30 Ocak 2011 Pazar

Trabzon'u Yenmenin Şifreleri.!!!!


   Net'e ancak girdik.Maça az kaldı.Önceden yazmamız gerekirdi ama gene de bir kaç madde yazalım.
Hayati bir maç.
Her ne kadar Aziz Yıldırım ve Yönetiminin  galibiyetten önce parayı düşünüp kale arkası biletlerini 66 TL.yapmalarından maçtan ümitli olmadıklarını göstermiş olsalar,çaylak hocaları Aykut güven vermese de belki futbolcuların aklına bazı şeyler dank eder ve kazanırlar diyorum.
 Maç bana göre öyle zor maç falan değil.Trabzon şişirilmiş bir balon.

Galibiyetin bana göre şifreleri şunlar ;
1-Futbolcular sahaya yüreklerini koyacaklar.
2-Trabzon'un beyni Selçuk İnan'ın pas atmasını önlemek şart.Defansın arkasına iyi top atıyor.
(Aykut'ta bunu söyledi FB TV'de ama ne tedbir alacak göreceğiz )
Bunu kesebilirsen Trabzon'u kilitlersin.Bu kadar net.Onun için de karşısına diri ve sert bir adam lazım.Mehmet Topuz orta saha göbeğinde oynamalı.
3-Sol arkamızı kollamalıyız.Allahtan Caner kupa maçında kırmızı kart gördü.Yoksa Aykut gene Onu oynatır ve yakardı.A.Santos'ta farklı olmasa da dikkati çekilmeli.
4-Trabzon'un yumuşak karnı da sol arkaları.Cale sol bekte zayıf kalıyor.Oradan yüklenmek lazım.
Önünde de Engin oynayacaktır.Sağ kanatta M.Topuz değil Dia oynamalı.
5-Sürekli yapamayız ama belli dilimlerde önde basmamız lazım.Sakatlıktan çıkan Egemen hazır değil.Giray'da her an hata yapabilir.
6-Çatlak Engin'in biraz üstüne oynamak lazım.Her an kırmızı kart görebilir.Attırmalıyız.
7-Sakin olup,sinirlerimize hakim olmalıyız.
8-Taraftar desteği için bir şey demeyeceğim.Aziz Bey tribünleri bitirdiği için müşterilerden ne beklenirse onu bekliyorum.

  Polis Bünyamin maça etki edecektir.Umarım bizi yakmaz.

    Şu 11 ile çıkmak lazım ;
                        Volkan
Gökhan   Yobo Lugano  A.Santos
 Dia    M.Topuz  Emre   Özer
                   Alex
                Niang

* Trabzon'a hiç şans tanımıyorum.Son galibiyetlerini 1997'de almışlar zaten.
* Skor tahmini : İçimden 3-0 geçiyor,rüyamda da gördüm ama gol yememiz Allahın emri olduğu için 3-1 diyorum.
* Başarılar son şans için.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler