28 Haziran 2009 Pazar

İyi ki Guiza dedik.:))))))) 2 tane Çaktı ,İspanya'yı 3.yaptı.!!!

''Ok'' yaydan çıktı!

İyi ki başlık açtık,12 m.euro reddedilir mi dedik adama,hemen bana mesaj gönderdi.:)))

Şaka maka aam zaten İspanya da ve Milli takımda iyi oynuyor.

Benim derdim Fenerbahçe'ye ne verdiği ve vereceği.

Tarihin en pahalı oyuncusunu alıyoruz,tabii ki bu yatırımdan çok şey bekleyeceğiz.

Güiza: ''Valencia gibi...''

Maç sonrası açıklamaları ;

Başta Zenit San Petersburg olmak üzere birçok kulüpten transfer teklifleri aldığı iddia edilen Fenerbahçeli futbolcu geleceğine ilişkin bir soruya ''İspanya'da forvet oyuncusu arayan takımlar var. Valencia gibi...'' diye yanıt verdi.

Gerek kişisel performansı, gerekse İspanya'nın üçüncülük kazanmasından dolayı memnun olduğunu dile getiren Güiza, ''Ben, bunun için buraya geldim. Oyunda dakika almak ve teknik direktöre burada olduğumu göstermek için. Mutlu dönüyoruz çünkü, ABD maçından sonra psikolojik olarak kötüydük ama bugün kazandık" dedi.

Maça gelirsek ;

İlk yarıda tatsız tussuz bir maç vardı.İspanya'lı futbolcular zaten ''Bitsin de tatile

çıkalım artık'' modundaydı çoktan.Xavi de yoktu,bir kaç değişiklik ile çıkmıştı

Del Bosque.İkinci yarıda aynen Dede gibi 58'de aldı D.Villa'nın yerine Güiza'yı.

D.Villa bozuk olarak çıktı oyundan.

Ve bizim Okçu 88'de ve 89'da öyle şk 2 gol attı ki bütün umutlarını bitirmiş İspanyollar

bile anormal şaşkına döndü.2.golü orta mı yaptı kaleye mi bilmiyorum ama felaket

şok bir gol oldu.Sonrasında bir şok gol daha günün adamı Mpela'dan 90+3'te.

Harika bir frikik golü ile stadı terkeden kendi vatandaşlarına selam söyledi.

Uzatmada Xabi Alonso'nun serbest vuruş golü adaleti bence sağlamadı.

Spain edge the supersub show

Bu iş penaltılarda bitmeliydi.

Del Bosque kaybettiği ABD maçında Güiza'yı almadığı için pişman olmuştur sanırım.

Yalnız G.Afrika'da iyi oyuncular var.Transfer yapmak isteyen kulüplerimize

duyurulur.


ESP

Substitute(s)
Coaches
Vicente DEL BOSQUE (ESP)
(BRA) Joel SANTANA
Officials
  • Referee: Matthew BREEZE (AUS)
  • Assistant Referee 1: Matthew CREAM (AUS)
  • Assistant Referee 2: Ben WILSON (AUS)
  • Fourth official: Coffi CODJIA (BEN)
  • FOF: Alexis FASSINOU (BEN)
SpainStatisticsSouth Africa
18Shots12
3Corner kicks4
4Yellow cards3
0Second yellow card and red card0
0Red Cards0
60%Possession (%)40%

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Etiketler