12 Şubat 2009 Perşembe

Aziz Yıldırım'ın Basın Açıklaması ve Muhalefet !!!

















Öncelikle sözkonusu habere inanmadığımı,hakikaten bel altı,son derece
ahlaksızca bir saldırı olduğunu belirtmek istiyorum.
Kaldı ki doğru olsa bile kime ne kişinin özel hayatı ?
Koskoca FB Camiasında Muhalefet bu çapta ve zihniyette ise vahhhhh ki vahhhhh
halimize.Yazık kere yazık.
Oysa her icraat yapan kişinin hataları,eksileri,eleştirilecek bir çok şeyi olabileceği
gibi Aziz Yıldırım'ın da 11 yıllık iktidarında Sportif başarı,tribünlere bakışı,insan
ilişkileri,iletişim v.s gibi konularda pek çok eleştirilecek madde varken böylesine kuru
iftira atarak yarışa girmeleri en Aziz Yıldırım karşıtı vicdanları bile incitmekten
başka bir işe yaramaz.
Muhalefet tek kelime ile ''kendi ayağına kurşun sıkmıştır''.
Diyecek fazla bir şey yok.
Başkan elbette hukuki yollardan hesaplaşacaktır.
Basın toplantısı yapma hakkı da var.Belli ki çok incinmiş.
Ancak ben hazır böyle bir toplantı tertip etmişken,takımın durumu ile ilgili bir kaç
cümle sarfetmesini de isterdim.
Konu ile ilgili ve perde gerisindeki kişilerle ilgili yaptığı araştırmalar ve elde
ettiği bilgiler elbette önemlidir.Ama aynı özen,ilgi ve takibi Futbol takımının durumu
ile ilgili göstermesini de beklerdim.
Fenerbahçe'yi Ailesinden de önde tutan,kızının mezuniyetine bile gidemeyen,ailesi ile
tatile çıkamayan ,benim için 1-Fenerbahçe 2-Fenerbahçe 3-Fenerbahçe
diyen Aziz Yıldırım'ın Fenerbahçe'nin durumu ve geleceği ile ilgili bir kaç kelam
etmemesini de yadırgadığımı belirtmeden geçemeyeceğim.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler