6 Şubat 2009 Cuma

Uslanmaz Kezman Kadro Dışı !!!

Kezman PSG taraftarını çılgına çevirdi


Bizim Kejo gene yapacağını yapmış.:))

Zaten doğru dürüst forma şansı bulamıyordu.
Bordeaux kupa maçında 60.dk.da gene saç baş yolduracak
bir gol kaçırmış ve 65.dk.da oyundan alınırken
formasını yere atarak direk soyunma odasına gitmişti.

Sonrasında tanıdık,bildik laflarla özür dilemişti.

Tepkisinin kulübe veya taraftarlara olmadığını ifade eden Kezman, “Sahadan çıkarken verdiğim tepki kendimeydi, kötü bir dönem geçiriyorum. Başarılı olmak istiyorum, ama istediğim performansı gösteremiyorum. Benim kariyerim belli. PSG taraftarları yüzde yüz randımanlı Kezman'ı daha sahada göremedi. Onlara daha iyi oynayacağım konusunda söz veriyorum”

Ama PSG Yönetimi taviz verecek gibi değil.
15 günlüğüne kadro dışı bırakmışlar.Ve kendilerine PSG formasını tekrar giyebileceğini
kanıtlaması gerektiğini söylemişler.

Yani orada da dikiş tutmadı.
Bu sezon kiralık,gelecek sezon bonservisini alacaklardı.
(Fransa Futbol Federasyonu kurallarına göre PSG bonservis harcama kotasını doldurmuştu.)
İstermisiniz biz vazgeçtik bu adamı almaktan,geri gönderiyoruz desinler.:)))
Valla şaka maka bu sezon Guiza'nın aldığı aynı süreyi alsa ondan daha fazla gol
atacağına eminim.
Bekleyip göreceğiz Kejo'nun akibetini.
Ama aslında bize geldiğinde bitmişti.Uzatmaları oynuyor ne yazık ki.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler