuyla Bahçelievler'de ölümsüzleşti.




Bahçelievler Belediyesince, Erguvan İlköğretim Okulu bahçesinde yaptırılan Rıdvan Dilmen Spor Salonu, efsane futbolcu Rıdvan Dilmen, Bahçelievler Belediye Başkanı Osman Develioğlu ve çok sayıda sporcu ve sporseverin katıldığı törenle hizmete açıldı.


Bahçelievler Kaymakamı Turhan Ayvaz, eski futbolcu Saffet Sancaklı ve öğrenciler katıldığı törende, okul müdürü Tufan Kambur tarafından Belediye Başkanı Osman Develioğlu'na teşekkür plaketi verildi.

Maliyeti 466.205 YTL olan Rdvan Dilmen Spor Salonunun, 504.90 m2'lik zemin katında; spor salonu, soyunma odaları, duşlar, wc'ler bulunuyor. Asma kat olarak tasarlanan 88 m2'lik üst katında ise fitness salonu yer alıyor.


0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler