4 Ağustos 2010 Çarşamba

Asıl Devrim Bu İşte : FENERBAHÇELİ Nevin Yanıt Avrupa Şampiyonu.



 1 YANIT‚ Nevin (Türkiye) 12.63
2 O´ROURKE‚ Derval (Irlanda) 12.65
3 NYTRA‚ Carolin (Almanya) 12.68

“Kırmızı-beyazlı ojeler, ay-yıldızlı kolye ve küpelerle yarışan Nevin, ”Belki kimse benim ne yapacağımın farkında değildi ama ben ne yapabileceğimi biliyordum. Orada gücünü kullanan benim. Yarışa hazırlanan benim. Ben her şeyimi hazırlamıştım. Küpelerimi çok önceden almıştım. Yarışta (ay yıldız olacak) dedim. Öyle olması gerekiyordu. Saçım da yapılıydı, hatta saçımı Alemitu yaptı. Beni hazırladı. Bugün de ben onun kırmızı-beyaz ojelerini süreceğim” dedi. “  


 Evet Asıl Devrim bu işte.
Bursaspor hasbelkader 3 büyüklerin aptallığı ve Levent Kızıl ve Hükümetteki Bakanları Faruk Çelik'in büyük katkıları (!) ile Şampiyon yapıldığında bütün ulemalar ''Bu bir devrimdir'' ''Artık Her Şey Eskisi Gibi Olmayacak'' ''Bu bir Milattır'' diye ötmüşlerdi.Görüyoruz işte Başkanları İbrahim Yazıcı ''forma reklamı bile alamıyoruz'',Ertuğrul ''Bursa halkı bir kestane şekeri,bir bornoz bile getirmedi'' diye ağlıyorlar.
 Nevin Yanıt'ın Avrupa Şampiyonluğu ise ''Asıl Devrim''dir.
Bugüne kadar Avrupa Şampiyonları'nda sadece 5 kez madalya kazanabilmiş bir ülkede hem de 100 metre engelli gibi çok teknik gerektiren ve zor bir branşta altın madalya kazandı.


Süreyya Ayhan da altın almıştı ama 1500 metrede.100 metre engelli en zor yarışlardan biri.
 Ki Atletizm gibi sporların Anası bir dalda ülkemizin yeri belli.Ancak bir kaç devşirme atlet ile madalya kovalıyoruz.Devşirmelere günün şartlarında karşı olmasam da Nevin kadar sevinemediğim de bir gerçek.
 Gerçek bir başarı öyküsüdür bu ''Çalışmanın, azmin, kararlılığın, odaklanmanın ne büyük bir güç olduğunun ispatıdır. Onun hikayesi diğerleri için de örnek olmalıdır.Nevin bütün ezberleri bozmuştur. Atletizmimiz içindeki her sporcu için artık bir model vardır''
 Annesi “Nevin 11 yaşındayken araba lastiklerinden set kurup engelli koşu çalışırdı” diyor.12 yaşında İlköğretim okulundayken Antrenörü Cüneyt Yüksel keşfediyor ve serüven başlıyor.İlk yarışını 2007'de yapıyor.19 yaşından itibaren adım adım bu noktaya geliyor.4 yıl önceki Avrupa Şampiyonasında engele
çarpıp yarış dışı kalınca morali bozuluyor ve pes etmeye kalkıyor ama antrenörü vazgeçiriyor.
  Antrenörü Cüneyt Yüksel ve Mersin İl Müdürü Emrullah Aşkın en büyük destekçisi elbette ama FENERBAHÇE SPOR KULÜBÜ'nünde kimilerininin ısarla görmek istememesine rağmen hakkını teslim etmek gerekiyor.Tartışmasız amatör branşlara en büyük destek veren kulüp.Üstelik tüm engellemelere rağmen.
Aziz Yıldırım'ın başarılı olduğu konulardan biridir.Ödeyeceğimiz vergileri amatör branşlara destek için aktaralım teklifini devlete bir türlü kabul ettirememesine ve hiç bir destek almamasına rağmen ısrarla yatırım yapmaya devam ediyor.
 Diğer kulüpler hakikten kumda oynuyor şu karikatürde görüldüğü gibi.

 Fatih Altaylı son günlerde Fenerbahçe ile ilgili olumlu şeyler yazmaya başladı.
Bunu da yazmış ;
 Teşekkürler Fenerbahçe
NEVİN Yanıt'ın Barcelona'da elde ettiği 1'incilikTürkspor tarihinin en önemli başarılarından biri, belki de birincisidir. Allah biliyor ya, duyduğumda inanmadım. İnanılmayacak kadar büyük bir başarı.
Nevin'in kariyerine bakarsanız aslında başarı "Geliyorum" diyor ama hep bir istikrar sorunu var.
İdman yapamıyor, sponsor bulamıyor, spor hekimi, antrenör, para, pul, hep sorunlar içinde.
Bu büyük yeteneğe kucak açan kulüp ise Fenerbahçe oluyor.
Futboldan başka spor dalları olduğunu da bilen ender kulüplerden biri haline gelen ve bu alanda da Galatasaray'ın
önüne geçen Fenerbahçe Nevin Yanıt'a kucak açıyor.
Her türlü imkânı sağlıyor ve sonunda Nevin Avrupa Şampiyonu oluyor.
Türkiye formasıyla ama bir Fenerbahçe sporcusu olarak.
Ben de bir Türk vatandaşı olarak ebedi ve ezeli rakibim Fenerbahçe'ye teşekkür ediyorum.

 Nevin'i ,antrenörünü ,FENERBAHÇE SPOR KULÜBÜNÜ ve emeği geçenleri bir kez daha  kutluyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler