2 Şubat 2009 Pazartesi

Selçuk Yula - Bırak Artık (!) !!!!!!!!

Rıdvan Dilmen Zico konusunda Başkan'a bir şeyler yapması konusunda
Mektup yazısı yazdığı için çok bilmiş,şakşakcı FB taraftarlarınca linç edilmişti.
Alın işte Aziz Yıldırım'ın en büyük destekçisi Selçuk Yula Aragones'e Go Home
demiş,kulağını çekmiş.(!)
Bakalım aynı zihniyet bu yazıya ne diyecek ?
Tabii yazıda Aziz Yıldırım ve Yönetim'e hiç bir şey denmemesi de enteresan.(!)

Yazar Arşivi

Bırak artık!

Aragones, Fenerbahçe'yi sabote etmeye devam ediyor...
Hala kendini İspanya'da zannediyor...
Fenerbahçe'nin karşılaştığı takımları da, Real Madrid, Barcelona ve Valencia gibi görüyor...
Yahu kardeşim, Fenerbahçe bu ülkenin en büyük kulübü...
Senin Kadiköy'üne gelen takımlar sadece bir puan almak için yalvaran takımlar.
Ama sen ne yapıyorsun? Sen bunlara pirim veriyorsun, bu pirmleri verme...
Kadıköy'e gelen takımlara beraberlik şansını yaratıyorsun.

***

Açıkçası sen Fenerbahçe'yi kesinlikle tanımıyorsun.
Teknik yoruma girmiyorum...
Sana sesleniyorum...
Trabzonspor geçen hafta Kadıköy'de bir puan aldığı için, sahanın ortasında futbolcuları ve yöneticileri nasıl göbek attı gördün mü? Dün maçtan sonra Gaziantep'in futbolcuları nasıl göbek attı gördün mü? Aragones artık şunu bil!..
Fenerbahçe'den bir puan alan takımlar göbek atıyorlar, sen de bir puan aldım diye seviniyorsun...

***

Sen kesinlikle Fenerbahçe'nin teknik direktörü değilsin...
Fenerbahçe geçen sene Avrupa'da çeyrek final oynadı. Seninle ise sıfır çekti.
Lütfen Fenerbahçe'nin başından git artık....
Türkiye'nin gol kralını yanında oturtuyorsun.
Benim seninle tartışacak hiçbir şeyim olamaz... Bunu unutma...

***

Gaziantep'e gelince...
Nurullah Sağlam, Fenerbahçe'yi çok iyi tahlil etmiş... Öğrencileri de verdikleri görevi çok iyi yerine getirdiler... Sanki kendi evlerindeymiş gibi oynadılar...
Galip de gelebilirlerdi...

Not: Sevgili okurlarım kusura bakmayın 90 dakika ile ilgili teknik analiz yapmadım. Ama bazılarının kulağını çekmek gerekiyordu..
Ben de onu yapayım dedim.

http://www.takvim.com.tr/yula.html

*********************
Aragones artık git!

Aragones, Fenerbahçe'yi sabote etmek için elinden gelen her şeyi yapıyor. Oyunun sonlarında Semih'i alıp çift forvete dönmesi kimseyi kandırmasın. Eğer aklında böyle bir düşünce olsaydı zaten Samandıra'da bunların provasını yapardı. İşler kötü giderken langırt diye Semih'i ortaya atmasını ayıplıyorum. Antep takımı İstanbul'a geliyor. Tamam güçlü bir takım, zaten herkes saygı duyuyor. Ama Antep, Kadıköy'den bir puanla döndüğü zaman, aynı geçen hafta Trabzonsporluların yaptığı gibi bayram havası estirecek. Çünkü Şükrü Saracoğlu'ndan bir puan alan takımlar sürekli sahanın ortasında göbek atıp gidiyorlar. Artık Aragones'e birinin "Dur" demesi lazım. Fenerbahçe bu takımlardan çok daha büyük bir takım. Kadıköy'de bile oynarken beraberliği düşünen bir teknik adamı, eski bir Fenerbahçeli futbolcu olarak benim kabul etmem mümkün değil. Lütfen kusura bakmayın; yazımı teknik taktik olarak veremiyorum. Şu iyi, şu kötü demiyorum.

Dingonun ahırı değil
Sadece; Trabzonspor derbisinden sonra Antep maçında da Kadıköy'de puan kaybeden Fenerbahçe'nin teknik direktörünün artık burada işi olmadığını düşünüyorum. Aragones lütfen Fenerbahçe'yi bırak, peşimizi bırak, bizi de fazla üzme. Fenerbahçe senin anlamadığın kadar büyük bir kulüptür. Hâlâ Kadıköy'e gelen takımlara karşı bile beraberliğe oynatacaksan bu takımı, Fenerbahçe'nin seninle hiçbir alakası olamaz. Allah yolunu açık etsin. Gökhan'ın olmaması elbette ki Fenerbahçe için bir eksiydi. Ama bu eksiği; Aragones'in Semih ve Güiza'lı çift forvetle kapatması gerekiyordu. Bunu yapmadı. Bu yüzden de Fenerbahçe doğru dürüst bir pozisyon bulamadan rakibine çok pozisyonlar verdi. Kaleci Volkan'ın mükemmel kurtarışları olmasa şu anda bir puan alan Fenerbahçe üç puan birden kaybedecekti. Tekrar söylüyorum! Aragones, Fenerbahçe'nin nasıl büyük bir kulüp olduğunu öğren! Bak, geçen sene bu takım Şampiyonlar Ligi'nde çeyrek final oynadı. Seninle Avrupa'da sıfır çektik. Kupada haftaya ne olacak bilmiyorum. Ligde liderin kaç puan gerisindesin, biliyor musun! Burası dingonun ahırı değil..

http://www.fotomac.com.tr/yaz1316-50120-120.html

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler