5 Aralık 2008 Cuma

Hoşgeldin Emre !!!!!!!!!! 0-1






Türkiye Turkcell Süper Ligi 2008/2009
Tarih : 05.12.2008 20:00 Stadyum : Denizli Atatürk Stadı
Hakemler : Aytekin Durmaz - Mehmet Şahan Yılmaz - Erhan Sönmez
İY : 0 - 0
MS
Denizlispor 0 - 1 Fenerbahçe
Süleyman Olgun
7'





58'
Emre Belözoğlu



58'
Deivid de Souza



60' (0-1) Emre Belözoğlu



61'
Daniel Guiza
Emin Aladağ
63'


İzzet Akgül
69'





71'
Kazım Kazım



75'
Önder Turacı
İsmail Baydil
84'






Deivid'in füzesinde top 1 metre içeri düşüp,çıktı ama Metin Şentürk'ün bile görebileceği pozisyonu birileri göremedi.Ben İnternetten seyrederken,ilk vuruşta gol olduğunu gördüm adamlar sahadan göremediler.(!)











Emre: Kazandığımız İçin Mutluyum
05.12.2008 23:30 - Denizli

Denizlispor maçında attığı golle takımına 3 puan kazandıran Fenerbahçeli futbolcu Emre Belözoğlu, maç sonrası yaptığı açıklamada, attığı golle takımına 3 puan kazandırdığı için çok mutlu olduğunu söyleyerek, "Topla ikinci veya üçüncü buluşmamdı. Selçuk sert bir top attı ben de kaleyi gördüm ve vurdum. Ben çok gol atan biri değilim. Çok gol atan adamlar daha güzel anlatır. Takımın kazanmasına vesile oldum, çok mutlu oldum. Benden, büyük beklentiler var. Bu nedenle de çok mutluyum. 1-2 haftadır ayağımda ağrılar vardı. Hocam Beşiktaş maçında da beni kullanmak istemişti. Ağrılarım olduğunu ama, kısa süreli beni kullanmak isterse elimden geleni yapacağımı söylemiştim. Oynamamamın nedeni ağrılar" dedi.

Taraftarlarımız İyi Destek Verdi !!!!




Evet manşet te dediğim gibi Hoşgeldin Emre diyelim artık.
Bu kadar maliyetli ve psikolojik olarak bir çok taraftarın hala içine sindiremediği bir
futbolcunun işte bu şekilde iyi oynayarak maç kazandırması lazımdı.
İnşaallah devamı gelir.2 hafta sonraki ara da çok iyi hazırlık evresi geçirirse,2.devre
önemli katkı yapar takıma.Tabii artık Hocanın onu rakip kim olursa olsun Selçuk'un
yanına koyması şart.Bugün ilk yarıda yaptığı gibi Josico'yu veya başka hiç bir ismi
koymasına gerek yok.Koca ilk yarı boşa geçti.Hoca maç sonunda çok güçlü ve evinde
sadece 1 maç kaybetmiş bir rakip ile oynadık diyor.İşte rakip ile ilgili kafasında
böyle bir yargı oluşturmuş ki,2 ön libero ile durdurmak için çıkmış sahaya.
Maç berabere bitse,gene deplasmanda alınan 1 puan iyidir diyecek.
İşte O yüzden milyon kere yazdım,bu adama Türkiye'yi anlatacak bir Türk yardımcı
lazım.Verin yanına Turhan Sofuoğlu,İsmail Kartal,Cem Pamiroğlu v.s gibi bir eski futbolcumuzu
diye.Ama nafile.Koca bir devre bitiyor hala Dede Türk futbolunu tanıyacak.
57.dk.da nihayet baştan yapması gerekeni yaptı ve oyunu çevirmiş oldu.
Tabii burada 7 yabancı skandalını Selçuk'un önlediği de söyleniyor.Ayıp yani.
Evet bu gün kazandık.Hem de hakeme rağmen kazandık ama ne yazık ki sorunlar
devam ediyor.Bu sistem ve anlayışla derbiler dışında maç kazanmamız çok çok zor.
Potaya girmişken devre arasında mutlaka çok kaliteli ve fark yaratacak 2-3 oyuncu alınmalı.
Ve Guiza'nın tek forvet oynama garabeti bitirilmeli.
Bu anlayış Kezman'ı bitirdi.Şimdi de Guiza olacak kurban.
Bugün defans ve kaleci Volkan,Selçuk dışında diğerlerini beğenmedim.
Kazım hiç sızlanmasın oynamıyorum diye.İşte gördük.Alex aynen kötü oyununu devam ettiriyor.
Gökhan,eyvallah bindirmeleri,çıkışları iyi de ne zaman isabetli orta yapacak.
B.Münich'li Oddo'yu iyi izlesin orta nasıl yapılıyor ,öğrensin.
Selçuk'un formu iyi,devam ediyor.
Deivid ve Emre takıma güç kattı.Öne geçtikten sonra da oyunu iyi kontrol ettik.
Ama ilk yarının sonunda Volkan'ın mükemmel bir refleks ile kurtardığı top gol olsa
gene hüsran yaşayacaktık.
Hakem Aytekin Durmaz ve yardımcısı Erhan Sönmez Fenerbahçe aleyhine çok kritik
hatalar yaptılar.

Aytekin Durmaz (Balıkesir)

Erhan Sönmez (Bursa)


1-Deivid'in 79.dk.da 30 metreden vurduğu top 1 metre içeride ama yardımcı Erhan Sönmez ve Aytekin Durmaz golü vermediler.
2-Aynı ikili Guiza'nın golün ofsayt gerekçesi ile saymadılar ve üstelik Guiza'ya
topa düdükten sonra vurduğu için sarı kart gösterdiler.


3-Aynı ikili golden önce sağdan Gökhan'ın yaptığı ortada rakip oyuncunun Alex'i indirmesine penaltı vermediler.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler