5 Şubat 2009 Perşembe

Zafer Kalaycıoğlu Nihayet ve Belgelerle Konuştu .







Fenerbahçe ile Galatasaray arasında krize neden olan Basketbol antrenörü Zafer Kalaycıoğlu Radyosporda yayınlanan Aydın Cingözle Gündem programında çarpıcı açıklamalar yaptı. Galatasaraya gitmesi konusuna açıklık getiren Kalaycıoğlu‚ Fenerbahçenin yaptığı suçlamalar tamamen asılsız‚ kişiliğime leke sürülmeye çalışılıyor dedi.


FENERBAHÇE SINIFTA KALDI

Radyospor´un haberine göre krizin alacak nedeniyle baş gösterdiğini ifade eden Fenerbehçe eski Bayan Basketbol takımı antrenörü Kalaycıoğlu‚ Fenerbahçenin yaptığı yazılı açıklamada kendisini yalancılıkla suçlaması hakkında şunları söyledi: Fenerbahçe Kulübü beni yalancılıkla suçlarken sınıfta kaldı. Çünkü ben elimdeki belgelerle haklılığımı ispatladım. 15 Ocakta hem Kasım ve Aralık aylarındaki alacaklarımı temin edemediğim için kulübe protesto çektim ve 27 Ocakta bana Fenerbahçe Spor Kulübü imzalı cevap geldi. Siz haklısınız‚ ödemelerinizi bu tarih itibariyle bankaya yatırmış bulunuyoruz. diye. Noter kanalıyla benden özür mahiyeti de taşıyan bir yazı gönderiyorlar ve ardından bir açıklama yaparak beni yalancılıkla suçluyorlar. Bunu anlamış değilim.


ELİMDE BELGE VAR

Ödemeler konusunda geçtiğimiz yılda aynı sorunların yaşandığını ifade eden Kalaycıoğlu‚ kendisine yönelik suçlamalar için‚ 27 Ocakta ikinci bir belge geldi ve Fenerbahçede ki görevime son verildiği belirtildi. Elimde yazılı belgeler varken kulübün beni suçlamasını anlamıyorum. Bu açıklamalar ve suçlamalar tamamen asılsız. Kişiliğime leke sürülmeye çalışılıyor. şeklinde konuştu.


g.saray İLE ANLAŞMADIM AMA BANA BÜYÜK DESTEK VERİLDİ


Zafer Kalaycıoğlu‚ krize neden olan Galatasaraya transferi hakkında da önemli bilgiler verdi. Galatasaray yönetiminin kendisine destek olduğunu ifade eden deneyimli antrenör‚ sarı-kırmızılı kulüp ile henüz anlaşmaya varmadığını söyledi. Bu olaylardan sonra Galatasaray ile görüşmelere başladım. ifadelerini kullanan Kalaycıoğlu‚ sözlerini şöyle sürdürdü‚ Son bir haftadır Galatasaray ile görüşmeler devam ediyor ama henüz yazılı bir anlaşma yok. Galatasaray camiası büyük bir camia. Galatasarayın beni ayartmayacağını herkes biliyor. Başta Galatasaray Başkanı Adnan Polat olmak üzere tüm yönetime teşekkür ediyorum. Bana büyük destek verdiler. Fenerbahçeye protesto çektiğim için bana 27 Ocakta gelen ikinci metinde görevime son verildi. Benim kulüp ile ilişkim kesildikten sonra yaptığım görüşmeler ayartma diye vurgulanamaz. Bu tamamen Fenerbahçenin büyük ayıbıdır.


AYRILMA NEDENİM DAVRANIŞ BOZUKLUĞU


Fenerbahçeye karşı herhangi bir saygısızlığının olmadığını ifade eden Kalaycıoğlu‚ sarı-larcivertli kulüpten ayrılık nedeni hakkında ilginç bir açıklama yaptı. Kalaycıoğlu: Galatasaraydan Fenerbahçeye ya da Fenerbahçeden Galatasaraya giden birine artık saygı gösterilmeli ve bunu aşmamız gerekiyor. Bir de neden gittiğine bakmak lazım. Ben ordayken bana nasıl davranıldığını bilen biliyor. Benim Fenerbahçeden ayrılmamın ana nedeni davranış bozukluğu. 1 Temmuzda sözleşme yapılan antrenöre 9 Eylülde ödeme yapılıyor‚ insanın da dayanma gücü var. dedi.

Zafer Kalaycıoğlu son olarak olaylarla ilgili olarak başkan Aziz Yıldırımla görüşmediğini ancak tüm yaşananların Aziz Yıldırımın bilgisi dahilinde olduğunu vurguladı.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler