26 Nisan 2010 Pazartesi

Kasımpaşa - FENERBAHÇE : 0-1 (LİDERİZ) !!!


 

 http://img706.imageshack.us/img706/4817/93147171.jpg
 http://img706.imageshack.us/img706/986/84970367.jpg
 http://img140.imageshack.us/img140/1417/76202930.jpg


 GOLLLLLLLLLLLLLLLLLL !!!!!!!!!!!!!!!
76. dakikada Alex'in soldan kullandığı korner atışında, kaleci Murat Şahin boşa çıkınca, ceza alanı içinde Bekir kafa vuruşuyla topu boş kaleye göndererek, takımını 1-0 öne geçirdi. 

 haber baslik
 haber baslik

                                       GUİZA : YORUMSUZ !!!!!!!!!
Aferin Selçuk.Haftalardır çok iyi.
Kasımpaşa - Fenerbahçe (TSL 31. hafta) / 9
Bravo Gökhan.Fedekarca oynuyor haftalardır.
Kasımpaşa - Fenerbahçe (TSL 31. hafta) / 16
Mehmet Topuz.Tek eksiği gol.En iyisiydi takımın.
Kasımpaşa - Fenerbahçe (TSL 31. hafta) / 21
İki Yüzlü Ağız İshalli Yılmaz Vural.
Salla salla,sonra yüzüne yalakalık yap.

Taraftar - Yönetim - Futbolcular üçgeni başarının sırrı.

Kasımpaşa - Fenerbahçe (TSL 31. hafta) /
 1


             Rapaiç'te gelmiş maça.Koçum Rapa be unuturmuyuz seni :))

  
Şükürler Olsun beklediğimiz gibi gidiyoruz.
Maç öncesi yazı yazamadım ama yazsaydım aynı şeyi yazacaktım:
İyi oyun önemli değil ''Yarım - 0 olsun bizim olsun''
 8 Haftadır nazar değmesin ''İyidir İyi'' totemimiz tutuyor.
Haftalar önce millet havlu atmış,Bursaspor'u Şampiyon ilan etmişken,
Bursaspor sevdasına tutulmuşken ''Yılgınlığa,bozgunculuğa gerek yok
henüz her şey bitmedi'' başlığı açmıştım burada.
 Büyü bozulmasın diye hiç dile getirmedim,gene dile getirmeyecektim
ama dayanadım.FENERBAHÇE'nin olduğu yerde umut hiç bir zaman
bitmez.Aynı adamlar şimdi methiye düzme yarışındalar.
 Daha Şampiyon olmadık,gene her şey bitmedi ama artık ipler bizim
elimizde.Sıkı sıkı tutmamız lazım,havaya girmememiz lazım.
 gs-Bursa maçının sonucu için gs kazansın istiyordum.
Çünkü haftaya Bursa'nın Kayseri'ye de takılacağını düşünüyorum.
Berberlik bekliyorum,biz kazanırsak fark 4'e çıkacaktı ve Ankaragücü
maçına daha stressiz çıkacaktık ve kazanmamız halinde de 
Şampiyonluğumuzu ilan  edecektik.0-0'da fena değil.
gs devreden çıktı bir yandan iyi oldu ama neyse önemli olan
Bursa'nın takılmasıydı ve oldu.Teşekkürler Sercan diyorum.:))
 Bizim maça dönersek ;
Öncelikle yönetimi ve taraftara teşekkürler.Bilet işi falan iyi iş yapıldı.
İlk yarıda da pozisyonlarımız vardı ama ikinci yarıda tempoyu arttırdık
ve güçte olsa golü bulduk ve kazandık.Gene klasik oldu.
Karnımıza ağrılar girdi,dokuz doğurduk.Hele maçı canlı seyredemeyince
çok daha kötü oluyor.Aslında rahat oynamışız Özer'in dediği gibi golün
geleceği garantiydi ama kaçıncı dakikada olacağı bilinmiyordu.
 Guiza yüzünden gene çok zorlandık.Onun kaçırdığı golü yeminle
dün Şampiyon olan U14 takımımızda 2.golü Muhammed attı.
Aynı pozisyon ama 14 yaşındaki Muhammed nefis ayak içi koydu.
Şaka değil gerçek.Fenerbahçe Santforsuz belki de Şampiyon olacak.
Var mı böyle bir şey Dünyada bilmiyorum.
Adamın piyasası kaybolmasın diye biz Allah korusun Şampiyonluğu
kaybedeceğiz.Daum efendi de neyi bekliyor Semih ve Gökhan'ı almak
için bilmiyorum.88'de aldı gene Gökhan'ı.
 Haftaya göreceğim Bekir mi Bilica'mı oynayacak ?
Bu kadar iyi oynayan ve hayati gol atan Bekir'i Bilica dönüyor diye 11
oynatmazsa diyeceğimi biliyorum.
 Helal Olsun Bekir'e ki Daum'u mat etti.Stoper sıkıntısı olduğu maçlarda
bile hiç düşünmedi Bekir'i.Sadece sağ bek eksiğinde Sağ bek oynattı.
Halbuki Bekir yıllardır gayet iyi stoper oynuyordu.
Çocuk efendi gibi küsmeden,darılmadan çalışarak sabırla bekledi
ve işte şansı böyle süper kullandı.Allah hep iyilerin yanındadır.
Allahına kurban Bekir senin beee.
 Alex bugün gününde değildi gol atamadı ama olsun kalan maçlarda atar.
Emre ve Selçuk ortada iyiydiler.Emre sarı kart sınırında olduğu için
kontrollüydü ve görmedi kart.Selçuk Christian'dan daha iyi oynuyor.
 Boş yere alıyoruz böyle adamları işte.Aldığın adam Selçuk'tan da iyi değil.
Selçuk banko oynasın demiyorum asla.O her zaman alternatif oyuncu.
 Gökhan fedakarca oynuyor helal olsun.
Özer ve Santos da iyiydi.Mehmet Topuz çok çalıştı,çıkması çok sürprizdi.
Kasımpaşa Ağız ishali Yılmaz'ın gazına rağmen varlık gösteremedi.
7  gol pozisyonumuz ,10 falan kornerimiz var.
Kornerleri etkili kullanamıyoruz.Alex atıyor,Murat çıkıyor alıyor sesini
duymaktan çıldırırken,sonunda Murat çıktı alamadı ve gol olduu :))
Federasyonun farklı saat uygulması ,gündüz oynatması da ters tepti :))
7+1 : 8 maçtır gol yememiz de nazar değmesin.
Cüneyt Çakır iyi yönetti ama 2 penaltımız var.
İkiside Özer'e.İlkinde Özer'i sanırım Merthan çekiyor,indiriyor Özer
düşmedi pası verdi ama penaltıdan iyi avantaj mı olur ?
İkincisi Koray arkadan Özer'i itiyor.Bu da penaltıydı.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler