6 Şubat 2009 Cuma

Trabzon ''HAKEM KARARI'' ile 2-1 !!!!!!!!!

Türkiye Turkcell Süper Ligi 2008/2009
Tarih : 06.02.2009 20:00 Stadyum : Hüseyin Avni Aker
Hakemler : İlker Meral - Serkan Gencerler - Erhan Sönmez
Tayfun Cora (1-0) 15'





21'
Jaba



21'
Süme Elyasa



46'
Kerem Şeras
Alanzinho
63'





76' (1-1) Barboros Bahadır Barut



78'
Barboros Bahadır Barut



81'
Ceyhun Eriş
Isaac Promise
82'





89'
Özgür Bayer
Umut Bulut (2-1) 90'


Ceyhun Gülselam
90'





90'
İlkem Özkaynak



90'
İlkem Özkaynak

Evet Sadri Şener şimdi çıkıp konuşsun bakalım.
Ve taraftarları şimdi gidip federasyon önüne ''Ermeni Oğuz Sarvan'' diye
bağırıp siyah çelenk bıraksınlar.
Yazık günah.A.Gücü'lü oyuncuların emeklerine yazık.
Maç 1-0 iken 21.dk.da Selçuk İnan De Nigris'i indiriyor.% 1 milyon penaltı ve kırmızı kart
ama gözü (!) yemedi vermeye İlker Meral'in.
2.yarıda Jaba'ya yapılan hareket penaltı ama gene vermedi.
Ama uzatmada 90+ da uyduruk bir faul yaratmayı bildi ve resmen
maçı Trabzon'a kazandırdı.Yayıncı kuruluş tekrar bile göstermedi.
Gökhan Ünal kendini atıyor penaltı için ama aldatmadan sarı kart yok.
Geçen hafta da Ankaraspor maçında Song penaltı yapmış verilmemişti.
Eskişehirspor'u resmen doğradılar.
Yazıklar Olsun Türk Futbolunu kirletenlere.
Hadi konuş bakalım TS eski yöneticisi İbrahim Hacıosmanoğlu.
Aziz Yıldırım her şeyi ayarlıyor ,çıbanın başı Aziz Yıldırım diyerek Karadeniz TV'den
resmen suç işleyerek iftiralar atıyordun.
Delikanlıysan,mertsen şimdi konuş.
Ne FENERASYON' (!) muş beeee.
Üstelik Aziz Yıldırım ''Hakemler hakkında konuşmayacağız'' diyor Fenerbahçe'ye.
Ve Kulüpler Birliğinde de bu karar alınıyor ama nerede ?

Hakan Kutlu: ''Yazık!''

Hakan Kutlu'nun maç sonu açıklamalarından Ajansspor tarafından derlenenler şu şekilde:
"Çok çok ütün top oynadık. Girdiğimiz pozisyonlar var. Futbolcularımı kutluyorum. Soğukkanlı olmaya çalışıyorum ama şu ortamada çoz zor. Antalya maçı, Konya maçı bu maç. Yüzde yüz penaltı ve kırmızı kart verimesi gereken pozisyon. Ve 60 dakika daha kalıyor. Son dakika yediğimiz gol var. Yazık. Biraz dikkat etsinler. Ankaragücü çok büyük bir camia, ezmesinler. Kişisel peroblemleri varsa, başka yerde halletsinler. Futbolcuların emeğine, hocaların emeğine yazık. Tekrar söylüyorum kişisel sorunları varsa başka yerlerde halletsinler."

El Yasa ;

“Trabzonspor’u tebrik ederim. Çok güzel bütünleşmişler, güzel bir hava oluşturmuşlar ve iyi mücadele ettiler. Ama hakem konusuna girmeyelim diyoruz ama maalesef gireceğim.. Emeğimizle oynanıyor. Biz düşme hattındayız. Çok kritik maçlar oynuyoruz. 3 maçtır kaybediyoruz. İşimiz giderek zorlaşıyor. Ama şunu açıkça söylemek istiyorum; bugün iyi niyetli bir hakem yoktu. Bu kesin doğru, kimse de buna bir şey diyemez.”

“Mutlak penaltımız verilmedi. De Nigris iyi niyetli bir arkadaşımız tekme yedi devam etti sonunda düşürüldü. Ben top dönüyor sarı kart yiyorum. Yani bilemiyorum. Çok zor işimiz ama herkes şunu bilsin ki; Ankaragücü düşmeyecek. Kimse bir şey yapamaz bize. Hakem de gelsin fark etmez artık, bu takım düşmeyecek. Biz çok kaliteli bir takımız..”

“Herkes çok üzgün, çok sinirli. Son dakikada İlkem’i tuttum. Küfür falan bir şey söylemedi. Sadece öflkeliydi. Ben de öfkeliydim ama ben bir şey söyleyemedim. Çünkü zaten maç boyu sarı karttan sonra bir şey yapamadım. Resmen tırstım. Bu hissi verdi hakem bize çünkü.. Biz futbolumuzu oynamak istiyoruz sadece. Hakemler bize bu yönde yardımcı olsun. Emeğimizle oynanmasın.”

İlkem ;

1-1’lik skoru yakaladıktan sonra hakemin baskısı oldu bize. Ben de hakeme dedim ki; ‘Pozisyon yaratma, gerek yok.. Zaten Trabzonspor büyük bir takım. Gerektiğinde golü bulabilir. Güçlü silahları var. Sana gerek yok. Gol yaratacaksın’ dedim, itiraz ettim ve sarı kartı gördüm, zaten sonra gol de oldu! Bu hareketten sonra bana bakıyordu zaten ve ben de el hareketi yaptım, artık dayanamadım. Yapmamam gereken bir şeydi. Sözlü bir şey yoktu ama kırmızı gösterdi..

“Sonuçta puan almamız gereken bir maçtı. Bu nedenle hırslıydık da.. İyi bir mücadele gösterdik. Puanlarla dönmemiz gerekiyordu. Kritik bir dönemdeyiz.. Ama hakemin neden bu kadar iç saha tarafında olduğunu anlayamadım.. Penaltı pozisyonumuz var. Onlara gösterilmeyen kartlar bize gösterildi. Baskı altındaydık yani.. Söylenecek bir şey yok.. Zaten yürekli büyüklerimiz gereken yanıtı verecektir hakeme. Biz önümüze bakacağız. Kritik durumdayız. Önümüzdeki maçları alarak alt sıralardan çıkmak istiyoruz..”

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler