21 Kasım 2009 Cumartesi

Beşiktaş - Fenerbahçe Maçı Öncesi !!!!!!!!!!!!


BEŞİKTAŞ A.Ş.




Turkcell Süper Lig
Maç Kodu: 1115


YUSUF YAYLI(Gözlemci)
EMİN VAHAP ŞİMŞEK(Temsilci)
MEHMET İNCE(Temsilci)

FENERBAHÇE




Derbi Özel | BJK-FB-İnönü'de DEV buluşma!





   Uzun bir aradan sonra derbi maçı ile tekrar sahne alıyoruz.
3 Haftalık uzun ara bakalım bize iyi mi gelmiş,kötü mü göreceğiz.
Hiç bir hazırlık maçı yapmamış olmamız bence dezavantaj.Daum niye hazırlık maçı yaptırmadı
anlamak mümkün değil.
 Aranın en büyük faydası cezalı Bilica dışında tam kadro haline gelmemiz.
Özellikle Alex ve Gökhan Gönül'ün tam dinlenmiş ve iyileşmiş durumdalar.(İnşaallah öyledir)
Bilica dışında en büyük sorun da Lugano'nun 20 saatlik uzun ve yorucu bir yolculuktan sonra dün
akşam dönebilmesi.Yazılanlara göre güya oynayamam demiş.
  

Derbide oynamam imkansız
Ülkesi Uruguay'da oynadığı maçtan sonra  akşam saatlerinde İstanbul'a dönen Lugano, Beşiktaş maçından oynamasının mümkün olmadığını söyledi.
Foxspor Muhabiri Elvan Arat'a konuşan Lugano Beşiktaş -Fenerbahçe  derbisiyle ilgili herkesi şaşırtacak çok özel açıklamalarda bulundu...

Lugano, konuyla ilgili şöyle konuştu: "Fenerbahçe'nin deplasmanda Beşiktaş ile oynayacağı maçın ne kadar zor olacağının farkındayım. Taraftarlarımızında beni sahada görmek istediğini duydum fakat bu mümkün değil. Bir gün önce milli maçta forma giydim ve dün gece Türkiye'ye  gelmek için yola çıktım. Tam 12 saat uçakla Uruguay'dan İspanya'nın Madrid şehrine gittim. 5 saat Madrid havaalanında bekledikten sonra 4 saatte Madrid'den İstanbul'a uçtum. Yani yaklaşık 20 saattir yollardayım"
 
"BEN MAKİNE DEĞİLİM" 
Lugano sözlerini şöyle tamamladı: "Bende Beşiktaş'a karşı forma giymek isterim fakat ben makina değilim oldukça yoruldum. Teknik direktörümüz Daum ile konuşup durumu anlatacağım. Derbi maçta oynamam imkansız..."



   Ben bu habere inanmıyorum.Lugano kesinlikle oynar.Zaten havaalanından direk Samandıra'ya gitmiş antrenman yapmış
.( Haberi mahsus koydum QTM'nin basenden salladığına örnek olması için)


 



     Takımın moral ,motivasyonunun iyi olduğu söyleniyor.Son 4 sezondur İnönü deplasmanındaki
galibiyetlerimiz, (Son 8 maçta 6 galibiyet,2 beraberlik) bjk maçlarında hep iyi oynamış Alex,Guiza, Kazım gibi oyuncularımız,rakipte şapkadan tavşan çıkarma meraklısı 
Mustafa Denizli ve  Pembe Panter Rüştü en büyük güvencelerimiz.
  Sıkıntılarımızdan biraz bahsettim.
Bilica'nın olmaması,Lugano'nun yorgunluğu,Mehmet Topuz'un üzerindeki psikoloji,forvetlerimizin 
yetersizliği,Fırat Aydınus gibi faktörler.
 Ayrıca Daum'un tek farkın üstüne yatma stratejisi en büyük sorunumuz bence.
Eylül ayındaki Sion maçından bu yana böyle bir strateji geliştirdi.O maçtan bu yana 11 maçın 7'sinde 1 gol atabilmişiz.G.Antep ve Kayseri haricinde kazandık ama dokuz doğurarak.
 Bu 2 maçta Bilica - Lugano ikilisinin bozulduğunu da dikkat çekmek istiyorum.
  O yüzden gol atıp öne geçmekten bile korkar hale geldik.Çünkü yaslanıyoruz ve sonra yiyoruz.
     Beşiktaş'a baktığımızda ;
Son 6 maçta 18 puan yaptılar ama nasıl yaptıkları da ortada.
O kadar forvete rağmen hala gol kısırlığı çekiyorlar.3-0'lık Ankaraspor galibiyetinin dışında sadece 10 gol atabilmişler.Bunun 5 tanesi de ceza sahası dışından.
Buna dikkat etmek gerekir.
  Bununla beraber defans olarakta sağlam gözüküyorlar.
Ligin en az pozisyon veren (38) ve en az gol yiyen (6) takımı durumundalar.
 Mustafa Denizli'nin 4-3-3 sistemi kısır bir görüntü ortaya çıkarıyor.Ona rağmen Denizli kolay kolay  vazgeçmiyor 4-3-3'ten.16 maçın 14'ünü 4-3-3,Kayseri maçını 4-2-2 ,
son Trabzon maçını da 5-3-1-1 oynamışlar.
Herhalde bu akşam da 4-3-3 oynayacaklardır.

   Şöyle 11 ile çıkması bekleniyor Beşiktaş'ın ;
Rüştü
İ.Toraman
Sivok (Oynamayacak deniyordu ama oynayabilir)
Ferrari
İ.Üzülmez
Ekrem
Fink
Ernst
Tabata
Yusuf (Tello)
Bobo (Nobre)


 4-3-3 dizilişlerini yazmak çok zor valla.:))

  Bizim 11'imiz ise şöyle muhtemelen ;
FENERBAHÇE
Volkan D.
Gökhan
Lugano 

Önder
Carlos
M. Topuz
Cristian
Emre
Vederson
Alex
Kazım

   

 Guiza ve Semih yedek.
Kazım eğer ofsaytlara dikkat eder,Fırat Aydınus ikili mücadelelerde abuk subuk faul çalmazsa Kazım Ferrari - Sivok ikilisine zor anlar yaşatabilir ve ciddi iş yapabilir.
 Şöyle dikkat çekici bir yanımız var ;
  Attığımız 22 golün  12’si sağ kanat organizasyonlarından gelmiş.
   Alex'e Denizli önlem alacaktır.Almazsa da zaten görür gününü.
Orta  saha da müthiş mücadele olacaktır.Bizim  Emre - Christian pres gücümüze onlar Ekrem,Fink,Ernst ile karşılık vereceklerdir.
 Beşiktaş'ın göbek hattı güçlü.O yüzden mutlaka kanatlardan iy çalışmalıyız.
   Her an sürpriz bir hata,gol,kart v.s gibi durum olmazsa beraberlik kokan bir maç.
Açkcası son yıllarda şansımız tutsa,rakamlar bizi gösterse de bu maçta beraberliğin iyi sonuç
olacağını düşünüyorum.Galibiyet zaten süper olur ama yenilmeden çıkmamız lazım.

  BAŞARILAR FENERBAHÇEM !!!!!!!!!

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler