9 Ekim 2009 Cuma

Nilay Yiğit'in Cim bom Aşkı !!!

Nilay Hanım gs dergisine açıklamalarda bulunmuş.


Bayanlar Birinci Ligi´nde TED Kayseri Kolej´den Galatasaray´a transfer olan milli oyun kurucu Nilay Yiğit‚ her ay yayınlanan Galatasaray dergisine konuştu. Daha önce Fenerbahçe ve Beşiktaş´ta da oynayan Yiğit dergiye verdiği röportajında‚ "Galatasaray çok büyük bir camia ve geçen sezon Avrupa´da şampiyonluk yaşamış bir takım. Herkesin hedefleri arasında böyle bir takımda oynamak vardır. Benim de böyle bir hedefim vardı ve bunu gerçekleştirdim. Galatasaray´da oynamak benim için çok güzel bir duygu. Kariyerimin bir noktasında Galatasaray´a gelmiş olmaktan dolayı çok mutluyum. Benim hedeflerim arasında Avrupa´da oynamak vardı. Galatasaray‚ Avrupa çapında bir takım olduğu için hedefimi gerçekleştirdiğim inancındayım. Bundan sonra basketbol hayatımı Galatasaray´da sürdürmek istiyorum. Bu sezon her şeyin çok farklı olacağını düşünüyorum. Geçen sezon büyük şansızlıklarla kaybedilen kupaları bu sezon alacağımız inancındayım. Çok kaliteli bir takımız. Biz‚ bu kadronun ve sezon öncesinde yaptığımız çalışmaların karşılığını alacağız. Bu sezon şampiyonluğa takım halinde inanıyoruz. Galatasaray´a yakışan basketbolu oynadığımız sürece başarısız olmamız için hiçbir sebep göremiyorum. Ben profesyonel bir basketbolcuyum ve işimin gereği olarak farklı formalar altında mücadele ettim. Galatasaray camiasına ve Galatasaray taraftarına dönük aşağılayıcı bir tavırda bulunmamın olanağı yok. Üzerine basa basa söylüyorum‚ başka takımlarda profesyonellik gereği oynadım. Ben Galatasaraylıyım. Biz ailece Galatasaraylıyız. Galatasaray´ın başarısı için elimden geleni yapacağım ve taraftarlarımız da benim mücadelemi gördüklerinde takdir edecekler" dedi.

******************
Hangi Nilay Yiğit ?

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhsmaMns5D07nP2uvphxuZLwQ4L8QVaSlbwGR-5kRSzMpVir-SHaYh1RcfBItohij25ky3qZhOl1VlH-tm_e8n-HVqMx-n4EL_2D0gT_UUaZwwkwfsQD-1UC3O7NJTY8BBYr2eCklivS-Zx/s400/nilay+yi%C4%9Fit+forma.JPG

Fenerbahçe taraftarın ''Bayrak Adam'' yaptığı,sevgilisi olduğu (!) ,kazanılan her
Şampiyonluk sonrası taraftara ''Bir Baba Hindi'' yaptırıp gs'ye ,bjk'ye indirip,bindiren
her kazanılan gs,bjk maçlarından sonra taraftarın ''Kaldırsın kaldırsın gs'ye - bjk'ye koyanlar
parmak kaldırsınnnnn '' tezahüratına ''İlk parmak kaldıran'' oyuncu Nilay Yiğit .
Bilenler bilir hiç sevmezdim ve beğenmezdim kendisini.Hatta güya dost bildiğimiz kişilerle
de bu konuda ters düşmüşlüğümüz bile vardı.
4 sezon sonunda kulüp kendisini düşünmedi - gs ile görüştüğü için söylemleri de var -
ve ayrıldı kulüpten.Avrupa'ya gideceğim diyordu.
Bir baktık küfür ettiği bjk'de aldı soluğu
.
bjk taraftarı az tepki göstermedi kendisine.
Sonra Mersin macerası ve bu sezon gs'ye geldi.
Olabilir profesyonellik (!) ne de olsa.
Ama Galatasaray camiasına ve Galatasaray taraftarına dönük aşağılayıcı bir tavırda bulunmamın olanağı yok. Üzerine basa basa söylüyorum‚ başka takımlarda profesyonellik gereği oynadım. Ben Galatasaraylıyım. Biz ailece Galatasaraylıyız fırıldaklığı neyin nesidir Nilay Hanım ?

Mübarek Olsun.
Layık olduğun yere gitmişsin o zaman ''Omurgasız Nilay Yiğit ''

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler