30 Nisan 2009 Perşembe

Carlos'tan "gidiyorum" sinyali !!!!!!!!!

Carlos'tan gidiyorum sinyali!

Fenerbahçe'nin Brezilyalı yıldızı Roberto Carlos ayrılık sinyali verdi.. Brezilya'ya dönmek için Fenerbahçeli yöneticilerle görüşeceğini ifade eden Carlos, Palmeiras, Santos gibi kulüplere de göz kırptı...

Fenerbahçe'nin Brezilyalı yıldız futbolcusu Roberto Carlos, Brezilya'nın Terra Televizyonunda yayınlanan bir röportajında Brezilya'ya dönerek ailesine daha yakın bir yaşam sürmek istediğini ve Fenerbahçe'nin bırakması halinde Brezilya takımlarıyla görüşebileceğini söyledi.

''Brezilya'da olduğum zaman, Rene Simoes (Fluminense takımın o dönemki teknik direktörü), bana Türkiye'den ayrılma olasılığımı sordu ama Fenerbahçe beni bırakmak istemedi. Daha sonra Rene görevinden istifa etti'' diyen Roberto Carlos, Brezilya'ya geri dönmek için tekrardan Fenerbahçeli yöneticilerle görüşme yapacağını belirtti.

Tecrübeli futbolcu, ''15 yıldır Brezilya dışındayım ve aileye yakın olmanın zamanı geldi. Eğer Fenerbahçe beni serbest bırakırsa Palmeiras, Santos veya beni futbolcu olarak isteyecek bir kulüple konuşurum'' açıklamasında bulundu.

********************

Valla Carlos Baba en isabetli kararı verirsin doğruysa.

Keşke ayrılsan.

Artık isim değil katkı verecek oyuncu istiyoruz.

Al Sivas'tan Hayrettin'i koy ,bomba gibi oynar.

Carlos ayrılmak istese bile Aziz Yıldırım'ın bırakacağını zannetmiyorum.

Futbolcu olarak değil ''Tanıtım Elçisi'' olarak görüyor ya.

(Ne kadar tanıtım yapıldığı,ne kadar faydalı olduğu O da ayrı hikaye)

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler